Peloton a Lululemon po boji o propojené fitness spojují síly
Akcie společnosti Peloton Interactive ve středu po několika hodinách vyskočily poté, co výrobce propojených cvičebních kol a gigant v oblasti oblečení na jógu Lululemon Athletica oznámili pětileté partnerství, které od příštího měsíce spojí digitální fitness s tréninkovým a sportovním vybavením.
Tento krok přichází v době, kdy se fitness odvětví rekalibruje po boomu a propadu domácího cvičení v důsledku pandemie a poté, co se Peloton (PTON) a Lululemon (LULU) pokusily přímo si konkurovat v oblasti propojeného fitness. V rámci dohody však Lululemon do konce roku přestane prodávat své Lululemon Studio Mirror – odpověď na dvojici cvičebních pomůcek a cvičebních videí Peloton.
Akcie společnosti Peloton po středečním obchodování vzrostly o 13,3 %. Akcie společnosti Lululemon po skončení obchodování vzrostly o 0,3 %.
V rámci partnerství se Peloton stane „výhradním poskytovatelem digitálního fitness obsahu“ pro společnost Lululemon. Lululemon se mezitím stane „hlavním partnerem společnosti Peloton v oblasti sportovního oblečení“. Někteří instruktoři Pelotonu budou v rámci dohody propagovat také oblečení společnosti Lululemon.
Partnerství se zaměří na zákazníky v Severní Americe, Velké Británii, Německu a Austrálii. Od 11. října bude oblečení se společnou značkou napříč produkty společnosti Lululemon k dispozici v prodejnách a na internetu společnosti Peloton ve Spojených státech, Velké Británii a Kanadě a na trzích společnosti Peloton do března. Od 1. listopadu budou mít členové Lululemon Studio All-Access přístup na lekce Peloton.
„Naše dvě společnosti sdílejí vizi rozvoje pohody prostřednictvím pohybu a toto partnerství zajišťuje, že naši členové lululemon Studio budou mít přístup k co nejrozsáhlejší a nejdynamičtější nabídce fitness obsahu,“ uvedla v prohlášení Celeste Burgoyne, prezidentka společnosti Lululemon pro Ameriku a globální inovace pro hosty.
Zdroj: Getty Images
Společnost Lululemon koupila Mirror – interaktivní fitness společnost, která zobrazovala videa z cvičení a fitness údaje na skutečném zrcadle – za 500 milionů dolarů v roce 2020, kdy se velká část světa stále potýkala s omezeními souvisejícími s pandemií.
Poté se výluky zmírnily a vrátily se návyky z doby před pandemií. Tělocvičny se znovu otevřely. Peloton se začal dostávat do problémů. Snížila počet pracovních míst, otřásla vedením a oznámila stažení 2 milionů rotopedů kvůli riziku zranění. Akcie společnosti se od konce roku 2020 propadly o více než 90 %.
Akcie společnosti Lululemon však od té doby rostou. Někteří analytici loni uvedli, že oděvy vyráběné touto společností jsou méně náchylné k širšímu oděvnímu slevovému šílenství. Během posledního kola zveřejňování výsledků společnost Lululemon zvýšila svůj celoroční výhled navzdory tomu, co označila za „dynamické provozní prostředí“.
Tento krok přichází v době, kdy se fitness odvětví rekalibruje po boomu a propadu domácího cvičení v důsledku pandemie a poté, co se Peloton a Lululemon pokusily přímo si konkurovat v oblasti propojeného fitness. V rámci dohody však Lululemon do konce roku přestane prodávat své Lululemon Studio Mirror – odpověď na dvojici cvičebních pomůcek a cvičebních videí Peloton.Akcie společnosti Peloton po středečním obchodování vzrostly o 13,3 %. Akcie společnosti Lululemon po skončení obchodování vzrostly o 0,3 %.V rámci partnerství se Peloton stane „výhradním poskytovatelem digitálního fitness obsahu“ pro společnost Lululemon. Lululemon se mezitím stane „hlavním partnerem společnosti Peloton v oblasti sportovního oblečení“. Někteří instruktoři Pelotonu budou v rámci dohody propagovat také oblečení společnosti Lululemon.Partnerství se zaměří na zákazníky v Severní Americe, Velké Británii, Německu a Austrálii. Od 11. října bude oblečení se společnou značkou napříč produkty společnosti Lululemon k dispozici v prodejnách a na internetu společnosti Peloton ve Spojených státech, Velké Británii a Kanadě a na trzích společnosti Peloton do března. Od 1. listopadu budou mít členové Lululemon Studio All-Access přístup na lekce Peloton.„Naše dvě společnosti sdílejí vizi rozvoje pohody prostřednictvím pohybu a toto partnerství zajišťuje, že naši členové lululemon Studio budou mít přístup k co nejrozsáhlejší a nejdynamičtější nabídce fitness obsahu,“ uvedla v prohlášení Celeste Burgoyne, prezidentka společnosti Lululemon pro Ameriku a globální inovace pro hosty.Společnost Lululemon koupila Mirror – interaktivní fitness společnost, která zobrazovala videa z cvičení a fitness údaje na skutečném zrcadle – za 500 milionů dolarů v roce 2020, kdy se velká část světa stále potýkala s omezeními souvisejícími s pandemií.Poté se výluky zmírnily a vrátily se návyky z doby před pandemií. Tělocvičny se znovu otevřely. Peloton se začal dostávat do problémů. Snížila počet pracovních míst, otřásla vedením a oznámila stažení 2 milionů rotopedů kvůli riziku zranění. Akcie společnosti se od konce roku 2020 propadly o více než 90 %.Akcie společnosti Lululemon však od té doby rostou. Někteří analytici loni uvedli, že oděvy vyráběné touto společností jsou méně náchylné k širšímu oděvnímu slevovému šílenství. Během posledního kola zveřejňování výsledků společnost Lululemon zvýšila svůj celoroční výhled navzdory tomu, co označila za „dynamické provozní prostředí“.
Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...
Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....