Američtí zaměstnanci automobilového průmyslu stupňují stávku proti prodejcům, kteří prodávají a servisují vozidla GM a Stellantis. Vzhledem k tomu, že prodej a montáž dílů je klíčovým ziskovým aspektem podnikání v automobilovém průmyslu, stávkující usilují o narušení dodavatelských řetězců, čímž zvyšují současné problémy prodejců se získáváním komponentů. Tato širší stávka je zaměřena zejména na 38 distribučních center náhradních dílů vlastněných společnostmi GM a Stellantis. V důsledku toho bude mít mnoho prodejců potíže informovat zákazníky o tom, kdy bude možné dokončit opravu jejich vozidla. Opravy automobilů a prodej náhradních dílů přinášejí velkým maloobchodním řetězcům, jako jsou AutoNation a Lithia, značné zisky. Prodejci doufají v rychlé řešení, protože stávka začíná mít přímý dopad na zákazníky a nedostatek dílů by mohl způsobit neprovozuschopnost vozidel. GM a Stellantis údajně připravily pohotovostní plány pro případ delší stávky, zatímco strategii stávky UAW zaměřenou na distribuční centra považují odboráři za prozíravou, protože právě tam automobilky generují značné příjmy. Pokud se jednání brzy neuzavřou, budou nepříznivě ovlivněni prodejci, jako je generální ředitel společnosti Jim Butler Auto Group, který si v očekávání stávky vytvořil zásoby náhradních dílů.
Američtí zaměstnanci automobilového průmyslu stupňují stávku proti prodejcům, kteří prodávají a servisují vozidla GM a Stellantis. Vzhledem k tomu, že prodej a montáž dílů je klíčovým ziskovým aspektem podnikání v automobilovém průmyslu, stávkující usilují o narušení dodavatelských řetězců, čímž zvyšují současné problémy prodejců se získáváním komponentů. Tato širší stávka je zaměřena zejména na 38 distribučních center náhradních dílů vlastněných společnostmi GM a Stellantis. V důsledku toho bude mít mnoho prodejců potíže informovat zákazníky o tom, kdy bude možné dokončit opravu jejich vozidla. Opravy automobilů a prodej náhradních dílů přinášejí velkým maloobchodním řetězcům, jako jsou AutoNation a Lithia, značné zisky. Prodejci doufají v rychlé řešení, protože stávka začíná mít přímý dopad na zákazníky a nedostatek dílů by mohl způsobit neprovozuschopnost vozidel. GM a Stellantis údajně připravily pohotovostní plány pro případ delší stávky, zatímco strategii stávky UAW zaměřenou na distribuční centra považují odboráři za prozíravou, protože právě tam automobilky generují značné příjmy. Pokud se jednání brzy neuzavřou, budou nepříznivě ovlivněni prodejci, jako je generální ředitel společnosti Jim Butler Auto Group, který si v očekávání stávky vytvořil zásoby náhradních dílů.