Vlastník British Airways, společnost IAG, zvažuje nabídku na převzetí brzy privatizované portugalské letecké společnosti TAP. V nedávném prohlášení vyjádřil generální ředitel IAG Luis Gallego přesvědčení, že TAP by dobře zapadl do profilu společnosti a mohl by se stát dalším úspěšným příběhem v rámci její sítě, přičemž jako možný vzor uvedl nedávný růst společnosti Aer Lingus patřící IAG. IAG, která vlastní také společnosti Iberia, Aer Lingus a Vueling, doufá, že integrací tras společnosti TAP do své stávající sítě posílí své aktivity. O TAP projevily zájem také společnosti Lufthansa a Air France-KLM, portugalská vláda si však hodlá ve společnosti ponechat strategický podíl. Navzdory silné konkurenci Gallego očekává značný potenciál pro propojení cestujících z Lisabonu do Latinské Ameriky, Severní Ameriky a Afriky. Gallego očekává, že v rámci decentralizovaného obchodního modelu IAG bude zachována národní identita, představenstvo a ústředí společnosti TAP.
Vlastník British Airways, společnost IAG, zvažuje nabídku na převzetí brzy privatizované portugalské letecké společnosti TAP. V nedávném prohlášení vyjádřil generální ředitel IAG Luis Gallego přesvědčení, že TAP by dobře zapadl do profilu společnosti a mohl by se stát dalším úspěšným příběhem v rámci její sítě, přičemž jako možný vzor uvedl nedávný růst společnosti Aer Lingus patřící IAG. IAG, která vlastní také společnosti Iberia, Aer Lingus a Vueling, doufá, že integrací tras společnosti TAP do své stávající sítě posílí své aktivity. O TAP projevily zájem také společnosti Lufthansa a Air France-KLM, portugalská vláda si však hodlá ve společnosti ponechat strategický podíl. Navzdory silné konkurenci Gallego očekává značný potenciál pro propojení cestujících z Lisabonu do Latinské Ameriky, Severní Ameriky a Afriky. Gallego očekává, že v rámci decentralizovaného obchodního modelu IAG bude zachována národní identita, představenstvo a ústředí společnosti TAP.