Společnost Target se chystá najmout téměř 100 000 pracovníků na sváteční sezónu a od října spustit rozsáhlou nabídku slev. Tento krok je v souladu s její strategií, jak zvládnout silně konkurenční nákupní období, během něhož se podle odhadů budou vánoční tržby v USA vyvíjet nejpomaleji za posledních pět let. Za očekávaný pokles prodeje může opatrný přístup spotřebitelů, který je vyvolán snižováním rodinných rozpočtů a přetrvávajícími ekonomickými obavami. Navzdory ochlazení amerického trhu práce odrážejí údaje společnosti Target o náboru zaměstnanců na rok 2023 její plány v oblasti zaměstnanosti za poslední dva roky. Nedávná zpráva odhalila, že maloobchodníci v celé zemi letos zaměstnají nejmenší počet sezónních pracovníků od roku 2008, a to kvůli sníženým výdajům a rostoucím nákladům na pracovní sílu. V loňském roce Amazon plánoval zaměstnat 150 000 zaměstnanců, Walmart plánoval přidat 40 000 a Macy’s měl za cíl zaměstnat přes 38 000 sezónních pracovníků. Mezitím společnost Target snižuje ceny v různých kategoriích a plánuje úspornou akci od 1. do 7. října a Amazon se připravuje na svůj druhý letošní “Prime Day”, který je naplánován na 10. až 11. října.
Společnost Target se chystá najmout téměř 100 000 pracovníků na sváteční sezónu a od října spustit rozsáhlou nabídku slev. Tento krok je v souladu s její strategií, jak zvládnout silně konkurenční nákupní období, během něhož se podle odhadů budou vánoční tržby v USA vyvíjet nejpomaleji za posledních pět let. Za očekávaný pokles prodeje může opatrný přístup spotřebitelů, který je vyvolán snižováním rodinných rozpočtů a přetrvávajícími ekonomickými obavami. Navzdory ochlazení amerického trhu práce odrážejí údaje společnosti Target o náboru zaměstnanců na rok 2023 její plány v oblasti zaměstnanosti za poslední dva roky. Nedávná zpráva odhalila, že maloobchodníci v celé zemi letos zaměstnají nejmenší počet sezónních pracovníků od roku 2008, a to kvůli sníženým výdajům a rostoucím nákladům na pracovní sílu. V loňském roce Amazon plánoval zaměstnat 150 000 zaměstnanců, Walmart plánoval přidat 40 000 a Macy’s měl za cíl zaměstnat přes 38 000 sezónních pracovníků. Mezitím společnost Target snižuje ceny v různých kategoriích a plánuje úspornou akci od 1. do 7. října a Amazon se připravuje na svůj druhý letošní “Prime Day”, který je naplánován na 10. až 11. října.
