Po zahájení souběžných stávek ve třech amerických automobilkách byla obnovena jednání mezi odborovým svazem United Auto Workers a třemi detroitskými automobilkami. Nedávno vypršela čtyřletá pracovní dohoda mezi odbory a společnostmi General Motors, Ford Motor a Stellantis, mateřskou společností Chrysleru, což vedlo k zastavení výroby ve třech závodech. V reakci na odborové akce společnost Stellantis v sobotu uvedla, že zvýšila svou nabídku a navrhla kumulativní zvýšení o téměř 21 % v průběhu čtyř a půlleté smlouvy, včetně okamžitého zvýšení o 10 %. Podobně GM a Ford navrhly zvýšení mezd o 20 % po stejnou dobu. V reakci na zaměstnanecké nepokoje některé automobilky odhalily plány na propouštění zaměstnanců, což prezident UAW Shawn Fain označil za snahu přimět členy odborů k přijetí slabší dohody. Odbory rovněž požadují vyšší mzdy, kratší pracovní týden, obnovení definovaných důchodů a posílení jistoty zaměstnání v souvislosti s přechodem automobilek na elektromobily.
Po zahájení souběžných stávek ve třech amerických automobilkách byla obnovena jednání mezi odborovým svazem United Auto Workers a třemi detroitskými automobilkami. Nedávno vypršela čtyřletá pracovní dohoda mezi odbory a společnostmi General Motors, Ford Motor a Stellantis, mateřskou společností Chrysleru, což vedlo k zastavení výroby ve třech závodech. V reakci na odborové akce společnost Stellantis v sobotu uvedla, že zvýšila svou nabídku a navrhla kumulativní zvýšení o téměř 21 % v průběhu čtyř a půlleté smlouvy, včetně okamžitého zvýšení o 10 %. Podobně GM a Ford navrhly zvýšení mezd o 20 % po stejnou dobu. V reakci na zaměstnanecké nepokoje některé automobilky odhalily plány na propouštění zaměstnanců, což prezident UAW Shawn Fain označil za snahu přimět členy odborů k přijetí slabší dohody. Odbory rovněž požadují vyšší mzdy, kratší pracovní týden, obnovení definovaných důchodů a posílení jistoty zaměstnání v souvislosti s přechodem automobilek na elektromobily.