Tržní index S&P 500 se loni propadl o 18 %, zatímco technologičtější a volatilnější Nasdaq Composite ztratil 33 %. Od roku 2023, kdy se začalo projevovat úsilí v boji proti inflaci, se karta obrátila a mnoho technologických indexů zaznamenalo v posledních dvou měsících silné výnosy.
Ještě však není pozdě využít široce otevřených nákupních oken, která se otevřela v urputném boji proti inflaci. Mnoho vynikajících akcií je stále vyloženě levných, i když se z nedávných minimálních cen zvedají. V současné době existuje mnoho skvělých dlouhodobých investic, pravděpodobně včetně některých vašich oblíbených růstových akcií. Přečtěte si dva z mých oblíbených nápadů pro tento týden.
Roku
Odborník na streamovací technologie Roku (ROKU) pomohl společnosti Netflix (NFLX) před 15 lety nastartovat trh s digitálním videem. Na domácím trhu stále udává tón a není to těsný souboj. Takto popsal generální ředitel Anthony Wood postavení společnosti Roku na trhu v hovoru k výsledkům za čtvrté čtvrtletí minulého měsíce:
Zdroj: Unsplash
„Jsme streamovací platformou číslo 1 v USA,“ řekl Wood. „Ve 4. čtvrtletí jsme měli 38% podíl na trhu, což je vyšší podíl na trhu než Samsung a LG dohromady u operačních systémů pro televizory. A když to porovnáte s Amazonem a Googlem, oba měli jednociferný podíl na trhu.“
Jinými slovy, Roku je dominantním hráčem na trhu streamovacích mediálních platforem. Obsahové služby jsou v podstatě nuceny podporovat zařízení a software Roku, protože jinak riskují ztrátu velké části svého potenciálního cílového publika.
A zbytek světa bude pravděpodobně následovat vzor, který si vytvořili američtí spotřebitelé. Severní Amerika je největším a nejvýnosnějším trhem pro streamování, ale svět je velký a Roku už se žene za mezinárodním růstem. Společnost rozšiřuje prodej reklamy, výběr obsahu a nabídku hardwaru po celém světě, čímž zapaluje rozbušku celosvětové růstové příležitosti. Roku si tuto myšlenku vypůjčuje od Netflixu, svého starého partnera a mentora, který v současné době získává většinu svých příjmů a obchodního růstu v zámoří.
Roku tak roste prodej reklam na základě seznamu aktivních uživatelů a zapojení diváků o dvouciferná roční procenta, což je podpořeno pozitivními provozními peněžními toky a téměř bezdlužnou rozvahou. Tato malá společnost se v dlouhodobém horizontu dostane na významná místa a myslím si, že tržní kapitalizace 9 miliard dolarů, kterou vidíme dnes, bude za pár let vypadat podivně malá.
Zdroj: Roku
Dostanu jedlý klobouk, pokud se hodnota akcií Roku, které si dnes koupíte, do roku 2030 nezvýší alespoň čtyřnásobně.
The Trade Desk
Roku je již známé jméno, ale slyšeli jste už o společnosti The Trade Desk (TTD)? Je to skvělá společnost, která v tichosti mění svět digitální reklamy.
Společnost The Trade Desk vyniká inovativním přístupem k reklamě. Společnost využívá špičkové technologie a nástroje umělé inteligence k analýze obrovského množství dat. Tato data pak pomáhají zákazníkům činit informovaná rozhodnutí o tom, kam a jak umístit reklamu. Tento proces je vysoce automatizovaný a nabitý pokročilou chytrostí za pomoci počítačů.
Proč je to důležité? Reklama je způsob, jakým společnosti šíří své poselství a získávají nové zákazníky. A s rozvojem digitálních médií je oslovení správného publika složitější než kdykoli předtím. Zároveň však mohou být správně cílené reklamy neuvěřitelně účinné. Právě v tom spočívá přínos služby The Trade Desk – díky ní mohou firmy snáze oslovit ty správné lidi, aniž by ztrácely čas a peníze na bezzubé reklamy.
Zdroj: Unsplash
Společnost se snaží poskytovat účinná marketingová sdělení a zároveň udržet více peněz v kapsách svých klientů a méně v rukou poskytovatelů reklamního prostoru.
Ve světě digitální reklamy tedy dochází ke zpomalení, protože zadavatelé reklamy si utahují opasky. To je pro sektor online reklamy, včetně The Trade Desk, špatná zpráva. Zároveň se však marketingový tok nemůže úplně zastavit a zadavatelé reklamy chtějí maximalizovat dopad utracených reklamních dolarů. Výsledkem je, že po optimalizačních službách společnosti The Trade Desk je vysoká poptávka a její nejvyšší tržby raketově rostou
Přesto se ceny akcií za poslední rok propadly o 35 %, jako by s podnikáním společnosti The Trade Desk nebylo něco v pořádku. Říkejme tomu tedy zrychlený náraz a nákupní okno. Stejně jako Roku, i tento inovativní marketingový expert vypadá v tuto chvíli jako bezvýchodná koupě.
Tržní index S&P 500 se loni propadl o 18 %, zatímco technologičtější a volatilnější Nasdaq Composite ztratil 33 %. Od roku 2023, kdy se začalo projevovat úsilí v boji proti inflaci, se karta obrátila a mnoho technologických indexů zaznamenalo v posledních dvou měsících silné výnosy.Ještě však není pozdě využít široce otevřených nákupních oken, která se otevřela v urputném boji proti inflaci. Mnoho vynikajících akcií je stále vyloženě levných, i když se z nedávných minimálních cen zvedají. V současné době existuje mnoho skvělých dlouhodobých investic, pravděpodobně včetně některých vašich oblíbených růstových akcií. Přečtěte si dva z mých oblíbených nápadů pro tento týden.Odborník na streamovací technologie Roku pomohl společnosti Netflix před 15 lety nastartovat trh s digitálním videem. Na domácím trhu stále udává tón a není to těsný souboj. Takto popsal generální ředitel Anthony Wood postavení společnosti Roku na trhu v hovoru k výsledkům za čtvrté čtvrtletí minulého měsíce:„Jsme streamovací platformou číslo 1 v USA,“ řekl Wood. „Ve 4. čtvrtletí jsme měli 38% podíl na trhu, což je vyšší podíl na trhu než Samsung a LG dohromady u operačních systémů pro televizory. A když to porovnáte s Amazonem a Googlem, oba měli jednociferný podíl na trhu.“Jinými slovy, Roku je dominantním hráčem na trhu streamovacích mediálních platforem. Obsahové služby jsou v podstatě nuceny podporovat zařízení a software Roku, protože jinak riskují ztrátu velké části svého potenciálního cílového publika.A zbytek světa bude pravděpodobně následovat vzor, který si vytvořili američtí spotřebitelé. Severní Amerika je největším a nejvýnosnějším trhem pro streamování, ale svět je velký a Roku už se žene za mezinárodním růstem. Společnost rozšiřuje prodej reklamy, výběr obsahu a nabídku hardwaru po celém světě, čímž zapaluje rozbušku celosvětové růstové příležitosti. Roku si tuto myšlenku vypůjčuje od Netflixu, svého starého partnera a mentora, který v současné době získává většinu svých příjmů a obchodního růstu v zámoří.Roku tak roste prodej reklam na základě seznamu aktivních uživatelů a zapojení diváků o dvouciferná roční procenta, což je podpořeno pozitivními provozními peněžními toky a téměř bezdlužnou rozvahou. Tato malá společnost se v dlouhodobém horizontu dostane na významná místa a myslím si, že tržní kapitalizace 9 miliard dolarů, kterou vidíme dnes, bude za pár let vypadat podivně malá.Dostanu jedlý klobouk, pokud se hodnota akcií Roku, které si dnes koupíte, do roku 2030 nezvýší alespoň čtyřnásobně.Roku je již známé jméno, ale slyšeli jste už o společnosti The Trade Desk ? Je to skvělá společnost, která v tichosti mění svět digitální reklamy.Společnost The Trade Desk vyniká inovativním přístupem k reklamě. Společnost využívá špičkové technologie a nástroje umělé inteligence k analýze obrovského množství dat. Tato data pak pomáhají zákazníkům činit informovaná rozhodnutí o tom, kam a jak umístit reklamu. Tento proces je vysoce automatizovaný a nabitý pokročilou chytrostí za pomoci počítačů.Proč je to důležité? Reklama je způsob, jakým společnosti šíří své poselství a získávají nové zákazníky. A s rozvojem digitálních médií je oslovení správného publika složitější než kdykoli předtím. Zároveň však mohou být správně cílené reklamy neuvěřitelně účinné. Právě v tom spočívá přínos služby The Trade Desk – díky ní mohou firmy snáze oslovit ty správné lidi, aniž by ztrácely čas a peníze na bezzubé reklamy.Společnost se snaží poskytovat účinná marketingová sdělení a zároveň udržet více peněz v kapsách svých klientů a méně v rukou poskytovatelů reklamního prostoru.Ve světě digitální reklamy tedy dochází ke zpomalení, protože zadavatelé reklamy si utahují opasky. To je pro sektor online reklamy, včetně The Trade Desk, špatná zpráva. Zároveň se však marketingový tok nemůže úplně zastavit a zadavatelé reklamy chtějí maximalizovat dopad utracených reklamních dolarů. Výsledkem je, že po optimalizačních službách společnosti The Trade Desk je vysoká poptávka a její nejvyšší tržby raketově rostouPřesto se ceny akcií za poslední rok propadly o 35 %, jako by s podnikáním společnosti The Trade Desk nebylo něco v pořádku. Říkejme tomu tedy zrychlený náraz a nákupní okno. Stejně jako Roku, i tento inovativní marketingový expert vypadá v tuto chvíli jako bezvýchodná koupě.