Společnost Boeing upravila svůj odhad dodávek pro rok 2023 s odvoláním na problémy s kvalitou u dodavatele Spirit AeroSystems. Výrobce letadel původně plánoval dodat v příštím roce 400-450 letadel 737, ale nyní snížil očekávání na 375-400 letadel kvůli dvěma samostatným problémům s kvalitou u společnosti Spirit. I přes tento neúspěch je Boeing nadále odhodlán dosáhnout svého cíle generovat 3-5 miliard dolarů volného peněžního toku a plánuje pokračovat v nárůstu výroby letounů 737. Kromě toho společnost plánuje v roce 2023 dodat nejméně 70 širokotrupých letadel 787 Dreamliner. Společnost Boeing v oblasti obrany se nadále potýká s problémy a v posledním čtvrtletí zaznamenala záporné marže v důsledku překročení nákladů u zakázek s pevnou cenou a poplatků souvisejících s projekty, jako je Air Force One. Generální ředitel Dave Calhoun vyjádřil důvěru ve schopnost společnosti řešit minulé neshody a uvedl, že Boeing je důsledný při hledání a odstraňování těchto problémů. Ve třetím čtvrtletí dodal Boeing 70 letadel 737, což je o 20 % méně než v předchozím roce. Počty dodávek jsou pečlivě sledovány, protože ovlivňují platby výrobcům letadel. Navzdory přetrvávajícím poruchám zůstávají analytici ohledně vyhlídek společnosti Boeing pozitivní díky silné poptávce a solidním objednávkám letadel.
Společnost Boeing upravila svůj odhad dodávek pro rok 2023 s odvoláním na problémy s kvalitou u dodavatele Spirit AeroSystems. Výrobce letadel původně plánoval dodat v příštím roce 400-450 letadel 737, ale nyní snížil očekávání na 375-400 letadel kvůli dvěma samostatným problémům s kvalitou u společnosti Spirit. I přes tento neúspěch je Boeing nadále odhodlán dosáhnout svého cíle generovat 3-5 miliard dolarů volného peněžního toku a plánuje pokračovat v nárůstu výroby letounů 737. Kromě toho společnost plánuje v roce 2023 dodat nejméně 70 širokotrupých letadel 787 Dreamliner. Společnost Boeing v oblasti obrany se nadále potýká s problémy a v posledním čtvrtletí zaznamenala záporné marže v důsledku překročení nákladů u zakázek s pevnou cenou a poplatků souvisejících s projekty, jako je Air Force One. Generální ředitel Dave Calhoun vyjádřil důvěru ve schopnost společnosti řešit minulé neshody a uvedl, že Boeing je důsledný při hledání a odstraňování těchto problémů. Ve třetím čtvrtletí dodal Boeing 70 letadel 737, což je o 20 % méně než v předchozím roce. Počty dodávek jsou pečlivě sledovány, protože ovlivňují platby výrobcům letadel. Navzdory přetrvávajícím poruchám zůstávají analytici ohledně vyhlídek společnosti Boeing pozitivní díky silné poptávce a solidním objednávkám letadel.
