Společnost Unilever splnila očekávání růstu tržeb ve 3. čtvrtletí, přestože spotřebitelé přecházejí na levnější produkty
Londýnská společnost Unilever, která vyrábí spotřební zboží, oznámila růst tržeb ve třetím čtvrtletí, který splnil očekávání trhu. Společnost dosáhla 5,2% nárůstu základních tržeb, což je v souladu s průměrným odhadem analytiků. Cenový růst Unileveru ve stejném období činil 5,8 %, zatímco objemy zaznamenaly pokles o 0,6 %.
Růst cen společnosti Unilever byl rychlejší, než očekávali analytici, kteří poprvé po dvou letech předpovídali nárůst objemů. Růst tržeb společnosti lze přičíst jejímu rozhodnutí zvyšovat ceny pomalejším tempem a také pokračující snaze získat zpět zákazníky, kteří se v době krize životních nákladů přesunuli k levnějším alternativám.
Kromě zprávy o prodejích Unilever také oznámil jmenování Fernanda Fernandeze novým finančním ředitelem. Fernandez, který je v současné době prezidentem divize krásy a pohody, nyní převezme klíčovou roli dohledu nad finančními operacemi společnosti.
Schopnost společnosti Unilever naplnit očekávání trhu i přes přetrvávající problémy svědčí o její odolnosti a strategických opatřeních k udržení růstu. Zvýšením cen a jmenováním nového vedení se společnost připravuje na další posílení své pozice na trhu se spotřebním zbožím.
Společnost Unilever splnila očekávání růstu tržeb ve 3. čtvrtletí, přestože spotřebitelé přecházejí na levnější produkty
Londýnská společnost Unilever, která vyrábí spotřební zboží, oznámila růst tržeb ve třetím čtvrtletí, který splnil očekávání trhu. Společnost dosáhla 5,2% nárůstu základních tržeb, což je v souladu s průměrným odhadem analytiků. Cenový růst Unileveru ve stejném období činil 5,8 %, zatímco objemy zaznamenaly pokles o 0,6 %.
Růst cen společnosti Unilever byl rychlejší, než očekávali analytici, kteří poprvé po dvou letech předpovídali nárůst objemů. Růst tržeb společnosti lze přičíst jejímu rozhodnutí zvyšovat ceny pomalejším tempem a také pokračující snaze získat zpět zákazníky, kteří se v době krize životních nákladů přesunuli k levnějším alternativám.
Kromě zprávy o prodejích Unilever také oznámil jmenování Fernanda Fernandeze novým finančním ředitelem. Fernandez, který je v současné době prezidentem divize krásy a pohody, nyní převezme klíčovou roli dohledu nad finančními operacemi společnosti.
Schopnost společnosti Unilever naplnit očekávání trhu i přes přetrvávající problémy svědčí o její odolnosti a strategických opatřeních k udržení růstu. Zvýšením cen a jmenováním nového vedení se společnost připravuje na další posílení své pozice na trhu se spotřebním zbožím.