Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    06082.HK 31 prosince, 2025

    Technologická společnost, která vyvíjí vysokovýkonná GPU pro AI

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    06082.HK 31 prosince, 2025

    Technologická společnost, která vyvíjí vysokovýkonná GPU pro AI

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Odmítnutí schůzek může zvýšit produktivitu vašeho týmu. Tady je důvod

Měli jste někdy pocit, že jste na příliš mnoha schůzkách?

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 října, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nejste sami: podle Harvard Business Review považuje 92 % zaměstnanců schůzky za nákladné a neproduktivní.

Mnoho organizací se nyní snaží omezit nepořádek na poradách. Společnost Shopify v rámci razantního kroku ke zvýšení produktivity přistoupila k „čistce kalendáře“ a zrušila všechny opakující se schůzky, kterých se účastní více než dva lidé. Společnost Curriculum Associates, edtech společnost, která navrhuje vzdělávací materiály a hodnocení, vyvinula podobný sentiment vůči schůzkám, ale k řešení problému přistoupila jinak. 

Podobně jako společnost Shopify se potýkali s neefektivitou a ztrátou produktivity, které vyplývaly ze schůzek – přirozeného vedlejšího produktu přechodu z fáze startupu do střední společnosti s více než 2 000 zaměstnanci. Avšak místo toho, aby zaměstnancům shora dolů nařizovali, jak mají trávit svůj čas, jejich zaměstnance zmocnili zdola nahoru – povzbudili je, aby byli pány svého času a našli strategie, které budou fungovat pro jejich pozice a týmy. Podporovali je v tom, aby na schůzkách říkali „ne“.

Zde je návod, jak to udělali: Rozeslali zaměstnancům celofiremní oběžník, ve kterých jim vysvětlili, že některé schůzky jsou sice užitečné, zejména v prostředí vzdálených firem pro budování spojení a komunity, ale nejsou měřítkem produktivity společnosti Curriculum Associates. Požádali zaměstnance, aby zkrátili čas strávený na schůzkách, nahlásili úsporu času a podělili se o své strategie, jak toho dosáhnout. Poté jsme zařadili pobídky, například rozdávání hodin nebo hodinek.

Po třech měsících 300 účastníků z řad zaměstnanců hlásilo nejen úsporu 8 000 hodin času, ale také větší spokojenost na pracovišti, více času věnovaného hlubokému a kreativnímu myšlení a hlavně otevřenější komunikaci s kolegy a manažery. Z rozhovorů s lidmi o jejich úspěchu zjistili, že zaměstnanci dokázali být efektivnější, protože jim společnost formulovala své hodnoty a kulturu a dala jim možnost odmítnout schůzky, které by dříve přijali.

Zdroj: Getty Images

Pozvánky do kalendáře často přicházejí od nadřízených, takže se zaměstnanci, zejména ti mladší, cítí povinni se jich účastnit. Jindy by se lidé necítili dobře, kdyby schůzky odmítli, protože nechtěli být vnímáni jako nezdvořilí. Tato výzva tedy umožnila zaměstnancům rozhodovat o svém čase a povzbudila lidi, aby kreativně přemýšleli o tom, jak nejlépe komunikovat.

Advertisement

Ze strategií, které jejich tým uvedl, zjistili, že neexistuje univerzální způsob, jak zkrátit čas strávený na schůzkách. Spíše existuje mnoho cest, které mohou přinést úspěch. Lidé zjistili, že využívání jiných komunikačních kanálů, jako je Slack nebo e-mail, je v některých případech pro komunikaci skutečně lepší. Jiní zjistili, že schůzka, která byla dříve naplánována na hodinu, by mohla proběhnout za 30 minut, a podle toho upravili pozvánku v kalendáři. Někteří zjistili, že na schůzce nemají zásadní roli a že svůj čas mohou lépe věnovat jiným projektům.

Zaměstnanci využili čas navíc získaný lepším řízením schůzek různými způsoby: od zapojení se do nestandardního myšlení a brainstormingu až po delší procházky se svými psy a tolik potřebnou přestávku od obrazovek počítačů, aby se protáhli.

Výzva v oblasti řízení času posloužila jako důležitý signál, který zaměstnancům sdělil, že si společnost váží jejich času a pohody, chce, aby byli v práci produktivní, a věří, že vědí, jak nejlépe hospodařit se svým časem. Byl to také jen začátek, něco, na čem můžete stavět, když se snažíte zvýšit účast a přijmout osvědčené postupy, o které se zaměstnanci podělili. 

Výzva poskytla důležitou lekci: Skutečná změna se děje společně s vašimi lidmi. Vybavte a svěřte svým zaměstnancům správné nástroje a podporu a oni vám to oplatí.

meeting, brainstorming, business
Zdroj: Pixabay
Chcete využít této příležitosti?

Způsoby zvýšení produktivity v kanceláři

Existuje mnoho způsobů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři, včetně:

Vytvoření pozitivního pracovního prostředí: Ujistěte se, že kancelářské prostředí je čisté, uspořádané a pohodlné. To zahrnuje zajištění ergonomických židlí a stolů, dobrého osvětlení a prostoru s regulovanou teplotou.

Stanovte si jasné cíle: Ujistěte se, že každý zaměstnanec má jasnou představu o své roli a o tom, co se od něj očekává. Ujistěte se, že všichni pracují na společném cíli.

Stanovte priority úkolů: Povzbuzujte zaměstnance, aby si stanovili priority svých úkolů a nejprve se zaměřili na ty nejdůležitější. To jim pomůže udržet se na správné cestě a zajistit dodržování termínů.

Podporujte přestávky: Pravidelné přestávky jsou důležité pro prevenci vyhoření a zvýšení produktivity. Povzbuzujte zaměstnance, aby si během dne dělali přestávky, a poskytněte jim prostor pro odpočinek.

Nejste sami: podle Harvard Business Review považuje 92 % zaměstnanců schůzky za nákladné a neproduktivní.Mnoho organizací se nyní snaží omezit nepořádek na poradách. Společnost Shopify v rámci razantního kroku ke zvýšení produktivity přistoupila k „čistce kalendáře“ a zrušila všechny opakující se schůzky, kterých se účastní více než dva lidé. Společnost Curriculum Associates, edtech společnost, která navrhuje vzdělávací materiály a hodnocení, vyvinula podobný sentiment vůči schůzkám, ale k řešení problému přistoupila jinak. Podobně jako společnost Shopify se potýkali s neefektivitou a ztrátou produktivity, které vyplývaly ze schůzek – přirozeného vedlejšího produktu přechodu z fáze startupu do střední společnosti s více než 2 000 zaměstnanci. Avšak místo toho, aby zaměstnancům shora dolů nařizovali, jak mají trávit svůj čas, jejich zaměstnance zmocnili zdola nahoru – povzbudili je, aby byli pány svého času a našli strategie, které budou fungovat pro jejich pozice a týmy. Podporovali je v tom, aby na schůzkách říkali „ne“.Zde je návod, jak to udělali: Rozeslali zaměstnancům celofiremní oběžník, ve kterých jim vysvětlili, že některé schůzky jsou sice užitečné, zejména v prostředí vzdálených firem pro budování spojení a komunity, ale nejsou měřítkem produktivity společnosti Curriculum Associates. Požádali zaměstnance, aby zkrátili čas strávený na schůzkách, nahlásili úsporu času a podělili se o své strategie, jak toho dosáhnout. Poté jsme zařadili pobídky, například rozdávání hodin nebo hodinek.Po třech měsících 300 účastníků z řad zaměstnanců hlásilo nejen úsporu 8 000 hodin času, ale také větší spokojenost na pracovišti, více času věnovaného hlubokému a kreativnímu myšlení a hlavně otevřenější komunikaci s kolegy a manažery. Z rozhovorů s lidmi o jejich úspěchu zjistili, že zaměstnanci dokázali být efektivnější, protože jim společnost formulovala své hodnoty a kulturu a dala jim možnost odmítnout schůzky, které by dříve přijali.Pozvánky do kalendáře často přicházejí od nadřízených, takže se zaměstnanci, zejména ti mladší, cítí povinni se jich účastnit. Jindy by se lidé necítili dobře, kdyby schůzky odmítli, protože nechtěli být vnímáni jako nezdvořilí. Tato výzva tedy umožnila zaměstnancům rozhodovat o svém čase a povzbudila lidi, aby kreativně přemýšleli o tom, jak nejlépe komunikovat.Ze strategií, které jejich tým uvedl, zjistili, že neexistuje univerzální způsob, jak zkrátit čas strávený na schůzkách. Spíše existuje mnoho cest, které mohou přinést úspěch. Lidé zjistili, že využívání jiných komunikačních kanálů, jako je Slack nebo e-mail, je v některých případech pro komunikaci skutečně lepší. Jiní zjistili, že schůzka, která byla dříve naplánována na hodinu, by mohla proběhnout za 30 minut, a podle toho upravili pozvánku v kalendáři. Někteří zjistili, že na schůzce nemají zásadní roli a že svůj čas mohou lépe věnovat jiným projektům.Zaměstnanci využili čas navíc získaný lepším řízením schůzek různými způsoby: od zapojení se do nestandardního myšlení a brainstormingu až po delší procházky se svými psy a tolik potřebnou přestávku od obrazovek počítačů, aby se protáhli.Výzva v oblasti řízení času posloužila jako důležitý signál, který zaměstnancům sdělil, že si společnost váží jejich času a pohody, chce, aby byli v práci produktivní, a věří, že vědí, jak nejlépe hospodařit se svým časem. Byl to také jen začátek, něco, na čem můžete stavět, když se snažíte zvýšit účast a přijmout osvědčené postupy, o které se zaměstnanci podělili. Výzva poskytla důležitou lekci: Skutečná změna se děje společně s vašimi lidmi. Vybavte a svěřte svým zaměstnancům správné nástroje a podporu a oni vám to oplatí.Chcete využít této příležitosti?Způsoby zvýšení produktivity v kancelářiExistuje mnoho způsobů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři, včetně:Vytvoření pozitivního pracovního prostředí: Ujistěte se, že kancelářské prostředí je čisté, uspořádané a pohodlné. To zahrnuje zajištění ergonomických židlí a stolů, dobrého osvětlení a prostoru s regulovanou teplotou.Stanovte si jasné cíle: Ujistěte se, že každý zaměstnanec má jasnou představu o své roli a o tom, co se od něj očekává. Ujistěte se, že všichni pracují na společném cíli.Stanovte priority úkolů: Povzbuzujte zaměstnance, aby si stanovili priority svých úkolů a nejprve se zaměřili na ty nejdůležitější. To jim pomůže udržet se na správné cestě a zajistit dodržování termínů.Podporujte přestávky: Pravidelné přestávky jsou důležité pro prevenci vyhoření a zvýšení produktivity. Povzbuzujte zaměstnance, aby si během dne dělali přestávky, a poskytněte jim prostor pro odpočinek.
Tagy: businesspráceproduktivita


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    11:56

    S&P 500 dosáhl 8 000, zlato dosáhlo 5 400 $, Tesla se chystá zdvojnásobit: Hlavní obchody pro rok 2026

    11:53

    Co analytici předpovídají pro S&P 500 do roku 2026? Zde je nejnovější konsenzus.

    11:43

    Má trh stále zájem o elektromobily Tesla, zatímco pozornost se obrací k robotaxům a Optimovi?

    11:03

    Čína zveřejňuje návrh předpisů pro AI systémy, které interagují jako lidé

    09:43

    Humanoidní roboti: Klíčové trendy ke sledování do roku 2026

    09:33

    Sníží se náklady na potraviny příští rok?

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Nejlepší akcie pro rok 2026 podle analytiků společnosti Raymond James

    27 prosince, 2025

    Investiční společnost Raymond James zveřejnila svůj výběr nejlepších akcií pro rok 2026 a překvapila tím, že tentokrát nesází především na...

    Zdroj: Getty Images

    Výdaje na AI mají zůstat silné i v roce 2026. Barclays sází na tyto akcie

    26 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    CRISPR Therapeutics nese vysoký potenciál, ale i výrazné riziko pro rok 2026

    26 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    S blížícím se novým rokem sledujte tyto „padlé anděly“ v oblasti technologií

    26 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Tento diskontní prodejce letos prosperoval a uspět může i v roce 2026

    26 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Biren Technology Co., Ltd.

    Datum IPO: 31 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: Poslední financování v červnu 2025 naznačovalo valuaci přibližně 16 miliard RMB (zhruba 2,3 miliardy USD)

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Index S&P 500 uzavřel mírně níže, technologické akcie tlumily širší pokles

    26 prosince, 2025

    Proč tolik Američanů nemá rádo tuto rychle rostoucí ekonomiku

    25 prosince, 2025

    Trumpův problematický vztah k míře nezaměstnanosti se dále vyostřuje

    23 prosince, 2025

    GBP/USD si drží zisky: Opatrnost BoE a sázky na Fed hrají ve prospěch libry

    25 prosince, 2025

    GBP/USD těží z rozdílné politiky centrálních bank: Fed tlačí na pilu, BoE zůstává opatrná

    23 prosince, 2025

    Globální objem transakcí dosáhl 4,5 bilionu dolarů, jedná se o nový rekord

    26 prosince, 2025

    Nejlepší akcie pro rok 2026 podle analytiků společnosti Raymond James

    27 prosince, 2025

    USD/JPY: Zvýšení sazeb Bank of Japan dodalo jenu sílu

    24 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.