Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Odmítnutí schůzek může zvýšit produktivitu vašeho týmu. Tady je důvod

Měli jste někdy pocit, že jste na příliš mnoha schůzkách?

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 října, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Nejste sami: podle Harvard Business Review považuje 92 % zaměstnanců schůzky za nákladné a neproduktivní.

Mnoho organizací se nyní snaží omezit nepořádek na poradách. Společnost Shopify v rámci razantního kroku ke zvýšení produktivity přistoupila k „čistce kalendáře“ a zrušila všechny opakující se schůzky, kterých se účastní více než dva lidé. Společnost Curriculum Associates, edtech společnost, která navrhuje vzdělávací materiály a hodnocení, vyvinula podobný sentiment vůči schůzkám, ale k řešení problému přistoupila jinak. 

Podobně jako společnost Shopify se potýkali s neefektivitou a ztrátou produktivity, které vyplývaly ze schůzek – přirozeného vedlejšího produktu přechodu z fáze startupu do střední společnosti s více než 2 000 zaměstnanci. Avšak místo toho, aby zaměstnancům shora dolů nařizovali, jak mají trávit svůj čas, jejich zaměstnance zmocnili zdola nahoru – povzbudili je, aby byli pány svého času a našli strategie, které budou fungovat pro jejich pozice a týmy. Podporovali je v tom, aby na schůzkách říkali „ne“.

Zde je návod, jak to udělali: Rozeslali zaměstnancům celofiremní oběžník, ve kterých jim vysvětlili, že některé schůzky jsou sice užitečné, zejména v prostředí vzdálených firem pro budování spojení a komunity, ale nejsou měřítkem produktivity společnosti Curriculum Associates. Požádali zaměstnance, aby zkrátili čas strávený na schůzkách, nahlásili úsporu času a podělili se o své strategie, jak toho dosáhnout. Poté jsme zařadili pobídky, například rozdávání hodin nebo hodinek.

Po třech měsících 300 účastníků z řad zaměstnanců hlásilo nejen úsporu 8 000 hodin času, ale také větší spokojenost na pracovišti, více času věnovaného hlubokému a kreativnímu myšlení a hlavně otevřenější komunikaci s kolegy a manažery. Z rozhovorů s lidmi o jejich úspěchu zjistili, že zaměstnanci dokázali být efektivnější, protože jim společnost formulovala své hodnoty a kulturu a dala jim možnost odmítnout schůzky, které by dříve přijali.

Zdroj: Getty Images

Pozvánky do kalendáře často přicházejí od nadřízených, takže se zaměstnanci, zejména ti mladší, cítí povinni se jich účastnit. Jindy by se lidé necítili dobře, kdyby schůzky odmítli, protože nechtěli být vnímáni jako nezdvořilí. Tato výzva tedy umožnila zaměstnancům rozhodovat o svém čase a povzbudila lidi, aby kreativně přemýšleli o tom, jak nejlépe komunikovat.

Advertisement

Ze strategií, které jejich tým uvedl, zjistili, že neexistuje univerzální způsob, jak zkrátit čas strávený na schůzkách. Spíše existuje mnoho cest, které mohou přinést úspěch. Lidé zjistili, že využívání jiných komunikačních kanálů, jako je Slack nebo e-mail, je v některých případech pro komunikaci skutečně lepší. Jiní zjistili, že schůzka, která byla dříve naplánována na hodinu, by mohla proběhnout za 30 minut, a podle toho upravili pozvánku v kalendáři. Někteří zjistili, že na schůzce nemají zásadní roli a že svůj čas mohou lépe věnovat jiným projektům.

Zaměstnanci využili čas navíc získaný lepším řízením schůzek různými způsoby: od zapojení se do nestandardního myšlení a brainstormingu až po delší procházky se svými psy a tolik potřebnou přestávku od obrazovek počítačů, aby se protáhli.

Výzva v oblasti řízení času posloužila jako důležitý signál, který zaměstnancům sdělil, že si společnost váží jejich času a pohody, chce, aby byli v práci produktivní, a věří, že vědí, jak nejlépe hospodařit se svým časem. Byl to také jen začátek, něco, na čem můžete stavět, když se snažíte zvýšit účast a přijmout osvědčené postupy, o které se zaměstnanci podělili. 

Výzva poskytla důležitou lekci: Skutečná změna se děje společně s vašimi lidmi. Vybavte a svěřte svým zaměstnancům správné nástroje a podporu a oni vám to oplatí.

meeting, brainstorming, business
Zdroj: Pixabay

Způsoby zvýšení produktivity v kanceláři

Existuje mnoho způsobů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři, včetně:

Vytvoření pozitivního pracovního prostředí: Ujistěte se, že kancelářské prostředí je čisté, uspořádané a pohodlné. To zahrnuje zajištění ergonomických židlí a stolů, dobrého osvětlení a prostoru s regulovanou teplotou.

Stanovte si jasné cíle: Ujistěte se, že každý zaměstnanec má jasnou představu o své roli a o tom, co se od něj očekává. Ujistěte se, že všichni pracují na společném cíli.

Stanovte priority úkolů: Povzbuzujte zaměstnance, aby si stanovili priority svých úkolů a nejprve se zaměřili na ty nejdůležitější. To jim pomůže udržet se na správné cestě a zajistit dodržování termínů.

Podporujte přestávky: Pravidelné přestávky jsou důležité pro prevenci vyhoření a zvýšení produktivity. Povzbuzujte zaměstnance, aby si během dne dělali přestávky, a poskytněte jim prostor pro odpočinek.

Nejste sami: podle Harvard Business Review považuje 92 % zaměstnanců schůzky za nákladné a neproduktivní.Mnoho organizací se nyní snaží omezit nepořádek na poradách. Společnost Shopify v rámci razantního kroku ke zvýšení produktivity přistoupila k „čistce kalendáře“ a zrušila všechny opakující se schůzky, kterých se účastní více než dva lidé. Společnost Curriculum Associates, edtech společnost, která navrhuje vzdělávací materiály a hodnocení, vyvinula podobný sentiment vůči schůzkám, ale k řešení problému přistoupila jinak. Podobně jako společnost Shopify se potýkali s neefektivitou a ztrátou produktivity, které vyplývaly ze schůzek – přirozeného vedlejšího produktu přechodu z fáze startupu do střední společnosti s více než 2 000 zaměstnanci. Avšak místo toho, aby zaměstnancům shora dolů nařizovali, jak mají trávit svůj čas, jejich zaměstnance zmocnili zdola nahoru – povzbudili je, aby byli pány svého času a našli strategie, které budou fungovat pro jejich pozice a týmy. Podporovali je v tom, aby na schůzkách říkali „ne“.Zde je návod, jak to udělali: Rozeslali zaměstnancům celofiremní oběžník, ve kterých jim vysvětlili, že některé schůzky jsou sice užitečné, zejména v prostředí vzdálených firem pro budování spojení a komunity, ale nejsou měřítkem produktivity společnosti Curriculum Associates. Požádali zaměstnance, aby zkrátili čas strávený na schůzkách, nahlásili úsporu času a podělili se o své strategie, jak toho dosáhnout. Poté jsme zařadili pobídky, například rozdávání hodin nebo hodinek.Po třech měsících 300 účastníků z řad zaměstnanců hlásilo nejen úsporu 8 000 hodin času, ale také větší spokojenost na pracovišti, více času věnovaného hlubokému a kreativnímu myšlení a hlavně otevřenější komunikaci s kolegy a manažery. Z rozhovorů s lidmi o jejich úspěchu zjistili, že zaměstnanci dokázali být efektivnější, protože jim společnost formulovala své hodnoty a kulturu a dala jim možnost odmítnout schůzky, které by dříve přijali.Pozvánky do kalendáře často přicházejí od nadřízených, takže se zaměstnanci, zejména ti mladší, cítí povinni se jich účastnit. Jindy by se lidé necítili dobře, kdyby schůzky odmítli, protože nechtěli být vnímáni jako nezdvořilí. Tato výzva tedy umožnila zaměstnancům rozhodovat o svém čase a povzbudila lidi, aby kreativně přemýšleli o tom, jak nejlépe komunikovat.Ze strategií, které jejich tým uvedl, zjistili, že neexistuje univerzální způsob, jak zkrátit čas strávený na schůzkách. Spíše existuje mnoho cest, které mohou přinést úspěch. Lidé zjistili, že využívání jiných komunikačních kanálů, jako je Slack nebo e-mail, je v některých případech pro komunikaci skutečně lepší. Jiní zjistili, že schůzka, která byla dříve naplánována na hodinu, by mohla proběhnout za 30 minut, a podle toho upravili pozvánku v kalendáři. Někteří zjistili, že na schůzce nemají zásadní roli a že svůj čas mohou lépe věnovat jiným projektům.Zaměstnanci využili čas navíc získaný lepším řízením schůzek různými způsoby: od zapojení se do nestandardního myšlení a brainstormingu až po delší procházky se svými psy a tolik potřebnou přestávku od obrazovek počítačů, aby se protáhli.Výzva v oblasti řízení času posloužila jako důležitý signál, který zaměstnancům sdělil, že si společnost váží jejich času a pohody, chce, aby byli v práci produktivní, a věří, že vědí, jak nejlépe hospodařit se svým časem. Byl to také jen začátek, něco, na čem můžete stavět, když se snažíte zvýšit účast a přijmout osvědčené postupy, o které se zaměstnanci podělili. Výzva poskytla důležitou lekci: Skutečná změna se děje společně s vašimi lidmi. Vybavte a svěřte svým zaměstnancům správné nástroje a podporu a oni vám to oplatí.Způsoby zvýšení produktivity v kancelářiExistuje mnoho způsobů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři, včetně:Vytvoření pozitivního pracovního prostředí: Ujistěte se, že kancelářské prostředí je čisté, uspořádané a pohodlné. To zahrnuje zajištění ergonomických židlí a stolů, dobrého osvětlení a prostoru s regulovanou teplotou.Stanovte si jasné cíle: Ujistěte se, že každý zaměstnanec má jasnou představu o své roli a o tom, co se od něj očekává. Ujistěte se, že všichni pracují na společném cíli.Stanovte priority úkolů: Povzbuzujte zaměstnance, aby si stanovili priority svých úkolů a nejprve se zaměřili na ty nejdůležitější. To jim pomůže udržet se na správné cestě a zajistit dodržování termínů.Podporujte přestávky: Pravidelné přestávky jsou důležité pro prevenci vyhoření a zvýšení produktivity. Povzbuzujte zaměstnance, aby si během dne dělali přestávky, a poskytněte jim prostor pro odpočinek.
Tagy: businesspráceproduktivita

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      11:48

      UniCredit Bank v ČR a SR letos stoupl čistý zisk o pět pct na 2,7 mld Kč

      11:36

      Jižní Korea odpoví USA na cla na čipy a biofarmaceutické výrobky

      11:24

      Akcie britské společnosti Amigo Holdings klesají v souvislosti s výměnou vedení

      11:12

      Evropské akcie polovodičů rostou díky dohodě o clech mezi USA a Čínou

      11:00

      PPF chce zdvojnásobit podíl v ProSieben, nabídla za akcii o pětinu víc než MFE

      10:48

      Ropa roste a zlato klesá, protože USA a Čína se snaží snížit cla

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      CATL vstupuje na burzu v Hongkongu s největší emisí roku a cílem evropské expanze

      12 května, 2025

      Čínská společnost Contemporary Amperex Technology Co Limited (CATL), největší světový výrobce baterií pro elektromobily, se chystá na burzovní debut v...

      Zdroj: Getty Images

      Akcie s potenciálem výrazného růstu v návaznosti na výsledky hospodaření

      12 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie AppLovin mohou po zveřejnění silných výsledků vzrůst o více než 30 %

      9 května, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Disney plánuje první zábavní park na Blízkém východě v Abú Dhabí

      8 května, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nvidia a další technologické tituly posilují díky očekávání silných výsledků

      6 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Německé akcie dosáhly rekordní výše díky optimismu v oblasti obchodu

      11 května, 2025

      Uber získal odklad v souvislosti se spornými daňovými platbami ve Velké Británii

      10 května, 2025

      S&P 500 uzavřel výše po rámcové obchodní dohodě USA a Velké Británie

      8 května, 2025

      Palantir překonává očekávání, investory však znepokojuje vysoké ocenění

      10 května, 2025

      Americké akcie rostou díky obchodní dohodě mezi USA a Velkou Británií

      8 května, 2025

      Pohled na Trumpovu strategii vyjednávání s Čínou: diplomacie a nátlak

      11 května, 2025

      CATL vstupuje na burzu v Hongkongu s největší emisí roku a cílem evropské expanze

      12 května, 2025

      ČNB letos čeká schodek veřejných financí 2,1 pct HDP, za rok vyšší kvůli obraně

      9 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.