Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Odmítnutí schůzek může zvýšit produktivitu vašeho týmu. Tady je důvod

Měli jste někdy pocit, že jste na příliš mnoha schůzkách?

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 října, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Nejste sami: podle Harvard Business Review považuje 92 % zaměstnanců schůzky za nákladné a neproduktivní.

Mnoho organizací se nyní snaží omezit nepořádek na poradách. Společnost Shopify v rámci razantního kroku ke zvýšení produktivity přistoupila k „čistce kalendáře“ a zrušila všechny opakující se schůzky, kterých se účastní více než dva lidé. Společnost Curriculum Associates, edtech společnost, která navrhuje vzdělávací materiály a hodnocení, vyvinula podobný sentiment vůči schůzkám, ale k řešení problému přistoupila jinak. 

Podobně jako společnost Shopify se potýkali s neefektivitou a ztrátou produktivity, které vyplývaly ze schůzek – přirozeného vedlejšího produktu přechodu z fáze startupu do střední společnosti s více než 2 000 zaměstnanci. Avšak místo toho, aby zaměstnancům shora dolů nařizovali, jak mají trávit svůj čas, jejich zaměstnance zmocnili zdola nahoru – povzbudili je, aby byli pány svého času a našli strategie, které budou fungovat pro jejich pozice a týmy. Podporovali je v tom, aby na schůzkách říkali „ne“.

Zde je návod, jak to udělali: Rozeslali zaměstnancům celofiremní oběžník, ve kterých jim vysvětlili, že některé schůzky jsou sice užitečné, zejména v prostředí vzdálených firem pro budování spojení a komunity, ale nejsou měřítkem produktivity společnosti Curriculum Associates. Požádali zaměstnance, aby zkrátili čas strávený na schůzkách, nahlásili úsporu času a podělili se o své strategie, jak toho dosáhnout. Poté jsme zařadili pobídky, například rozdávání hodin nebo hodinek.

Po třech měsících 300 účastníků z řad zaměstnanců hlásilo nejen úsporu 8 000 hodin času, ale také větší spokojenost na pracovišti, více času věnovaného hlubokému a kreativnímu myšlení a hlavně otevřenější komunikaci s kolegy a manažery. Z rozhovorů s lidmi o jejich úspěchu zjistili, že zaměstnanci dokázali být efektivnější, protože jim společnost formulovala své hodnoty a kulturu a dala jim možnost odmítnout schůzky, které by dříve přijali.

Zdroj: Getty Images

Pozvánky do kalendáře často přicházejí od nadřízených, takže se zaměstnanci, zejména ti mladší, cítí povinni se jich účastnit. Jindy by se lidé necítili dobře, kdyby schůzky odmítli, protože nechtěli být vnímáni jako nezdvořilí. Tato výzva tedy umožnila zaměstnancům rozhodovat o svém čase a povzbudila lidi, aby kreativně přemýšleli o tom, jak nejlépe komunikovat.

Advertisement

Ze strategií, které jejich tým uvedl, zjistili, že neexistuje univerzální způsob, jak zkrátit čas strávený na schůzkách. Spíše existuje mnoho cest, které mohou přinést úspěch. Lidé zjistili, že využívání jiných komunikačních kanálů, jako je Slack nebo e-mail, je v některých případech pro komunikaci skutečně lepší. Jiní zjistili, že schůzka, která byla dříve naplánována na hodinu, by mohla proběhnout za 30 minut, a podle toho upravili pozvánku v kalendáři. Někteří zjistili, že na schůzce nemají zásadní roli a že svůj čas mohou lépe věnovat jiným projektům.

Zaměstnanci využili čas navíc získaný lepším řízením schůzek různými způsoby: od zapojení se do nestandardního myšlení a brainstormingu až po delší procházky se svými psy a tolik potřebnou přestávku od obrazovek počítačů, aby se protáhli.

Výzva v oblasti řízení času posloužila jako důležitý signál, který zaměstnancům sdělil, že si společnost váží jejich času a pohody, chce, aby byli v práci produktivní, a věří, že vědí, jak nejlépe hospodařit se svým časem. Byl to také jen začátek, něco, na čem můžete stavět, když se snažíte zvýšit účast a přijmout osvědčené postupy, o které se zaměstnanci podělili. 

Výzva poskytla důležitou lekci: Skutečná změna se děje společně s vašimi lidmi. Vybavte a svěřte svým zaměstnancům správné nástroje a podporu a oni vám to oplatí.

meeting, brainstorming, business
Zdroj: Pixabay

Způsoby zvýšení produktivity v kanceláři

Existuje mnoho způsobů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři, včetně:

Vytvoření pozitivního pracovního prostředí: Ujistěte se, že kancelářské prostředí je čisté, uspořádané a pohodlné. To zahrnuje zajištění ergonomických židlí a stolů, dobrého osvětlení a prostoru s regulovanou teplotou.

Stanovte si jasné cíle: Ujistěte se, že každý zaměstnanec má jasnou představu o své roli a o tom, co se od něj očekává. Ujistěte se, že všichni pracují na společném cíli.

Stanovte priority úkolů: Povzbuzujte zaměstnance, aby si stanovili priority svých úkolů a nejprve se zaměřili na ty nejdůležitější. To jim pomůže udržet se na správné cestě a zajistit dodržování termínů.

Podporujte přestávky: Pravidelné přestávky jsou důležité pro prevenci vyhoření a zvýšení produktivity. Povzbuzujte zaměstnance, aby si během dne dělali přestávky, a poskytněte jim prostor pro odpočinek.

Nejste sami: podle Harvard Business Review považuje 92 % zaměstnanců schůzky za nákladné a neproduktivní.Mnoho organizací se nyní snaží omezit nepořádek na poradách. Společnost Shopify v rámci razantního kroku ke zvýšení produktivity přistoupila k „čistce kalendáře“ a zrušila všechny opakující se schůzky, kterých se účastní více než dva lidé. Společnost Curriculum Associates, edtech společnost, která navrhuje vzdělávací materiály a hodnocení, vyvinula podobný sentiment vůči schůzkám, ale k řešení problému přistoupila jinak. Podobně jako společnost Shopify se potýkali s neefektivitou a ztrátou produktivity, které vyplývaly ze schůzek – přirozeného vedlejšího produktu přechodu z fáze startupu do střední společnosti s více než 2 000 zaměstnanci. Avšak místo toho, aby zaměstnancům shora dolů nařizovali, jak mají trávit svůj čas, jejich zaměstnance zmocnili zdola nahoru – povzbudili je, aby byli pány svého času a našli strategie, které budou fungovat pro jejich pozice a týmy. Podporovali je v tom, aby na schůzkách říkali „ne“.Zde je návod, jak to udělali: Rozeslali zaměstnancům celofiremní oběžník, ve kterých jim vysvětlili, že některé schůzky jsou sice užitečné, zejména v prostředí vzdálených firem pro budování spojení a komunity, ale nejsou měřítkem produktivity společnosti Curriculum Associates. Požádali zaměstnance, aby zkrátili čas strávený na schůzkách, nahlásili úsporu času a podělili se o své strategie, jak toho dosáhnout. Poté jsme zařadili pobídky, například rozdávání hodin nebo hodinek.Po třech měsících 300 účastníků z řad zaměstnanců hlásilo nejen úsporu 8 000 hodin času, ale také větší spokojenost na pracovišti, více času věnovaného hlubokému a kreativnímu myšlení a hlavně otevřenější komunikaci s kolegy a manažery. Z rozhovorů s lidmi o jejich úspěchu zjistili, že zaměstnanci dokázali být efektivnější, protože jim společnost formulovala své hodnoty a kulturu a dala jim možnost odmítnout schůzky, které by dříve přijali.Pozvánky do kalendáře často přicházejí od nadřízených, takže se zaměstnanci, zejména ti mladší, cítí povinni se jich účastnit. Jindy by se lidé necítili dobře, kdyby schůzky odmítli, protože nechtěli být vnímáni jako nezdvořilí. Tato výzva tedy umožnila zaměstnancům rozhodovat o svém čase a povzbudila lidi, aby kreativně přemýšleli o tom, jak nejlépe komunikovat.Ze strategií, které jejich tým uvedl, zjistili, že neexistuje univerzální způsob, jak zkrátit čas strávený na schůzkách. Spíše existuje mnoho cest, které mohou přinést úspěch. Lidé zjistili, že využívání jiných komunikačních kanálů, jako je Slack nebo e-mail, je v některých případech pro komunikaci skutečně lepší. Jiní zjistili, že schůzka, která byla dříve naplánována na hodinu, by mohla proběhnout za 30 minut, a podle toho upravili pozvánku v kalendáři. Někteří zjistili, že na schůzce nemají zásadní roli a že svůj čas mohou lépe věnovat jiným projektům.Zaměstnanci využili čas navíc získaný lepším řízením schůzek různými způsoby: od zapojení se do nestandardního myšlení a brainstormingu až po delší procházky se svými psy a tolik potřebnou přestávku od obrazovek počítačů, aby se protáhli.Výzva v oblasti řízení času posloužila jako důležitý signál, který zaměstnancům sdělil, že si společnost váží jejich času a pohody, chce, aby byli v práci produktivní, a věří, že vědí, jak nejlépe hospodařit se svým časem. Byl to také jen začátek, něco, na čem můžete stavět, když se snažíte zvýšit účast a přijmout osvědčené postupy, o které se zaměstnanci podělili. Výzva poskytla důležitou lekci: Skutečná změna se děje společně s vašimi lidmi. Vybavte a svěřte svým zaměstnancům správné nástroje a podporu a oni vám to oplatí.Způsoby zvýšení produktivity v kancelářiExistuje mnoho způsobů, jak zvýšit produktivitu v kanceláři, včetně:Vytvoření pozitivního pracovního prostředí: Ujistěte se, že kancelářské prostředí je čisté, uspořádané a pohodlné. To zahrnuje zajištění ergonomických židlí a stolů, dobrého osvětlení a prostoru s regulovanou teplotou.Stanovte si jasné cíle: Ujistěte se, že každý zaměstnanec má jasnou představu o své roli a o tom, co se od něj očekává. Ujistěte se, že všichni pracují na společném cíli.Stanovte priority úkolů: Povzbuzujte zaměstnance, aby si stanovili priority svých úkolů a nejprve se zaměřili na ty nejdůležitější. To jim pomůže udržet se na správné cestě a zajistit dodržování termínů.Podporujte přestávky: Pravidelné přestávky jsou důležité pro prevenci vyhoření a zvýšení produktivity. Povzbuzujte zaměstnance, aby si během dne dělali přestávky, a poskytněte jim prostor pro odpočinek.
Tagy: businesspráceproduktivita

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Australská Qantas uvedla, že ji týden po úniku dat kontaktoval hacker

      00:48

      Kalifornie nezabránila zakladatelce společnosti 23andMe v opětovném odkupu společnosti

      00:36

      Meta přetahuje předního AI manažera z Applu, píše Bloomberg

      00:24

      UBS čelí žalobám amerických investorů v souvislosti s pádem Credit Suisse

      00:12

      Kanadská společnost Aura Minerals se připravuje na vstup na burzu Nasdaq s cílem dosáhnout tržní hodnoty 2,1 miliardy dolarů

      00:05

      EU může v budoucí dohodě s Trumpem získat omezené celní úlevy, informuje agentura Reuters

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Constellation Brands: Výprodej přehnaný, potenciál růstu vysoký

      7 července, 2025

      Akcie společnosti Constellation Brands, výrobce oblíbené značky piva Modelo, se letos dostaly pod silný tlak a od začátku roku ztratily...

      Zdroj: Nvidia

      Proč by umělá superinteligence mohla přijít dříve, než si Wall Street myslí?!

      7 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      GE Aerospace: Silné základy, optimistický výhled a možný růst ceny akcií

      7 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Stellantis je stále jedinečnou příležitostí navzdory globálním nejistotám

      7 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Generace Z a mileniálové se zaměřují na zdraví a wellness. Sledujte tyto akcie

      7 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Canva
      Akcie

      Akcie farmaceutických firem: Perspektivní investice v éře stárnutí populace

      7 července, 2025

      Farmaceutický průmysl je jedním z klíčových sektorů, který těží z globálních demografických změn, zejména ze stárnutí populace. S rostoucí průměrnou...

      Nejčtenější zprávy.

      Bessent říká, že cla se vrátí na úroveň z „Dne osvobození“, pokud se „něco“ nezmění

      6 července, 2025

      Trump chce více kvalifikovaných řemeslníků. Ministerstvo práce mění strategii

      5 července, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025

      Apple vstupuje do světa blockbusterů. F1 s Bradem Pittem míří k rekordům

      5 července, 2025

      Úplná obchodní dohoda mezi EU a USA je podle Ursuly von der Leyenové „nemožná“

      3 července, 2025

      V Brazílii začíná summit zemí BRICS, je zastíněn Trumpovou celní politikou

      6 července, 2025

      S&P 500 se propadá, Trumpova cla na trhu vyvolávají krvavou lázeň

      7 července, 2025

      Evropské akcie klesají s blížícím se termínem zavedení cel

      4 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.