Společnost Coca-Cola HBC v úterý oznámila, že i přes vyšší čtvrtletní tržby zachovává své roční prognózy zisku a tržeb. Ke zvýšení tržeb přispěla silná poptávka po energetických a kávových nápojích společnosti. Společnost Coca-Cola HBC se však potýká také s kurzovým negativním vlivem, který by mohl ovlivnit její roční provozní zisk o 50 až 60 milionů eur. Společnost zaznamenala menší konkurenci privátních značek ve svých kategoriích perlivých, energetických a kávových nápojů ve srovnání s ostatními kategoriemi nealkoholických hotových nápojů. Společnost Coca-Cola HBC působí v Evropě, některých částech Afriky a na Ukrajině. Zatímco poptávka po balených nápojích a potravinách zůstala odolná, organický růst čistých tržeb společnosti na bednu se ve třetím čtvrtletí zpomalil v důsledku nižší úrovně nákladové inflace. Coca-Cola HBC je z 20 % vlastněna americkým nápojovým gigantem Coca-Cola. Minulý týden Coca-Cola již podruhé v tomto roce zvýšila své roční odhady tržeb a zisku díky silné poptávce po limonádách, džusech a energetických nápojích a vyšším cenám.
Společnost Coca-Cola HBC v úterý oznámila, že i přes vyšší čtvrtletní tržby zachovává své roční prognózy zisku a tržeb. Ke zvýšení tržeb přispěla silná poptávka po energetických a kávových nápojích společnosti. Společnost Coca-Cola HBC se však potýká také s kurzovým negativním vlivem, který by mohl ovlivnit její roční provozní zisk o 50 až 60 milionů eur. Společnost zaznamenala menší konkurenci privátních značek ve svých kategoriích perlivých, energetických a kávových nápojů ve srovnání s ostatními kategoriemi nealkoholických hotových nápojů. Společnost Coca-Cola HBC působí v Evropě, některých částech Afriky a na Ukrajině. Zatímco poptávka po balených nápojích a potravinách zůstala odolná, organický růst čistých tržeb společnosti na bednu se ve třetím čtvrtletí zpomalil v důsledku nižší úrovně nákladové inflace. Coca-Cola HBC je z 20 % vlastněna americkým nápojovým gigantem Coca-Cola. Minulý týden Coca-Cola již podruhé v tomto roce zvýšila své roční odhady tržeb a zisku díky silné poptávce po limonádách, džusech a energetických nápojích a vyšším cenám.