Americké finanční firmy a obchodní skupiny se stále častěji uchylují k žalobám, aby napadly předpisy, které zavedla administrativa prezidenta Joea Bidena. Vlna nových pravidel, jejichž cílem je řešit příjmovou nerovnost, změnu klimatu a ziskovost podniků, vedla firmy k vyjádření obav z nákladů na dodržování předpisů a možného snížení zisku. Nařízení vyvolala žaloby více než 30 společností a obchodních skupin, které tvrdí, že byl porušen zákon o správním řízení (Administrative Procedure Act, APA), který vyžaduje, aby regulační orgány pravidla odůvodnily a zvážily připomínky veřejnosti. Firmy tvrdí, že nařízení jsou uspěchaná a špatně promyšlená, což může poškodit spotřebitele, investory a ekonomiku. Vedoucí pracovníci tvrdí, že ochotu vést soudní spory podpořilo soudnictví, které je stále skeptičtější k nadměrným regulačním opatřením. Průmyslové skupiny nyní zvažují další soudní spory, protože se zdá, že agentury ignorují jejich obavy. Zatímco žaloba na regulační orgány je tradičně považována za poslední možnost z důvodu zhoršených vztahů a nepříznivé publicity, firmy mají pocit, že nemají co ztratit, protože agentury neberou v úvahu jejich zpětnou vazbu.
Americké finanční firmy a obchodní skupiny se stále častěji uchylují k žalobám, aby napadly předpisy, které zavedla administrativa prezidenta Joea Bidena. Vlna nových pravidel, jejichž cílem je řešit příjmovou nerovnost, změnu klimatu a ziskovost podniků, vedla firmy k vyjádření obav z nákladů na dodržování předpisů a možného snížení zisku. Nařízení vyvolala žaloby více než 30 společností a obchodních skupin, které tvrdí, že byl porušen zákon o správním řízení , který vyžaduje, aby regulační orgány pravidla odůvodnily a zvážily připomínky veřejnosti. Firmy tvrdí, že nařízení jsou uspěchaná a špatně promyšlená, což může poškodit spotřebitele, investory a ekonomiku. Vedoucí pracovníci tvrdí, že ochotu vést soudní spory podpořilo soudnictví, které je stále skeptičtější k nadměrným regulačním opatřením. Průmyslové skupiny nyní zvažují další soudní spory, protože se zdá, že agentury ignorují jejich obavy. Zatímco žaloba na regulační orgány je tradičně považována za poslední možnost z důvodu zhoršených vztahů a nepříznivé publicity, firmy mají pocit, že nemají co ztratit, protože agentury neberou v úvahu jejich zpětnou vazbu.