Podle generálního ředitele Benedetta Vigny využívá Ferrari k urychlení vývoje svého vůbec prvního plně elektrického vozu, jehož uvedení na trh je plánováno na konec roku 2025, novou testovací techniku, která se obvykle používá pro elektronická zařízení. Italská automobilka využívá metodu zvanou “Hardware in the Loop” (HIP), která se běžně používá u chytrých telefonů a počítačů. Vigna uvedl, že tato technika umožňuje urychlit fázi ladění elektronického systému vozu a řešit problémy v dřívější fázi než u předchozích hybridních modelů. Elektromobil Ferrari je v současné době ve fázi prototypu a společnost i nadále pokračuje ve vývoji vozu a odpovídající infrastruktury. Ferrari plánuje dokončit nový montážní závod, známý jako “e-budova”, ve svém rodném městě Maranello do června 2022.
Podle generálního ředitele Benedetta Vigny využívá Ferrari k urychlení vývoje svého vůbec prvního plně elektrického vozu, jehož uvedení na trh je plánováno na konec roku 2025, novou testovací techniku, která se obvykle používá pro elektronická zařízení. Italská automobilka využívá metodu zvanou “Hardware in the Loop” , která se běžně používá u chytrých telefonů a počítačů. Vigna uvedl, že tato technika umožňuje urychlit fázi ladění elektronického systému vozu a řešit problémy v dřívější fázi než u předchozích hybridních modelů. Elektromobil Ferrari je v současné době ve fázi prototypu a společnost i nadále pokračuje ve vývoji vozu a odpovídající infrastruktury. Ferrari plánuje dokončit nový montážní závod, známý jako “e-budova”, ve svém rodném městě Maranello do června 2022.