Guvernérka Federálního rezervního systému Michelle Bowmanová na úterním setkání s Ligou bankéřů státu Ohio kritizovala navrhované bankovní předpisy. Předpisy uvedené v pětitisícistránkovém dokumentu zahrnují aktualizace zákona o komunitních reinvesticích (Community Reinvestment Act, CRA) a zvýšené kapitálové požadavky na banky. Objevily se obavy z možné destabilizace bank a nejistota ohledně účinnosti předpisů při posilování amerického finančního systému. Bowmanová vyjádřila obavy ze složitosti a rigidity konečného předpisu o modernizaci CRA, zejména z jeho klasifikace bank s aktivy přesahujícími 2 miliardy USD jako “velkých”, které podléhají stejným standardům CRA jako banky s aktivy ve výši 2 bilionů USD. Bowmanová varovala, že toto hodnocení bank mimo jejich obvyklou působnost by mohlo snížit podporu komunit, které potřebují dostupnost úvěrů. Zpochybnila také účinnost navrhovaných limitů mezibankovních poplatků za debetní karty a naznačila, že mohou vést ke zvýšení nákladů pro spotřebitele. Bowmanová dále kritizovala pilotní program Rady federálních rezerv zaměřený na klimatické scénáře, do něhož jsou zapojeny velké americké banky, jako nákladný a obtížně proveditelný. Navzdory výzvám ke zvýšení kapitálových požadavků Bowmanová tvrdila, že americký finanční systém je odolný i bez nich. Podpořila sice cíl podporovat poskytování úvěrů ve čtvrtích s nízkými příjmy, ale varovala, že navrhovaná nařízení by mohla komunitním bankám způsobit nadměrnou regulační zátěž.
Guvernérka Federálního rezervního systému Michelle Bowmanová na úterním setkání s Ligou bankéřů státu Ohio kritizovala navrhované bankovní předpisy. Předpisy uvedené v pětitisícistránkovém dokumentu zahrnují aktualizace zákona o komunitních reinvesticích a zvýšené kapitálové požadavky na banky. Objevily se obavy z možné destabilizace bank a nejistota ohledně účinnosti předpisů při posilování amerického finančního systému. Bowmanová vyjádřila obavy ze složitosti a rigidity konečného předpisu o modernizaci CRA, zejména z jeho klasifikace bank s aktivy přesahujícími 2 miliardy USD jako “velkých”, které podléhají stejným standardům CRA jako banky s aktivy ve výši 2 bilionů USD. Bowmanová varovala, že toto hodnocení bank mimo jejich obvyklou působnost by mohlo snížit podporu komunit, které potřebují dostupnost úvěrů. Zpochybnila také účinnost navrhovaných limitů mezibankovních poplatků za debetní karty a naznačila, že mohou vést ke zvýšení nákladů pro spotřebitele. Bowmanová dále kritizovala pilotní program Rady federálních rezerv zaměřený na klimatické scénáře, do něhož jsou zapojeny velké americké banky, jako nákladný a obtížně proveditelný. Navzdory výzvám ke zvýšení kapitálových požadavků Bowmanová tvrdila, že americký finanční systém je odolný i bez nich. Podpořila sice cíl podporovat poskytování úvěrů ve čtvrtích s nízkými příjmy, ale varovala, že navrhovaná nařízení by mohla komunitním bankám způsobit nadměrnou regulační zátěž.
