Mediální společnost Paramount Global překonala ve třetím čtvrtletí očekávané příjmy a zisk a oznámila, že náklady její streamovací divize dosáhly svého vrcholu. Integrace služby Paramount+ se službou Showtime přispěla k nárůstu počtu předplatitelů a příjmů z reklamy. Paramount+ získal ve třetím čtvrtletí 2,7 milionu předplatitelů, čímž překonal odhady. Přestože náklady streamovací divize vzrostly o 23 % na 1,93 miliardy dolarů, společnosti se podařilo snížit upravenou provozní ztrátu na 238 milionů dolarů, částečně díky zvýšení cen. Generální ředitel Bob Bakish uvedl, že investice do streamingu dosáhly vrcholu před plánem, a předpověděl nižší ztráty v roce 2023 ve srovnání s rokem 2022. Vysoce zisková kabelová divize se potýká s poklesem tržeb, což společnost nutí vyvažovat růst s kontrolou nákladů ve streamovací jednotce. Mezitím divize televizních médií společnosti Paramount utrpěla 8% pokles tržeb na 4,57 miliardy USD, což bylo způsobeno poklesem příjmů z reklamy a licencí. Stávky v Hollywoodu měly dopad i na licencování kvůli výpadkům produkce. Navzdory těmto problémům Paramount vykázal ve 3. čtvrtletí tržby ve výši 7,13 miliardy USD, což překonalo odhady analytiků. V oblasti filmové zábavy došlo k 14% nárůstu tržeb na 891 milionů dolarů, a to především díky uvedení filmů jako např: Impossible – Dead Reckoning Part One” a “Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem”. Skupina filmové zábavy však vykázala provozní ztrátu ve výši 49 milionů USD kvůli časovým problémům a nákladům spojeným s odstávkami souvisejícími se stávkou.
Mediální společnost Paramount Global překonala ve třetím čtvrtletí očekávané příjmy a zisk a oznámila, že náklady její streamovací divize dosáhly svého vrcholu. Integrace služby Paramount+ se službou Showtime přispěla k nárůstu počtu předplatitelů a příjmů z reklamy. Paramount+ získal ve třetím čtvrtletí 2,7 milionu předplatitelů, čímž překonal odhady. Přestože náklady streamovací divize vzrostly o 23 % na 1,93 miliardy dolarů, společnosti se podařilo snížit upravenou provozní ztrátu na 238 milionů dolarů, částečně díky zvýšení cen. Generální ředitel Bob Bakish uvedl, že investice do streamingu dosáhly vrcholu před plánem, a předpověděl nižší ztráty v roce 2023 ve srovnání s rokem 2022. Vysoce zisková kabelová divize se potýká s poklesem tržeb, což společnost nutí vyvažovat růst s kontrolou nákladů ve streamovací jednotce. Mezitím divize televizních médií společnosti Paramount utrpěla 8% pokles tržeb na 4,57 miliardy USD, což bylo způsobeno poklesem příjmů z reklamy a licencí. Stávky v Hollywoodu měly dopad i na licencování kvůli výpadkům produkce. Navzdory těmto problémům Paramount vykázal ve 3. čtvrtletí tržby ve výši 7,13 miliardy USD, což překonalo odhady analytiků. V oblasti filmové zábavy došlo k 14% nárůstu tržeb na 891 milionů dolarů, a to především díky uvedení filmů jako např: Impossible – Dead Reckoning Part One” a “Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem”. Skupina filmové zábavy však vykázala provozní ztrátu ve výši 49 milionů USD kvůli časovým problémům a nákladům spojeným s odstávkami souvisejícími se stávkou.
