Španělský prodejce oblečení Mango zaznamenal během nákupních akcí Black Friday a Cyber Monday silný nárůst prodeje, jak uvedl jeden z jeho vedoucích pracovníků. Cesar de Vicente, globální ředitel maloobchodu společnosti Mango, prozradil, že společnost v tomto období dosáhla rekordních prodejů jak na internetu, tak v obchodech. Společnost Mango plánuje v USA další expanzi a do příštího roku chce zdvojnásobit počet prodejen na 40. Společnost očekává, že její tržby po celou zbývající sváteční nákupní sezónu nadále porostou na podobné úrovni. Národní maloobchodní federace předpovídá pro období listopad-prosinec růst maloobchodních tržeb o 3 až 4 %, protože zákazníci aktivně vyhledávají akce a slevy. Společnost Mango, známá svým vlastním designem a společenským oblečením, těží z mezinárodní expanze v zemích, jako jsou USA, Itálie a Indie. Společnost Mango se zaměřuje na zvyšování počtu svých obchodů a soupeření s novými hráči, jako je Shein, a snaží se udržet svou růstovou trajektorii. Online prodej v současné době tvoří 36 % celkových tržeb prodejce. V roce 2020 dosáhly tržby společnosti Mango 2,68 miliardy eur (2,8 miliardy USD), čímž o 13 % překonaly úroveň před pandemií. V první polovině letošního roku společnost vykázala tržby ve výši 1,4 miliardy eur, což představuje 30% nárůst oproti stejnému období roku 2019.
Španělský prodejce oblečení Mango zaznamenal během nákupních akcí Black Friday a Cyber Monday silný nárůst prodeje, jak uvedl jeden z jeho vedoucích pracovníků. Cesar de Vicente, globální ředitel maloobchodu společnosti Mango, prozradil, že společnost v tomto období dosáhla rekordních prodejů jak na internetu, tak v obchodech. Společnost Mango plánuje v USA další expanzi a do příštího roku chce zdvojnásobit počet prodejen na 40. Společnost očekává, že její tržby po celou zbývající sváteční nákupní sezónu nadále porostou na podobné úrovni. Národní maloobchodní federace předpovídá pro období listopad-prosinec růst maloobchodních tržeb o 3 až 4 %, protože zákazníci aktivně vyhledávají akce a slevy. Společnost Mango, známá svým vlastním designem a společenským oblečením, těží z mezinárodní expanze v zemích, jako jsou USA, Itálie a Indie. Společnost Mango se zaměřuje na zvyšování počtu svých obchodů a soupeření s novými hráči, jako je Shein, a snaží se udržet svou růstovou trajektorii. Online prodej v současné době tvoří 36 % celkových tržeb prodejce. V roce 2020 dosáhly tržby společnosti Mango 2,68 miliardy eur , čímž o 13 % překonaly úroveň před pandemií. V první polovině letošního roku společnost vykázala tržby ve výši 1,4 miliardy eur, což představuje 30% nárůst oproti stejnému období roku 2019.