Podle údajů Mastercard Spendingpulse vzrostly maloobchodní tržby v USA během Černého pátku meziročně o 2,5 % bez započtení prodeje automobilů. Údaje, které nejsou očištěny o inflaci, ukazují mírný růst tržeb. Výrazný nárůst zaznamenaly tržby v elektronickém obchodě, které se oproti předchozímu roku zvýšily o 8,5 %, protože zákazníci se rozhodli pro nákupy přes internet. Tržby v obchodech však zaznamenaly pouze mírný nárůst o 1,1 %. Tato čísla odpovídají očekáváním, protože podle údajů společnosti Adobe Analytics utratili američtí zákazníci během Černého pátku na internetu 9,8 miliardy dolarů. Společnost Mastercard Spendingpulse dříve předpovídala, že maloobchodní tržby během sváteční sezóny od 1. listopadu do 24. prosince vzrostou o 3,7 %. Černý pátek je známý silnými maloobchodními tržbami a letošní výsledky naznačují stabilní výkonnost amerického maloobchodu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

























