Volkswagen oznámil, že ve snaze získat zpět svůj podíl na čínském trhu plánuje vyvinout novou platformu pro základní elektromobily. Tato platforma, nazvaná A Main Platform, bude přizpůsobena preferencím čínských zákazníků a měla by být připravena k uvedení na trh do roku 2026. Nová architektura bude odvozena od stávající platformy společnosti Volkswagen určené pouze pro elektromobily a bude využívat především čínské dodavatele, aby se snížily náklady. Cílem společnosti je do roku 2026 celosvětově uvést dalších 10 modelů elektromobilů a zkrátit dobu jejich uvedení na trh ze čtyř let na průměrnou dobu 2,5 roku v odvětví. Tento krok Volkswagenu přichází poté, co v loňském roce ztratil pozici nejprodávanější značky automobilů v Číně ve prospěch místního výrobce elektromobilů BYD. Německá automobilka plánuje rozšířit svou nabídku v Číně, zejména v segmentu základních a středních vozů, o čtyři modely v cenové relaci od 140 000 jüanů (19 400 Kč) do 170 000 jüanů. K výrobě těchto modelů bude použita nová platforma, kterou budou vyrábět společné podniky Volkswagenu se společnostmi SAIC a FAW. Společnost investovala přibližně 1 miliardu eur (1,1 miliardy dolarů) do svého nového centra pro vývoj a nákup elektromobilů v čínském Hefei, aby podpořila své budoucí plány.
 
Volkswagen oznámil, že ve snaze získat zpět svůj podíl na čínském trhu plánuje vyvinout novou platformu pro základní elektromobily. Tato platforma, nazvaná A Main Platform, bude přizpůsobena preferencím čínských zákazníků a měla by být připravena k uvedení na trh do roku 2026. Nová architektura bude odvozena od stávající platformy společnosti Volkswagen určené pouze pro elektromobily a bude využívat především čínské dodavatele, aby se snížily náklady. Cílem společnosti je do roku 2026 celosvětově uvést dalších 10 modelů elektromobilů a zkrátit dobu jejich uvedení na trh ze čtyř let na průměrnou dobu 2,5 roku v odvětví. Tento krok Volkswagenu přichází poté, co v loňském roce ztratil pozici nejprodávanější značky automobilů v Číně ve prospěch místního výrobce elektromobilů BYD. Německá automobilka plánuje rozšířit svou nabídku v Číně, zejména v segmentu základních a středních vozů, o čtyři modely v cenové relaci od 140 000 jüanů  do 170 000 jüanů. K výrobě těchto modelů bude použita nová platforma, kterou budou vyrábět společné podniky Volkswagenu se společnostmi SAIC a FAW. Společnost investovala přibližně 1 miliardu eur  do svého nového centra pro vývoj a nákup elektromobilů v čínském Hefei, aby podpořila své budoucí plány.