Německá společnost Puma, která vyrábí sportovní oblečení, příští rok ukončí sponzorství izraelské fotbalové reprezentace. Toto rozhodnutí bylo učiněno před rokem a nesouvisí s výzvami k bojkotu ze strany spotřebitelů po izraelské vojenské akci v Gaze. Puma se rozhodla neprodloužit smlouvu s Izraelským fotbalovým svazem v rámci své strategie “méně – více – lépe”, která se zaměřuje na selektivitu ve sportovním marketingu. Společnost také plánuje v příštím roce ukončit sponzorování srbského národního týmu. Puma hodlá i nadále přezkoumávat své současné vztahy a budoucí perspektivy, aby si udržela silný seznam národních týmů. Deník Financial Times, který o rozhodnutí informoval, uvedl, že společnost Puma nereagovala na žádosti o komentář. Různé značky čelily kampaním bojkotu za podporu Izraele během jeho vojenské ofenzivy v pásmu Gazy, ale rozhodnutí společnosti Puma je motivováno především finančními důvody a jejím strategickým marketingovým plánem.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























