Společnost Tesla prohlásila, že má “morální povinnost” dále zdokonalovat svůj asistenční systém Autopilot a rozšířit jej na základě údajů, které ukazují jeho přínos pro bezpečnost. Reaguje tak na vyšetřování deníku Washington Post, které poukázalo na několik vážných nehod, při nichž byl systém Autopilot použit na silnicích, kde nebyl navržen. Tesla argumentovala tím, že podle jejích údajů Autopilot zachraňuje životy a zabraňuje zraněním. Zpráva deníku Post identifikovala osm nehod v letech 2016 až 2023, při nichž byl Autopilot aktivován v nevhodných situacích, což naznačuje, že Tesla podnikla jen málo definitivních kroků k omezení jeho používání z geografického hlediska. Autopilot je určen pro dálnice s řízeným přístupem, s jasným značením jízdních pruhů a středovým dělícím pásem. Tesla tvrdí, že Autopilot je přibližně 10krát bezpečnější než průměr v USA a 5krát bezpečnější než Tesla bez zapnuté technologie. Společnost zdůraznila, že řidič zůstává za všech okolností zodpovědný za vozidlo. Zpráva rovněž upozornila, že regulační orgány, jako je americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA), nezavedly pravidla, která by omezovala používání systému Autopilot na vhodné podmínky. NHTSA na zprávu zatím nereagovala. V nedávném rozhodnutí floridského soudu byly nalezeny důkazy, že vedení společnosti Tesla vědělo o vadném systému Autopilot, ale umožnilo, aby vozy jezdily nebezpečně.
Společnost Tesla prohlásila, že má “morální povinnost” dále zdokonalovat svůj asistenční systém Autopilot a rozšířit jej na základě údajů, které ukazují jeho přínos pro bezpečnost. Reaguje tak na vyšetřování deníku Washington Post, které poukázalo na několik vážných nehod, při nichž byl systém Autopilot použit na silnicích, kde nebyl navržen. Tesla argumentovala tím, že podle jejích údajů Autopilot zachraňuje životy a zabraňuje zraněním. Zpráva deníku Post identifikovala osm nehod v letech 2016 až 2023, při nichž byl Autopilot aktivován v nevhodných situacích, což naznačuje, že Tesla podnikla jen málo definitivních kroků k omezení jeho používání z geografického hlediska. Autopilot je určen pro dálnice s řízeným přístupem, s jasným značením jízdních pruhů a středovým dělícím pásem. Tesla tvrdí, že Autopilot je přibližně 10krát bezpečnější než průměr v USA a 5krát bezpečnější než Tesla bez zapnuté technologie. Společnost zdůraznila, že řidič zůstává za všech okolností zodpovědný za vozidlo. Zpráva rovněž upozornila, že regulační orgány, jako je americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu , nezavedly pravidla, která by omezovala používání systému Autopilot na vhodné podmínky. NHTSA na zprávu zatím nereagovala. V nedávném rozhodnutí floridského soudu byly nalezeny důkazy, že vedení společnosti Tesla vědělo o vadném systému Autopilot, ale umožnilo, aby vozy jezdily nebezpečně.