Podle generálního ředitele společnosti McDonald’s Chrise Kempczinského čelí blízkovýchodní trhy společnosti McDonald’s významnému dopadu na podnikání v důsledku konfliktu a s ním spojených dezinformací o značce. Západní řetězce rychlého občerstvení, včetně McDonald’s, byly zasaženy kampaní bojkotu v reakci na vojenskou ofenzívu v pásmu Gazy a smrtící útok Hamásu. Dopady bojkotu pociťují Egypt a Jordánsko a existují náznaky, že se rozšiřuje i do dalších arabských regionů, jako je Kuvajt a Maroko. Kampaň je zaměřena především proti společnostem, o nichž se předpokládá, že zaujímají proizraelské postoje nebo mají údajné finanční vazby na Izrael. McDonald’s a další značky doufají, že se jim podaří v této náročné situaci obstát. Upozorňují své zákazníky, aby se spoléhali na přesné informace, a zavazují se poskytovat bezpečné a přívětivé prostředí pro všechny.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky