Společnost ServiceNow (NYSE:NOW) ve středu zvýšila odhad ročních příjmů z předplatného, protože očekává, že získá nové zákazníky pro své produkty generativní umělé inteligence (AI).
Podniky investují do služeb a produktů pro automatizaci svých pracovních postupů ve snaze urychlit provoz a zlepšit komunikaci, což zvyšuje poptávku po společnostech, jako je ServiceNow.
Společnost se sídlem v kalifornské Santa Claře nabízí také produkty integrované do generativní umělé inteligence, jako je funkce Now Assist, která firmám pomáhá shrnout případy a nabízí funkce vyhledávání a virtuální interakce s agenty.
V prvním celém čtvrtletí od uvedení Now Assist na trh přijalo generativní řešení AI společnosti ServiceNow dalších 67 zákazníků, uvedla společnost.
Po spuštění chatbota ChatGPT společnosti OpenAI v listopadu 2022 se firmy spoléhají na produkty s technologií AI, které zlepšují služby ve vysoce konkurenčním IT odvětví.
Společnost ServiceNow ve středu zvýšila odhad ročních příjmů z předplatného, protože očekává, že získá nové zákazníky pro své produkty generativní umělé inteligence .
Podniky investují do služeb a produktů pro automatizaci svých pracovních postupů ve snaze urychlit provoz a zlepšit komunikaci, což zvyšuje poptávku po společnostech, jako je ServiceNow.
Společnost se sídlem v kalifornské Santa Claře nabízí také produkty integrované do generativní umělé inteligence, jako je funkce Now Assist, která firmám pomáhá shrnout případy a nabízí funkce vyhledávání a virtuální interakce s agenty.
V prvním celém čtvrtletí od uvedení Now Assist na trh přijalo generativní řešení AI společnosti ServiceNow dalších 67 zákazníků, uvedla společnost.
Po spuštění chatbota ChatGPT společnosti OpenAI v listopadu 2022 se firmy spoléhají na produkty s technologií AI, které zlepšují služby ve vysoce konkurenčním IT odvětví.