Společnost Amazon překonala očekávání analytiků ohledně zisku a příjmů za čtvrté čtvrtletí.
Společnost poskytla optimistický výhled na první čtvrtletí.
Výsledky svědčí o úspěšných strategiích generálního ředitele Andyho Jassyho v oblasti omezování nákladů.
Společnost Amazon zaznamenala významný meziroční růst své ziskové reklamní jednotky o 27%, což přineslo tržby ve výši obdivuhodných 14,7 miliardy dolarů.
(AMZN) ve svých výsledcích za čtvrté čtvrtletí překonala očekávání analytiků, představila silné prognózy pro aktuální čtvrtletí a odráží silný růst v různých oblastech své činnosti. Akcie společnosti po tomto oznámení zaznamenaly v rozšířeném obchodování nárůst o více než 8 %. Přinášíme vám podrobnější informace:
Zisk na akcii činil 1,00 USD, čímž překonal předpokládaných 80 centů podle London Stock Exchange Group (LSEG), dříve známé jako Refinitiv. Tržby se vyšplhaly na pozoruhodných 170 miliard dolarů, čímž překonaly očekávání skupiny LSEG ve výši 166,2 miliardy dolarů.
Pokud jde o další kritické údaje, které drží Wall Street v napětí, společnost Amazon Web Services (AWS) se s 24,2 miliardy dolarů vyrovnala očekávání StreetAccount. Příjmy z reklamy se vyšplhaly na 14,7 miliardy USD, čímž překonaly prognózu StreetAccountu ve výši 14,2 miliardy USD.
Zajímavé je, že pro první čtvrtletí se trajektorie tržeb společnosti podle předpovědi pohybuje mezi 138 a 143,5 miliardami dolarů, což odráží 8% až 13% růst. To převyšuje tržby 142,1 miliardy dolarů, které analytici očekávali podle obnovených údajů společnosti Refinitiv.
Dosažením tohoto výsledku společnost Amazon zjevně překonala prognózy Wall Street týkající se zisku; svědčí to o úspěšných strategiích generálního ředitele Andyho Jassyho v oblasti omezování nákladů. Čistý zisk společnosti zaznamenal ohromující nárůst, a to na 10,6 miliardy dolarů, tedy 1,00 dolaru na akcii, oproti předchozím 278 milionům dolarů, tedy 3 centům na akcii.
Od konce roku 2022 do poloviny roku 2023 propustil technologický titán 27 000 zaměstnanců, ukončil některé méně úspěšné podniky a od té doby neustále hledá způsoby, jak snížit výdaje v nejrůznějších oblastech, včetně oblasti realizace zakázek. Klíčové škrty byly oznámeny letos v lednu mimo jiné ve společnostech Prime Video, MGM Studios a Twitch.
Navzdory propouštění a škrtům finanční ředitel Amazonu Brian Olsavsky uvedl, že společnost nepředpokládá rok 2024 pouze jako rok efektivity. Společnost se bude i nadále chytat za pačesy, pokračovat v investicích do inovací a zároveň zajišťovat spokojenost zákazníků. V případě potřeby budou použity strategie zvyšování efektivity s cílem dosáhnout více s menším množstvím prostředků.
Tržby společnosti Amazon ve čtvrtém čtvrtletí, podpořené sváteční nákupní sezónou a říjnovou akcí Prime Day, zaznamenaly 14% nárůst na 170 miliard dolarů, čímž překonaly prognózu společnosti. Vzhledem k rekordům, které padaly během prázdninové sezóny, generální ředitel Andy Jassy uznal, že rok 2023 byl pro společnost Amazon skutečně přínosný, a vyjádřil optimismus ohledně úspěšného roku 2024.
Přestože v meziročním srovnání došlo ke zpomalení, společnost Amazon AWS si ve čtvrtém čtvrtletí udržela vzestupnou trajektorii tržeb s 13% nárůstem na 24,2 miliardy USD, což odráží hustotu shodnou s prognózou Wall Street. Zatímco výdaje podniků na cloud vyvolaly v uplynulém roce zpomalení růstu AWS, Olsavsky potvrdil, že o progresivní produkty AWS v oblasti umělé inteligence byl hluboký zájem, a to díky nově získaným pracovním úlohám.
Zdroj: Getty Images
Ačkoli je o služby generativní umělé inteligence značný zájem, Jassy v konferenčním hovoru s analytiky dosvědčil, že jde stále o relativně malý byznys. Společnost se však domnívá, že má potenciál v příštích letech shrábnout “desítky miliard dolarů” v příjmech.
Před čtvrtečním zveřejněním výsledků Amazon oznámil testování svého generativního nákupního asistenta s umělou inteligencí, který dostal jméno Rufus, mezi částí uživatelů ve Spojených státech.
A konečně, společnost Amazon zaznamenala významný meziroční růst své ziskové reklamní jednotky o 27%, což přineslo tržby ve výši obdivuhodných 14,7 miliardy dolarů. Tento nárůst byl výsledkem nedávného zavedení reklam na obsahu Prime Video, což analytici očekávají, že přinese podniku značné nové příjmy. Podle vyjádření Olsavského, výkonného ředitele společnosti, byla reakce inzerentů pozitivní, přestože se firma zavázala udržet zatížení reklamou na skromné úrovni, aby neovlivnila uživatelský zážitek. Tento krok zdůrazňuje rostoucí význam online reklamy pro tržní hráče a Amazon se aktivně snaží využít svou pozici na trhu a rozšiřovat své příjmy z tohoto zdroje.
ve svých výsledcích za čtvrté čtvrtletí překonala očekávání analytiků, představila silné prognózy pro aktuální čtvrtletí a odráží silný růst v různých oblastech své činnosti. Akcie společnosti po tomto oznámení zaznamenaly v rozšířeném obchodování nárůst o více než 8 %. Přinášíme vám podrobnější informace:Zisk na akcii činil 1,00 USD, čímž překonal předpokládaných 80 centů podle London Stock Exchange Group , dříve známé jako Refinitiv. Tržby se vyšplhaly na pozoruhodných 170 miliard dolarů, čímž překonaly očekávání skupiny LSEG ve výši 166,2 miliardy dolarů.Pokud jde o další kritické údaje, které drží Wall Street v napětí, společnost Amazon Web Services se s 24,2 miliardy dolarů vyrovnala očekávání StreetAccount. Příjmy z reklamy se vyšplhaly na 14,7 miliardy USD, čímž překonaly prognózu StreetAccountu ve výši 14,2 miliardy USD.Zajímavé je, že pro první čtvrtletí se trajektorie tržeb společnosti podle předpovědi pohybuje mezi 138 a 143,5 miliardami dolarů, což odráží 8% až 13% růst. To převyšuje tržby 142,1 miliardy dolarů, které analytici očekávali podle obnovených údajů společnosti Refinitiv. Dosažením tohoto výsledku společnost Amazon zjevně překonala prognózy Wall Street týkající se zisku; svědčí to o úspěšných strategiích generálního ředitele Andyho Jassyho v oblasti omezování nákladů. Čistý zisk společnosti zaznamenal ohromující nárůst, a to na 10,6 miliardy dolarů, tedy 1,00 dolaru na akcii, oproti předchozím 278 milionům dolarů, tedy 3 centům na akcii.Od konce roku 2022 do poloviny roku 2023 propustil technologický titán 27 000 zaměstnanců, ukončil některé méně úspěšné podniky a od té doby neustále hledá způsoby, jak snížit výdaje v nejrůznějších oblastech, včetně oblasti realizace zakázek. Klíčové škrty byly oznámeny letos v lednu mimo jiné ve společnostech Prime Video, MGM Studios a Twitch.Navzdory propouštění a škrtům finanční ředitel Amazonu Brian Olsavsky uvedl, že společnost nepředpokládá rok 2024 pouze jako rok efektivity. Společnost se bude i nadále chytat za pačesy, pokračovat v investicích do inovací a zároveň zajišťovat spokojenost zákazníků. V případě potřeby budou použity strategie zvyšování efektivity s cílem dosáhnout více s menším množstvím prostředků.Tržby společnosti Amazon ve čtvrtém čtvrtletí, podpořené sváteční nákupní sezónou a říjnovou akcí Prime Day, zaznamenaly 14% nárůst na 170 miliard dolarů, čímž překonaly prognózu společnosti. Vzhledem k rekordům, které padaly během prázdninové sezóny, generální ředitel Andy Jassy uznal, že rok 2023 byl pro společnost Amazon skutečně přínosný, a vyjádřil optimismus ohledně úspěšného roku 2024.Přestože v meziročním srovnání došlo ke zpomalení, společnost Amazon AWS si ve čtvrtém čtvrtletí udržela vzestupnou trajektorii tržeb s 13% nárůstem na 24,2 miliardy USD, což odráží hustotu shodnou s prognózou Wall Street. Zatímco výdaje podniků na cloud vyvolaly v uplynulém roce zpomalení růstu AWS, Olsavsky potvrdil, že o progresivní produkty AWS v oblasti umělé inteligence byl hluboký zájem, a to díky nově získaným pracovním úlohám.Ačkoli je o služby generativní umělé inteligence značný zájem, Jassy v konferenčním hovoru s analytiky dosvědčil, že jde stále o relativně malý byznys. Společnost se však domnívá, že má potenciál v příštích letech shrábnout “desítky miliard dolarů” v příjmech.Před čtvrtečním zveřejněním výsledků Amazon oznámil testování svého generativního nákupního asistenta s umělou inteligencí, který dostal jméno Rufus, mezi částí uživatelů ve Spojených státech.A konečně, společnost Amazon zaznamenala významný meziroční růst své ziskové reklamní jednotky o 27%, což přineslo tržby ve výši obdivuhodných 14,7 miliardy dolarů. Tento nárůst byl výsledkem nedávného zavedení reklam na obsahu Prime Video, což analytici očekávají, že přinese podniku značné nové příjmy. Podle vyjádření Olsavského, výkonného ředitele společnosti, byla reakce inzerentů pozitivní, přestože se firma zavázala udržet zatížení reklamou na skromné úrovni, aby neovlivnila uživatelský zážitek. Tento krok zdůrazňuje rostoucí význam online reklamy pro tržní hráče a Amazon se aktivně snaží využít svou pozici na trhu a rozšiřovat své příjmy z tohoto zdroje.
Ačkoli výsledky hospodaření společností Nvidia Corp a Broadcom Inc budou oficiálně oznámeny až v průběhu několika následujících týdnů, analytici již...