Společnost Restaurant Brands International, mateřská společnost Burger Kingu, překonala ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 očekávání analytiků. Společnost vykázala zisk na akcii ve výši 0,75 USD, což je mírně nad prognózou 0,74 USD, zatímco čtvrtletní tržby dosáhly 1,82 miliardy USD a překonaly tak konsenzuální odhad 1,8 miliardy USD. Tržby celého systému se ve čtvrtletí zvýšily o téměř 10 % a za celý rok o více než 12 %. Srovnatelné tržby zaznamenaly výrazný nárůst o téměř 6 %, a to díky dobrým výsledkům v kanadském Tim Hortons a americkém Burger Kingu. Také digitální tržby prudce vzrostly, meziročně o více než 20 % a v roce 2023 dosáhly 14 miliard USD, což představuje více než třetinu celkových tržeb společnosti. Kromě toho společnost Restaurant Brands loni vrátila akcionářům přibližně 1,5 miliardy dolarů. Generální ředitel Josh Kobza poděkoval týmům, franšízantům a zaměstnancům za jejich tvrdou práci a připsal dobré provozní výsledky společnosti lepším zážitkům hostů, ziskovosti franšízantů a strategickým investicím do růstu značky.
Společnost Restaurant Brands International, mateřská společnost Burger Kingu, překonala ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 očekávání analytiků. Společnost vykázala zisk na akcii ve výši 0,75 USD, což je mírně nad prognózou 0,74 USD, zatímco čtvrtletní tržby dosáhly 1,82 miliardy USD a překonaly tak konsenzuální odhad 1,8 miliardy USD. Tržby celého systému se ve čtvrtletí zvýšily o téměř 10 % a za celý rok o více než 12 %. Srovnatelné tržby zaznamenaly výrazný nárůst o téměř 6 %, a to díky dobrým výsledkům v kanadském Tim Hortons a americkém Burger Kingu. Také digitální tržby prudce vzrostly, meziročně o více než 20 % a v roce 2023 dosáhly 14 miliard USD, což představuje více než třetinu celkových tržeb společnosti. Kromě toho společnost Restaurant Brands loni vrátila akcionářům přibližně 1,5 miliardy dolarů. Generální ředitel Josh Kobza poděkoval týmům, franšízantům a zaměstnancům za jejich tvrdou práci a připsal dobré provozní výsledky společnosti lepším zážitkům hostů, ziskovosti franšízantů a strategickým investicím do růstu značky.
