Trh s generativním softwarem AI bude rapidně růst, s předpokládanými tržbami v roce 2032 ve výši 318 miliard dolarů, což je roční nárůst 59 %
HubSpot, specializující se na CRM software pro malé a střední podniky, je výhodnou investicí v rostoucím odvětví umělé inteligence
Integrace generativní AI do softwaru HubSpotu zlepšuje jeho schopnosti v marketingu, prodeji a zákaznické podpoře, posiluje jeho tržní pozici a přitahuje nové zákazníky
S očekávaným ročním nárůstem tržeb o 17 % v příštím půlstoletí a potenciálními plány na akvizici od Alphabetu je investice do HubSpotu atraktivní dlouhodobou strategií
Očekává se, že jeho tržby vzrostou z 5 miliard dolarů v roce 2023 na ohromujících 318 miliard dolarů v roce 2032, což představuje roční míru růstu přibližně 59 %. Investorům, kteří chtějí využít této obrovské příležitosti, doporučujeme, aby se začali zaměřovat na společnosti, které se specializují na umělou inteligenci.
Jednou z takových společností, která představuje výhodnou investici v této oblasti, je HubSpot, Inc. (HUBS), nejznámější pro svůj software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Software CRM společnosti HubSpot je velmi žádaný mezi malými a středními podniky. Funkce tohoto softwaru sahají od aplikací pro produktivitu marketingových, prodejních a zákaznických týmů až po řešení pro platby a úkoly správy obsahu. Díky těmto nástrojům jsou podniky vybaveny k získávání potenciálních zákazníků, jejich přeměně na zákazníky z portfolia a k budování efektivních a dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Zdroj: Getty Images
Společnost HubSpot, která byla založena v roce 2006 a původně se zabývala marketingovým softwarem, od té doby rozšířila své portfolio produktů a postupně posílila svou hlavní kompetenci v oblasti softwaru pro automatizaci marketingu. Zaměření společnosti na strategie příchozího marketingu a investice do technologií umělé inteligence jí vynesly uznání renomované výzkumné a poradenské společnosti Gartner. Na rozdíl od tradičních marketingových strategií, které dosahují potenciálních zákazníků prostřednictvím reklamy, bývá inbound marketing nákladově efektivnější a díky užitečnému a poutavému obsahu generuje méně, avšak kvalitnějších potenciálních zákazníků.
Vzhledem k nákladové efektivitě příchozího marketingu je pro malé a střední podniky (SMB) obzvláště atraktivní. Dodávání jednoduchých softwarových možností a cen společnosti HubSpot tomuto sektoru se setkává s příznivými ohlasy. Úspěch společnosti HubSpot podtrhuje například dosažení vedoucí pozice v oblasti softwaru pro automatizaci prodeje mezi středními podniky a její uznání jako nejprodávanějšího softwaru v jakékoli kategorii produktů v roce 2023 společností G2, která se zabývá výzkumem založeným na vzájemném hodnocení.
Společnost nedávno integrovala generativní umělou inteligenci do svého softwaru CRM, aby dále rozšířila svou nabídku produktů. V zářijovém oznámení podrobně popsala řadu plnohodnotných funkcí AI, které jsou postupně k dispozici. Patří mezi ně asistenti AI pro kreativní úkoly, jako je tvorba obsahu a médií a příprava textů, nástroje pro předvídání prodeje a interpretaci hodnocení stavu obchodů a akčních položek, virtuální agenti pro obsluhu zákaznické podpory a ChatSpot, chatbot s AI schopný automatizovat různé úkoly pomocí přirozeného jazyka.
Ačkoli jsou tyto funkce AI začleněny do celé řady produktů HubSpot, nejpokročilejší nástroje jsou vyhrazeny pro profesionální a podnikovou úroveň. Tato strategie nejen povzbuzuje stávající zákazníky k upgradu, ale také láká více středně velkých firem k využívání jejího softwaru CRM.
Výsledky společnosti HubSpot v posledním finančním čtvrtletí vyvolaly na Wall Street pozitivní náladu, protože společnost vykázala dobré finanční výsledky, které překonaly předpovědi. Tržby se zvýšily o 24 % na 582 milionů dolarů, a to především díky 23% nárůstu objemu zákazníků. Současně došlo k prudkému nárůstu čistého zisku společnosti, který nebyl vypočten podle metodiky GAAP (upravený), a to o 53 % na 98 milionů USD.
Generální ředitel společnosti Yamini Rangan nastínil plány na další začlenění funkcí umělé inteligence do platformy CRM a vymyšlení sofistikovanějších funkcí, které budou generovat nové zdroje příjmů. Z velké části nevyužitý trh malých a středních podniků označila za “velmi velký, rostoucí a nedostatečně obsloužený trh”, na kterém chce společnost “inovovat a být lídrem”.
Při zohlednění tohoto vývoje analytici v oboru odhadují, že společnost HubSpot v příštím půlstoletí zaznamená 17% roční nárůst tržeb. To ponechává prostor pro růstový potenciál, pokud společnost HubSpot úspěšně podpoří přijetí svých sofistikovanějších funkcí umělé inteligence ve vyšších cenových úrovních svých produktů.
O potenciální akvizici společnosti HubSpot společností Alphabet se šíří různé zvěsti. Takový návrh by však pravděpodobně prošel přísným přezkumem ze strany regulačních orgánů, a tak investorům doporučujeme tyto spekulace prozatím odložit. Pro ty, kteří chtějí do tohoto perspektivního odvětví investovat v dlouhodobém horizontu, by mohl být rozumným výchozím bodem nákup malého počtu akcií společnosti HubSpot.
Očekává se, že jeho tržby vzrostou z 5 miliard dolarů v roce 2023 na ohromujících 318 miliard dolarů v roce 2032, což představuje roční míru růstu přibližně 59 %. Investorům, kteří chtějí využít této obrovské příležitosti, doporučujeme, aby se začali zaměřovat na společnosti, které se specializují na umělou inteligenci.Jednou z takových společností, která představuje výhodnou investici v této oblasti, je HubSpot, Inc. , nejznámější pro svůj software pro řízení vztahů se zákazníky . Software CRM společnosti HubSpot je velmi žádaný mezi malými a středními podniky. Funkce tohoto softwaru sahají od aplikací pro produktivitu marketingových, prodejních a zákaznických týmů až po řešení pro platby a úkoly správy obsahu. Díky těmto nástrojům jsou podniky vybaveny k získávání potenciálních zákazníků, jejich přeměně na zákazníky z portfolia a k budování efektivních a dlouhodobých vztahů se zákazníky.Společnost HubSpot, která byla založena v roce 2006 a původně se zabývala marketingovým softwarem, od té doby rozšířila své portfolio produktů a postupně posílila svou hlavní kompetenci v oblasti softwaru pro automatizaci marketingu. Zaměření společnosti na strategie příchozího marketingu a investice do technologií umělé inteligence jí vynesly uznání renomované výzkumné a poradenské společnosti Gartner. Na rozdíl od tradičních marketingových strategií, které dosahují potenciálních zákazníků prostřednictvím reklamy, bývá inbound marketing nákladově efektivnější a díky užitečnému a poutavému obsahu generuje méně, avšak kvalitnějších potenciálních zákazníků.Vzhledem k nákladové efektivitě příchozího marketingu je pro malé a střední podniky obzvláště atraktivní. Dodávání jednoduchých softwarových možností a cen společnosti HubSpot tomuto sektoru se setkává s příznivými ohlasy. Úspěch společnosti HubSpot podtrhuje například dosažení vedoucí pozice v oblasti softwaru pro automatizaci prodeje mezi středními podniky a její uznání jako nejprodávanějšího softwaru v jakékoli kategorii produktů v roce 2023 společností G2, která se zabývá výzkumem založeným na vzájemném hodnocení.Společnost nedávno integrovala generativní umělou inteligenci do svého softwaru CRM, aby dále rozšířila svou nabídku produktů. V zářijovém oznámení podrobně popsala řadu plnohodnotných funkcí AI, které jsou postupně k dispozici. Patří mezi ně asistenti AI pro kreativní úkoly, jako je tvorba obsahu a médií a příprava textů, nástroje pro předvídání prodeje a interpretaci hodnocení stavu obchodů a akčních položek, virtuální agenti pro obsluhu zákaznické podpory a ChatSpot, chatbot s AI schopný automatizovat různé úkoly pomocí přirozeného jazyka.Ačkoli jsou tyto funkce AI začleněny do celé řady produktů HubSpot, nejpokročilejší nástroje jsou vyhrazeny pro profesionální a podnikovou úroveň. Tato strategie nejen povzbuzuje stávající zákazníky k upgradu, ale také láká více středně velkých firem k využívání jejího softwaru CRM.Výsledky společnosti HubSpot v posledním finančním čtvrtletí vyvolaly na Wall Street pozitivní náladu, protože společnost vykázala dobré finanční výsledky, které překonaly předpovědi. Tržby se zvýšily o 24 % na 582 milionů dolarů, a to především díky 23% nárůstu objemu zákazníků. Současně došlo k prudkému nárůstu čistého zisku společnosti, který nebyl vypočten podle metodiky GAAP , a to o 53 % na 98 milionů USD.HubSpot, Inc. Generální ředitel společnosti Yamini Rangan nastínil plány na další začlenění funkcí umělé inteligence do platformy CRM a vymyšlení sofistikovanějších funkcí, které budou generovat nové zdroje příjmů. Z velké části nevyužitý trh malých a středních podniků označila za “velmi velký, rostoucí a nedostatečně obsloužený trh”, na kterém chce společnost “inovovat a být lídrem”.Při zohlednění tohoto vývoje analytici v oboru odhadují, že společnost HubSpot v příštím půlstoletí zaznamená 17% roční nárůst tržeb. To ponechává prostor pro růstový potenciál, pokud společnost HubSpot úspěšně podpoří přijetí svých sofistikovanějších funkcí umělé inteligence ve vyšších cenových úrovních svých produktů.O potenciální akvizici společnosti HubSpot společností Alphabet se šíří různé zvěsti. Takový návrh by však pravděpodobně prošel přísným přezkumem ze strany regulačních orgánů, a tak investorům doporučujeme tyto spekulace prozatím odložit. Pro ty, kteří chtějí do tohoto perspektivního odvětví investovat v dlouhodobém horizontu, by mohl být rozumným výchozím bodem nákup malého počtu akcií společnosti HubSpot.