Maloobchodní řetězec Lowe’s, zaměřený na domácí kutily, vykázal v prvním čtvrtletí vyšší čisté tržby, než se očekávalo, a to díky růstu online nabídky a služeb pro profesionály. Společnosti se podařilo kompenzovat pokles diskrečních výdajů tím, že zaznamenala kladné srovnatelné tržby ve svém digitálním obchodě a ve variantě Pro, která je určena pro stavební firmy. Generální ředitel společnosti Lowe’s Marvin Ellison tento úspěch přičítá zavedení nového celostátního věrnostního programu a rozšíření možností dodání zboží ve stejný den, které společnosti pomohly získat “podíl na trhu v klíčových kategoriích”. I přes 4,4% pokles čistých tržeb ve srovnání s předchozím rokem překonaly celkové čisté tržby společnosti Lowe’s ve výši 21,36 miliardy USD konsensuální odhady agentury Bloomberg, které činily 21,13 miliardy USD. Zředěný zisk na akcii klesl na 3,06 USD z 3,77 USD a provozní marže byla mírně nad odhady Wall Street a činila 12,4 %. Společnost Lowe’s potvrdila svůj celoroční výhled a předpokládá roční tržby v rozmezí 84 až 85 miliard USD, přičemž zředěný zisk na akcii by se měl pohybovat v rozmezí 12,00 až 12,30 USD. V reakci na pozitivní zprávy akcie společnosti Lowe’s v předobchodní fázi vzrostly.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky