Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Aston Martin Valour: Kombinace minulosti a moderní technologie

Stroj kombinuje estetiku a jízdní zážitky svých klasických modelů s moderními výkonovými a bezpečnostními prvky.

Michael Klos Autor: Michael Klos
4 července, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Aston Martin Valour spojuje klasickou estetiku s moderními výkonovými a bezpečnostními prvky
  • Tento model oslavuje 110. výročí značky a vyzdvihuje minulost i budoucnost Aston Martin
  • Valour je vybaven V-12 motorem o výkonu 705 koní, což je pocta minulým ikonám značky

Když jde o vytvoření moderního charakteristického automobilu, designéři a konstruktéři Aston Martin zjistili, že to, co si z vozu necháte, je stejně důležité jako to, co do něj vložíte.

Aston Martin Valour na oslavu 110. výročí automobilky a v limitované sérii s odpovídajícím číslem úspěšně přebírá některé pokroky, které britský výrobce supersportovních vozů kurýroval pro svůj DB12 nebo nový Vantage, a kombinuje je s pečlivě vybranými estetickými a technickými rozhodnutími, která ctí velké stavby minulosti.

Každý Valour, jehož cena se pohybuje kolem 2 milionů USD (ale pokud se někdy dostane na aukční trh, bude prodán za podstatně vyšší částku), je postaven na míru svému případnému majiteli v továrně společnosti v Gaydonu ve Velké Británii.

Všech 110 vozů se prodalo různým zájemcům za méně než týden poté, co Aston začal v květnu přijímat objednávky.

Jsou dodávány, jakmile je ruční montážní proces společnosti dokončí zakázkové výtvory. I testovací vůz, který mohl malý počet automobilových novinářů ochutnat na šokovaných silnicích Cotswolds za neobvykle příjemného anglického letního dne, si brzy najde cestu do garáže svého majitele.

Advertisement

Po rozhodnutí postavit vůz na počest 110. narozenin stály mozky stojící za celou řadou Aston před rozhodnutím. Mohli vytvořit výstavní kus budoucnosti společnosti, nabitý všemi technologickými vymoženostmi, které firma pro své supersporty a SUV připravuje.

Chcete využít této příležitosti?

Případně bylo možné uctít ikonické elitní spotřební vozy a závodní stroje ze zdobné minulosti výrobce vozů snů.

Zdroj: Aston Martin

Pro 110 šťastných milovníků jízdy se tvůrce mnoha nejslavnějších britských vozů opřel do své historie a ukoval stroj, který obsahuje dostatek dnešních výkonných prvků a bezpečnostních prvků a zároveň vrací estetiku a zážitek z jízdy do vášnivější éry.

Vzhledem k tomu, že používání pohonných jednotek V8 klesá ve prospěch nekonečných turbodmychadel a hybridních systémů, Valour se těmto trendům vyhýbá a volí motor V-12 o objemu 5,2 litru a výkonu 705 koní – kývnutí na doby minulé.

Vnější panely jsou mezitím vyrobeny z uhlíkových vláken a konstrukce je spojena hliníkem, aby byla zachována strukturální integrita a zároveň omezena hmotnost – moderní designový kompromis.

Celkově se minulost a budoucnost nadále přetahují o duši Valouru – dokud 20. století nevytáhne velké vítězství.

Vůz se pohybuje na hraně mezi modernou a návratem do minulosti s nekompromisní precizností, která se od Astonu Martin očekává.

Valour, jehož linie záměrně připomínají legendární Aston Martin V8 Volante Jamese Bonda z 80. let, prodlužuje známou šikmou kapotu a posouvá ji dopředu, čímž zakrývá přední světlomety a dává prostor širší masce chladiče zvýrazněné rtěnkovou barvou podle výběru kupujícího.

Vyčnívající splitter dotváří vizáž svalnatého vozu, zatímco dokonale umístěné dvojité přední sací otvory dodávají šmrnc chlazení V12.
Valour aspiruje na výkon, který se podařil jen málokterému vozu, a pravděpodobně hraje lépe zezadu.

Trojité, holubičí žaluzie vyhlazují zužující se zadní okno, zatímco ze svalnatých boků vystupuje široká zadní část difuzoru. Retro vzhled dotváří klasická světelná soustava s brzdovými světly s LED pásky.

Miles Nurnberger, ředitel designu Aston Martin, přiznává, že není obrovským příznivcem „retro“ prvků v estetice tvorby automobilů, ale vždy věřil, že Valour musí s tímto pojetím tančit.

„Valour byl do značné míry inspirován Aston Martinem Victor – ojedinělým designovým konceptem z roku 2021, který do značné míry vycházel z osmiválců ze 70. a 80. let,“ říká Nurnberger. „Vozy z této éry dnes, ve světě směřujícím k elektrifikaci, rezonují ještě více.

Zdroj: Getty images

Desetiletí osmiválců byla érou, kdy se říkalo: ‚Můžu si dělat, co chci‘. S těmito vozy a s vozem Valour si lze užít spoustu zábavy.“

Nurnberger věří, že Valour odráží, kolik radosti si tým Aston Martin užil při navrhování a konstrukci konečného výsledku. Doufá, že si milovníci automobilů udělají čas a vychutnají si zvláštní perličky, které jsou posety po celém jeho profilu.

„Bylo odvedeno mnoho práce, aby se skryly všechny technické prvky, které jsou nyní nutné k absolvování crash testů,“ říká. „Na konci máte velmi čistou, nepřeplácanou přední část. Kulatá světla rozhodně odkazují na 70. a 80. léta. Velká část vozu je tak oslavou éry, která říká: „Můžeš!“ – to je dokonalá oslava 110. narozenin.“

Podle Jamese Owena, vedoucího manažera konstrukce vozů Aston Martin, bylo skutečnou výzvou při stavbě Valouru určit, jaké výkonnostní faktory posílí jeho funkci, a zároveň se vyhnout přidání příliš mnoha složek, které by mohly vůz odklonit od jeho tématu „starých dobrých časů“.

„Tyto retro-futuristické prvky se prolínají celým vozem, ale zjistili jsme, že velká část tvorby Valouru byla otázkou rozhodnutí, co do něj nezahrnovat,“ říká Owen.

„Kromě toho, že jsme zvolili manuální převodovku, jsme vlastně odstranili [high-tech tuningové prvky] z přítlaku a udělali z něj mnohem více silniční vůz. V rychlosti je stále velmi stabilní, ale řidič v něm najde plynulejší pohyb než v okruhovém voze.“

Owens uznává, že jeho tým mohl do Valouru naházet nekonečné množství elektroniky a donutit ho dělat cokoli, co umí nejnovější Vantage, ale to nebylo pro tento vůz to pravé.

„S dynamikou jsme se vrátili k předchozím generacím Aston Martinů,“ dodává. „Chceme, aby technologie v tomto voze umožnily řidiči trochu zábavy. Chceme, aby tento řidič měl za volantem téměř analogové očekávání.“

Aby Owens co nejlépe demonstroval spojení retra s modernou ve Valouru, symbolicky ukázal na sedadla – závodní kbelíky vyrobené z uhlíkových vláken, ale zdobené tvídem.

Zážitek z jízdy je vznešený, a to ani ne tak díky mohutnému motoru a závodně laděnému odpružení, jako spíše díky manuální převodovce umístěné vzadu. Kokpit upozorňuje na chloubu tlustou řadicí pákou z nerezové oceli a leštěného dřeva.

Šestistupňová převodovka „na podlaze“ se snoubí s hladkým spojkovým pedálem a mechanikou s krátkou dráhou, aby řidiči připomněla úžasný zážitek z „jízdy plnou nádrží“.

Automobilový průmysl do značné míry opustil pojetí ovládání automobilu jako plně lidské činnosti, a to vším, od nekonečných automatických převodovek až po stále vtíravější jízdní asistenty.

Zdroj: Unsplash

Při rychlém řízení Valouru na dobrých silnicích je člověk za volantem sjednocen se strojem od hlavy až k patě – a připomíná tak světu, který je na silnicích otupělý línými vymoženostmi, jež z řízení dělají nudnou povinnost, že tato činnost byla kdysi smyslným zážitkem, na který se člověk těšil a který si užíval.

Přesto se za každým záběrem motoru a každým přeřazením skrývá pocit melancholie. Valour uchovává zážitek, který budoucí obyvatelé ulic nikdy nepoznají. Jediné, co dnes ztracené generace na předních sedadlech znají z automobilů, je „jet, zastavit, doleva, doprava a zpátečka“.

Vše ostatní za ně udělá převládající technologie.

Nebudou vědět nic o vozech jako Valour, které chrastí v hrudní dutině vrčivým, praskajícím zvukem výfuku. Už teď příliš málo řidičů rozumí tanečnímu rytmu přehazování hudby motoru z jedničky na dvojku a trojku v rychlosti.

Nikdy nepocítí to drama, které představuje perfektně načasované sešlápnutí spojky a sáhnutí dolů pro podřazení, aby v zatáčce získali větší výkon.

Aston Martin nedokáže zastavit celosvětovou devoluci k nudným autům a uspávajícímu řízení, ale ještě chvíli udrží při životě oddanost opravdovým řidičským vozům, kterou s Valourem znásobí 110krát.

Když jde o vytvoření moderního charakteristického automobilu, designéři a konstruktéři Aston Martin zjistili, že to, co si z vozu necháte, je stejně důležité jako to, co do něj vložíte.Aston Martin Valour na oslavu 110. výročí automobilky a v limitované sérii s odpovídajícím číslem úspěšně přebírá některé pokroky, které britský výrobce supersportovních vozů kurýroval pro svůj DB12 nebo nový Vantage, a kombinuje je s pečlivě vybranými estetickými a technickými rozhodnutími, která ctí velké stavby minulosti.Každý Valour, jehož cena se pohybuje kolem 2 milionů USD , je postaven na míru svému případnému majiteli v továrně společnosti v Gaydonu ve Velké Británii.Všech 110 vozů se prodalo různým zájemcům za méně než týden poté, co Aston začal v květnu přijímat objednávky.Jsou dodávány, jakmile je ruční montážní proces společnosti dokončí zakázkové výtvory. I testovací vůz, který mohl malý počet automobilových novinářů ochutnat na šokovaných silnicích Cotswolds za neobvykle příjemného anglického letního dne, si brzy najde cestu do garáže svého majitele.Po rozhodnutí postavit vůz na počest 110. narozenin stály mozky stojící za celou řadou Aston před rozhodnutím. Mohli vytvořit výstavní kus budoucnosti společnosti, nabitý všemi technologickými vymoženostmi, které firma pro své supersporty a SUV připravuje.Chcete využít této příležitosti?Případně bylo možné uctít ikonické elitní spotřební vozy a závodní stroje ze zdobné minulosti výrobce vozů snů.Pro 110 šťastných milovníků jízdy se tvůrce mnoha nejslavnějších britských vozů opřel do své historie a ukoval stroj, který obsahuje dostatek dnešních výkonných prvků a bezpečnostních prvků a zároveň vrací estetiku a zážitek z jízdy do vášnivější éry.Vzhledem k tomu, že používání pohonných jednotek V8 klesá ve prospěch nekonečných turbodmychadel a hybridních systémů, Valour se těmto trendům vyhýbá a volí motor V-12 o objemu 5,2 litru a výkonu 705 koní – kývnutí na doby minulé.Vnější panely jsou mezitím vyrobeny z uhlíkových vláken a konstrukce je spojena hliníkem, aby byla zachována strukturální integrita a zároveň omezena hmotnost – moderní designový kompromis.Celkově se minulost a budoucnost nadále přetahují o duši Valouru – dokud 20. století nevytáhne velké vítězství.Vůz se pohybuje na hraně mezi modernou a návratem do minulosti s nekompromisní precizností, která se od Astonu Martin očekává.Valour, jehož linie záměrně připomínají legendární Aston Martin V8 Volante Jamese Bonda z 80. let, prodlužuje známou šikmou kapotu a posouvá ji dopředu, čímž zakrývá přední světlomety a dává prostor širší masce chladiče zvýrazněné rtěnkovou barvou podle výběru kupujícího.Vyčnívající splitter dotváří vizáž svalnatého vozu, zatímco dokonale umístěné dvojité přední sací otvory dodávají šmrnc chlazení V12.Valour aspiruje na výkon, který se podařil jen málokterému vozu, a pravděpodobně hraje lépe zezadu.Trojité, holubičí žaluzie vyhlazují zužující se zadní okno, zatímco ze svalnatých boků vystupuje široká zadní část difuzoru. Retro vzhled dotváří klasická světelná soustava s brzdovými světly s LED pásky.Miles Nurnberger, ředitel designu Aston Martin, přiznává, že není obrovským příznivcem „retro“ prvků v estetice tvorby automobilů, ale vždy věřil, že Valour musí s tímto pojetím tančit.„Valour byl do značné míry inspirován Aston Martinem Victor – ojedinělým designovým konceptem z roku 2021, který do značné míry vycházel z osmiválců ze 70. a 80. let,“ říká Nurnberger. „Vozy z této éry dnes, ve světě směřujícím k elektrifikaci, rezonují ještě více.Desetiletí osmiválců byla érou, kdy se říkalo: ‚Můžu si dělat, co chci‘. S těmito vozy a s vozem Valour si lze užít spoustu zábavy.“Nurnberger věří, že Valour odráží, kolik radosti si tým Aston Martin užil při navrhování a konstrukci konečného výsledku. Doufá, že si milovníci automobilů udělají čas a vychutnají si zvláštní perličky, které jsou posety po celém jeho profilu.„Bylo odvedeno mnoho práce, aby se skryly všechny technické prvky, které jsou nyní nutné k absolvování crash testů,“ říká. „Na konci máte velmi čistou, nepřeplácanou přední část. Kulatá světla rozhodně odkazují na 70. a 80. léta. Velká část vozu je tak oslavou éry, která říká: „Můžeš!“ – to je dokonalá oslava 110. narozenin.“Podle Jamese Owena, vedoucího manažera konstrukce vozů Aston Martin, bylo skutečnou výzvou při stavbě Valouru určit, jaké výkonnostní faktory posílí jeho funkci, a zároveň se vyhnout přidání příliš mnoha složek, které by mohly vůz odklonit od jeho tématu „starých dobrých časů“.„Tyto retro-futuristické prvky se prolínají celým vozem, ale zjistili jsme, že velká část tvorby Valouru byla otázkou rozhodnutí, co do něj nezahrnovat,“ říká Owen.„Kromě toho, že jsme zvolili manuální převodovku, jsme vlastně odstranili [high-tech tuningové prvky] z přítlaku a udělali z něj mnohem více silniční vůz. V rychlosti je stále velmi stabilní, ale řidič v něm najde plynulejší pohyb než v okruhovém voze.“Owens uznává, že jeho tým mohl do Valouru naházet nekonečné množství elektroniky a donutit ho dělat cokoli, co umí nejnovější Vantage, ale to nebylo pro tento vůz to pravé.„S dynamikou jsme se vrátili k předchozím generacím Aston Martinů,“ dodává. „Chceme, aby technologie v tomto voze umožnily řidiči trochu zábavy. Chceme, aby tento řidič měl za volantem téměř analogové očekávání.“Aby Owens co nejlépe demonstroval spojení retra s modernou ve Valouru, symbolicky ukázal na sedadla – závodní kbelíky vyrobené z uhlíkových vláken, ale zdobené tvídem.Zážitek z jízdy je vznešený, a to ani ne tak díky mohutnému motoru a závodně laděnému odpružení, jako spíše díky manuální převodovce umístěné vzadu. Kokpit upozorňuje na chloubu tlustou řadicí pákou z nerezové oceli a leštěného dřeva.Šestistupňová převodovka „na podlaze“ se snoubí s hladkým spojkovým pedálem a mechanikou s krátkou dráhou, aby řidiči připomněla úžasný zážitek z „jízdy plnou nádrží“.Automobilový průmysl do značné míry opustil pojetí ovládání automobilu jako plně lidské činnosti, a to vším, od nekonečných automatických převodovek až po stále vtíravější jízdní asistenty.Při rychlém řízení Valouru na dobrých silnicích je člověk za volantem sjednocen se strojem od hlavy až k patě – a připomíná tak světu, který je na silnicích otupělý línými vymoženostmi, jež z řízení dělají nudnou povinnost, že tato činnost byla kdysi smyslným zážitkem, na který se člověk těšil a který si užíval.Přesto se za každým záběrem motoru a každým přeřazením skrývá pocit melancholie. Valour uchovává zážitek, který budoucí obyvatelé ulic nikdy nepoznají. Jediné, co dnes ztracené generace na předních sedadlech znají z automobilů, je „jet, zastavit, doleva, doprava a zpátečka“.Vše ostatní za ně udělá převládající technologie.Nebudou vědět nic o vozech jako Valour, které chrastí v hrudní dutině vrčivým, praskajícím zvukem výfuku. Už teď příliš málo řidičů rozumí tanečnímu rytmu přehazování hudby motoru z jedničky na dvojku a trojku v rychlosti.Nikdy nepocítí to drama, které představuje perfektně načasované sešlápnutí spojky a sáhnutí dolů pro podřazení, aby v zatáčce získali větší výkon.Aston Martin nedokáže zastavit celosvětovou devoluci k nudným autům a uspávajícímu řízení, ale ještě chvíli udrží při životě oddanost opravdovým řidičským vozům, kterou s Valourem znásobí 110krát.
Tagy: Aston MartinV-12Valour


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    22:43

    Ruské akcie klesají při uzavření trhu; index MOEX Russia zůstává stabilní.

    22:34

    Coca-Cola se zapojuje do závěrečných jednání o záchraně prodeje Costa Coffee, uvádí FT.

    22:20

    Let United Airlines se vrátil z důvodu poruchy motoru na letiště v oblasti DC.

    22:14

    Sobi se chystá koupit Arthrosi Therapeutics za 950 milionů dolarů

    12:54

    Jaký dopad má oslabující rupie na makroekonomiku?

    12:44

    Růst Indie v roce 2026 zpomalí, přesto zůstane nejsilnější mezi předními ekonomikami.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.