Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Aston Martin Valour: Kombinace minulosti a moderní technologie

Stroj kombinuje estetiku a jízdní zážitky svých klasických modelů s moderními výkonovými a bezpečnostními prvky.

Michael Klos Autor: Michael Klos
4 července, 2024
7 min. čtení
Zdroj: Getty images

Zdroj: Getty images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Aston Martin Valour spojuje klasickou estetiku s moderními výkonovými a bezpečnostními prvky
  • Tento model oslavuje 110. výročí značky a vyzdvihuje minulost i budoucnost Aston Martin
  • Valour je vybaven V-12 motorem o výkonu 705 koní, což je pocta minulým ikonám značky

Když jde o vytvoření moderního charakteristického automobilu, designéři a konstruktéři Aston Martin zjistili, že to, co si z vozu necháte, je stejně důležité jako to, co do něj vložíte.

Aston Martin Valour na oslavu 110. výročí automobilky a v limitované sérii s odpovídajícím číslem úspěšně přebírá některé pokroky, které britský výrobce supersportovních vozů kurýroval pro svůj DB12 nebo nový Vantage, a kombinuje je s pečlivě vybranými estetickými a technickými rozhodnutími, která ctí velké stavby minulosti.

Každý Valour, jehož cena se pohybuje kolem 2 milionů USD (ale pokud se někdy dostane na aukční trh, bude prodán za podstatně vyšší částku), je postaven na míru svému případnému majiteli v továrně společnosti v Gaydonu ve Velké Británii.

Všech 110 vozů se prodalo různým zájemcům za méně než týden poté, co Aston začal v květnu přijímat objednávky.

Jsou dodávány, jakmile je ruční montážní proces společnosti dokončí zakázkové výtvory. I testovací vůz, který mohl malý počet automobilových novinářů ochutnat na šokovaných silnicích Cotswolds za neobvykle příjemného anglického letního dne, si brzy najde cestu do garáže svého majitele.

Advertisement

Po rozhodnutí postavit vůz na počest 110. narozenin stály mozky stojící za celou řadou Aston před rozhodnutím. Mohli vytvořit výstavní kus budoucnosti společnosti, nabitý všemi technologickými vymoženostmi, které firma pro své supersporty a SUV připravuje.

Chcete využít této příležitosti?

Případně bylo možné uctít ikonické elitní spotřební vozy a závodní stroje ze zdobné minulosti výrobce vozů snů.

Zdroj: Aston Martin

Pro 110 šťastných milovníků jízdy se tvůrce mnoha nejslavnějších britských vozů opřel do své historie a ukoval stroj, který obsahuje dostatek dnešních výkonných prvků a bezpečnostních prvků a zároveň vrací estetiku a zážitek z jízdy do vášnivější éry.

Vzhledem k tomu, že používání pohonných jednotek V8 klesá ve prospěch nekonečných turbodmychadel a hybridních systémů, Valour se těmto trendům vyhýbá a volí motor V-12 o objemu 5,2 litru a výkonu 705 koní – kývnutí na doby minulé.

Vnější panely jsou mezitím vyrobeny z uhlíkových vláken a konstrukce je spojena hliníkem, aby byla zachována strukturální integrita a zároveň omezena hmotnost – moderní designový kompromis.

Celkově se minulost a budoucnost nadále přetahují o duši Valouru – dokud 20. století nevytáhne velké vítězství.

Vůz se pohybuje na hraně mezi modernou a návratem do minulosti s nekompromisní precizností, která se od Astonu Martin očekává.

Valour, jehož linie záměrně připomínají legendární Aston Martin V8 Volante Jamese Bonda z 80. let, prodlužuje známou šikmou kapotu a posouvá ji dopředu, čímž zakrývá přední světlomety a dává prostor širší masce chladiče zvýrazněné rtěnkovou barvou podle výběru kupujícího.

Vyčnívající splitter dotváří vizáž svalnatého vozu, zatímco dokonale umístěné dvojité přední sací otvory dodávají šmrnc chlazení V12.
Valour aspiruje na výkon, který se podařil jen málokterému vozu, a pravděpodobně hraje lépe zezadu.

Trojité, holubičí žaluzie vyhlazují zužující se zadní okno, zatímco ze svalnatých boků vystupuje široká zadní část difuzoru. Retro vzhled dotváří klasická světelná soustava s brzdovými světly s LED pásky.

Miles Nurnberger, ředitel designu Aston Martin, přiznává, že není obrovským příznivcem „retro“ prvků v estetice tvorby automobilů, ale vždy věřil, že Valour musí s tímto pojetím tančit.

„Valour byl do značné míry inspirován Aston Martinem Victor – ojedinělým designovým konceptem z roku 2021, který do značné míry vycházel z osmiválců ze 70. a 80. let,“ říká Nurnberger. „Vozy z této éry dnes, ve světě směřujícím k elektrifikaci, rezonují ještě více.

Zdroj: Getty images

Desetiletí osmiválců byla érou, kdy se říkalo: ‚Můžu si dělat, co chci‘. S těmito vozy a s vozem Valour si lze užít spoustu zábavy.“

Nurnberger věří, že Valour odráží, kolik radosti si tým Aston Martin užil při navrhování a konstrukci konečného výsledku. Doufá, že si milovníci automobilů udělají čas a vychutnají si zvláštní perličky, které jsou posety po celém jeho profilu.

„Bylo odvedeno mnoho práce, aby se skryly všechny technické prvky, které jsou nyní nutné k absolvování crash testů,“ říká. „Na konci máte velmi čistou, nepřeplácanou přední část. Kulatá světla rozhodně odkazují na 70. a 80. léta. Velká část vozu je tak oslavou éry, která říká: „Můžeš!“ – to je dokonalá oslava 110. narozenin.“

Podle Jamese Owena, vedoucího manažera konstrukce vozů Aston Martin, bylo skutečnou výzvou při stavbě Valouru určit, jaké výkonnostní faktory posílí jeho funkci, a zároveň se vyhnout přidání příliš mnoha složek, které by mohly vůz odklonit od jeho tématu „starých dobrých časů“.

„Tyto retro-futuristické prvky se prolínají celým vozem, ale zjistili jsme, že velká část tvorby Valouru byla otázkou rozhodnutí, co do něj nezahrnovat,“ říká Owen.

„Kromě toho, že jsme zvolili manuální převodovku, jsme vlastně odstranili [high-tech tuningové prvky] z přítlaku a udělali z něj mnohem více silniční vůz. V rychlosti je stále velmi stabilní, ale řidič v něm najde plynulejší pohyb než v okruhovém voze.“

Owens uznává, že jeho tým mohl do Valouru naházet nekonečné množství elektroniky a donutit ho dělat cokoli, co umí nejnovější Vantage, ale to nebylo pro tento vůz to pravé.

„S dynamikou jsme se vrátili k předchozím generacím Aston Martinů,“ dodává. „Chceme, aby technologie v tomto voze umožnily řidiči trochu zábavy. Chceme, aby tento řidič měl za volantem téměř analogové očekávání.“

Aby Owens co nejlépe demonstroval spojení retra s modernou ve Valouru, symbolicky ukázal na sedadla – závodní kbelíky vyrobené z uhlíkových vláken, ale zdobené tvídem.

Zážitek z jízdy je vznešený, a to ani ne tak díky mohutnému motoru a závodně laděnému odpružení, jako spíše díky manuální převodovce umístěné vzadu. Kokpit upozorňuje na chloubu tlustou řadicí pákou z nerezové oceli a leštěného dřeva.

Šestistupňová převodovka „na podlaze“ se snoubí s hladkým spojkovým pedálem a mechanikou s krátkou dráhou, aby řidiči připomněla úžasný zážitek z „jízdy plnou nádrží“.

Automobilový průmysl do značné míry opustil pojetí ovládání automobilu jako plně lidské činnosti, a to vším, od nekonečných automatických převodovek až po stále vtíravější jízdní asistenty.

Zdroj: Unsplash

Při rychlém řízení Valouru na dobrých silnicích je člověk za volantem sjednocen se strojem od hlavy až k patě – a připomíná tak světu, který je na silnicích otupělý línými vymoženostmi, jež z řízení dělají nudnou povinnost, že tato činnost byla kdysi smyslným zážitkem, na který se člověk těšil a který si užíval.

Přesto se za každým záběrem motoru a každým přeřazením skrývá pocit melancholie. Valour uchovává zážitek, který budoucí obyvatelé ulic nikdy nepoznají. Jediné, co dnes ztracené generace na předních sedadlech znají z automobilů, je „jet, zastavit, doleva, doprava a zpátečka“.

Vše ostatní za ně udělá převládající technologie.

Nebudou vědět nic o vozech jako Valour, které chrastí v hrudní dutině vrčivým, praskajícím zvukem výfuku. Už teď příliš málo řidičů rozumí tanečnímu rytmu přehazování hudby motoru z jedničky na dvojku a trojku v rychlosti.

Nikdy nepocítí to drama, které představuje perfektně načasované sešlápnutí spojky a sáhnutí dolů pro podřazení, aby v zatáčce získali větší výkon.

Aston Martin nedokáže zastavit celosvětovou devoluci k nudným autům a uspávajícímu řízení, ale ještě chvíli udrží při životě oddanost opravdovým řidičským vozům, kterou s Valourem znásobí 110krát.

Když jde o vytvoření moderního charakteristického automobilu, designéři a konstruktéři Aston Martin zjistili, že to, co si z vozu necháte, je stejně důležité jako to, co do něj vložíte.Aston Martin Valour na oslavu 110. výročí automobilky a v limitované sérii s odpovídajícím číslem úspěšně přebírá některé pokroky, které britský výrobce supersportovních vozů kurýroval pro svůj DB12 nebo nový Vantage, a kombinuje je s pečlivě vybranými estetickými a technickými rozhodnutími, která ctí velké stavby minulosti.Každý Valour, jehož cena se pohybuje kolem 2 milionů USD , je postaven na míru svému případnému majiteli v továrně společnosti v Gaydonu ve Velké Británii.Všech 110 vozů se prodalo různým zájemcům za méně než týden poté, co Aston začal v květnu přijímat objednávky.Jsou dodávány, jakmile je ruční montážní proces společnosti dokončí zakázkové výtvory. I testovací vůz, který mohl malý počet automobilových novinářů ochutnat na šokovaných silnicích Cotswolds za neobvykle příjemného anglického letního dne, si brzy najde cestu do garáže svého majitele.Po rozhodnutí postavit vůz na počest 110. narozenin stály mozky stojící za celou řadou Aston před rozhodnutím. Mohli vytvořit výstavní kus budoucnosti společnosti, nabitý všemi technologickými vymoženostmi, které firma pro své supersporty a SUV připravuje.Chcete využít této příležitosti?Případně bylo možné uctít ikonické elitní spotřební vozy a závodní stroje ze zdobné minulosti výrobce vozů snů.Pro 110 šťastných milovníků jízdy se tvůrce mnoha nejslavnějších britských vozů opřel do své historie a ukoval stroj, který obsahuje dostatek dnešních výkonných prvků a bezpečnostních prvků a zároveň vrací estetiku a zážitek z jízdy do vášnivější éry.Vzhledem k tomu, že používání pohonných jednotek V8 klesá ve prospěch nekonečných turbodmychadel a hybridních systémů, Valour se těmto trendům vyhýbá a volí motor V-12 o objemu 5,2 litru a výkonu 705 koní – kývnutí na doby minulé.Vnější panely jsou mezitím vyrobeny z uhlíkových vláken a konstrukce je spojena hliníkem, aby byla zachována strukturální integrita a zároveň omezena hmotnost – moderní designový kompromis.Celkově se minulost a budoucnost nadále přetahují o duši Valouru – dokud 20. století nevytáhne velké vítězství.Vůz se pohybuje na hraně mezi modernou a návratem do minulosti s nekompromisní precizností, která se od Astonu Martin očekává.Valour, jehož linie záměrně připomínají legendární Aston Martin V8 Volante Jamese Bonda z 80. let, prodlužuje známou šikmou kapotu a posouvá ji dopředu, čímž zakrývá přední světlomety a dává prostor širší masce chladiče zvýrazněné rtěnkovou barvou podle výběru kupujícího.Vyčnívající splitter dotváří vizáž svalnatého vozu, zatímco dokonale umístěné dvojité přední sací otvory dodávají šmrnc chlazení V12.Valour aspiruje na výkon, který se podařil jen málokterému vozu, a pravděpodobně hraje lépe zezadu.Trojité, holubičí žaluzie vyhlazují zužující se zadní okno, zatímco ze svalnatých boků vystupuje široká zadní část difuzoru. Retro vzhled dotváří klasická světelná soustava s brzdovými světly s LED pásky.Miles Nurnberger, ředitel designu Aston Martin, přiznává, že není obrovským příznivcem „retro“ prvků v estetice tvorby automobilů, ale vždy věřil, že Valour musí s tímto pojetím tančit.„Valour byl do značné míry inspirován Aston Martinem Victor – ojedinělým designovým konceptem z roku 2021, který do značné míry vycházel z osmiválců ze 70. a 80. let,“ říká Nurnberger. „Vozy z této éry dnes, ve světě směřujícím k elektrifikaci, rezonují ještě více.Desetiletí osmiválců byla érou, kdy se říkalo: ‚Můžu si dělat, co chci‘. S těmito vozy a s vozem Valour si lze užít spoustu zábavy.“Nurnberger věří, že Valour odráží, kolik radosti si tým Aston Martin užil při navrhování a konstrukci konečného výsledku. Doufá, že si milovníci automobilů udělají čas a vychutnají si zvláštní perličky, které jsou posety po celém jeho profilu.„Bylo odvedeno mnoho práce, aby se skryly všechny technické prvky, které jsou nyní nutné k absolvování crash testů,“ říká. „Na konci máte velmi čistou, nepřeplácanou přední část. Kulatá světla rozhodně odkazují na 70. a 80. léta. Velká část vozu je tak oslavou éry, která říká: „Můžeš!“ – to je dokonalá oslava 110. narozenin.“Podle Jamese Owena, vedoucího manažera konstrukce vozů Aston Martin, bylo skutečnou výzvou při stavbě Valouru určit, jaké výkonnostní faktory posílí jeho funkci, a zároveň se vyhnout přidání příliš mnoha složek, které by mohly vůz odklonit od jeho tématu „starých dobrých časů“.„Tyto retro-futuristické prvky se prolínají celým vozem, ale zjistili jsme, že velká část tvorby Valouru byla otázkou rozhodnutí, co do něj nezahrnovat,“ říká Owen.„Kromě toho, že jsme zvolili manuální převodovku, jsme vlastně odstranili [high-tech tuningové prvky] z přítlaku a udělali z něj mnohem více silniční vůz. V rychlosti je stále velmi stabilní, ale řidič v něm najde plynulejší pohyb než v okruhovém voze.“Owens uznává, že jeho tým mohl do Valouru naházet nekonečné množství elektroniky a donutit ho dělat cokoli, co umí nejnovější Vantage, ale to nebylo pro tento vůz to pravé.„S dynamikou jsme se vrátili k předchozím generacím Aston Martinů,“ dodává. „Chceme, aby technologie v tomto voze umožnily řidiči trochu zábavy. Chceme, aby tento řidič měl za volantem téměř analogové očekávání.“Aby Owens co nejlépe demonstroval spojení retra s modernou ve Valouru, symbolicky ukázal na sedadla – závodní kbelíky vyrobené z uhlíkových vláken, ale zdobené tvídem.Zážitek z jízdy je vznešený, a to ani ne tak díky mohutnému motoru a závodně laděnému odpružení, jako spíše díky manuální převodovce umístěné vzadu. Kokpit upozorňuje na chloubu tlustou řadicí pákou z nerezové oceli a leštěného dřeva.Šestistupňová převodovka „na podlaze“ se snoubí s hladkým spojkovým pedálem a mechanikou s krátkou dráhou, aby řidiči připomněla úžasný zážitek z „jízdy plnou nádrží“.Automobilový průmysl do značné míry opustil pojetí ovládání automobilu jako plně lidské činnosti, a to vším, od nekonečných automatických převodovek až po stále vtíravější jízdní asistenty.Při rychlém řízení Valouru na dobrých silnicích je člověk za volantem sjednocen se strojem od hlavy až k patě – a připomíná tak světu, který je na silnicích otupělý línými vymoženostmi, jež z řízení dělají nudnou povinnost, že tato činnost byla kdysi smyslným zážitkem, na který se člověk těšil a který si užíval.Přesto se za každým záběrem motoru a každým přeřazením skrývá pocit melancholie. Valour uchovává zážitek, který budoucí obyvatelé ulic nikdy nepoznají. Jediné, co dnes ztracené generace na předních sedadlech znají z automobilů, je „jet, zastavit, doleva, doprava a zpátečka“.Vše ostatní za ně udělá převládající technologie.Nebudou vědět nic o vozech jako Valour, které chrastí v hrudní dutině vrčivým, praskajícím zvukem výfuku. Už teď příliš málo řidičů rozumí tanečnímu rytmu přehazování hudby motoru z jedničky na dvojku a trojku v rychlosti.Nikdy nepocítí to drama, které představuje perfektně načasované sešlápnutí spojky a sáhnutí dolů pro podřazení, aby v zatáčce získali větší výkon.Aston Martin nedokáže zastavit celosvětovou devoluci k nudným autům a uspávajícímu řízení, ale ještě chvíli udrží při životě oddanost opravdovým řidičským vozům, kterou s Valourem znásobí 110krát.
Tagy: Aston MartinV-12Valour

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Evropské akcie mírně oslabily; pozornost se soustředí na výsledky hospodaření
      2. Rétromobile poprvé zamíří do New Yorku a představí aukci Gooding Christie’s
      3. Mercedes-Maybach SL 680: luxusní kabriolet, který budí emoce
      4. Vyhněte se akciím s „dvojitým zklamáním“: Wolfe Research varuje investory
      5. Lockheed Martin: Zbrojní obr se stabilní dividendou čelí krátkodobým tlakům
      6. Luxusní automobilky pod tlakem cel: Náklady už přesáhly 889 milionů dolarů
      Advertisement

      Breaking.

      00:27

      Uber a Nvidia spojili síly: Revoluce v autonomní dopravě začíná

      00:23

      Británie na rozcestí: Zvýšení daní jako řešení deficitu?

      00:20

      Intel zaznamenává ziskový růst, akcie prudce stoupají

      00:17

      Coca-Cola prodává africký podíl: miliardový odpis na obzoru

      00:14

      Požár u dodavatele hliníku snižuje zisky Fordu o miliardy

      00:10

      Alphabet posiluje díky expanzivnímu partnerství s AI gigantem Anthropic

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      Od pandemického vrcholu k novému růstu Robinhood Markets (HOOD), symbol investiční revoluce poslední dekády, zažívá výrazný obrat. Po období prudkého...

      Zdroj: Getty Images

      Akcie U.S. Bancorp mohou znovu růst díky silnému řízení rizik

      23 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Citigroup věří, že akcie BioAge Labs mohou téměř zdvojnásobit svou hodnotu

      23 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Deutsche Bank vidí v AppLovin jasného lídra digitální reklamy

      22 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      RBC doporučuje koupit akcie Deere, lídra v oblasti chytrého zemědělství

      22 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      HSBC zvyšuje cílovou cenu Nvidie na 320 dolarů, věří v další růst

      19 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.