Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Vliv AI na marketing: Kombinace automatizace a lidského přístupu

Jedním z nejdůležitějších prvků tvorby marketingového obsahu, který lidé skutečně chtějí sledovat, poslouchat nebo číst, je vztahovost, důvěryhodnost a lidskost.

Michael Klos Autor: Michael Klos
22 srpna, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Forbes

Zdroj: Forbes

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Využití AI v marketingu zvyšuje efektivitu: AI může urychlit tvorbu obsahu, ale lidský přístup zůstává klíčový
  • Specifické pokyny AI zlepšují výsledky: Čím podrobnější jsou pokyny pro AI, tím přesnější a hodnotnější jsou její výstupy
  • AI může odpovídat na dotazy, zatímco spíte: Automatizovaní chatboti mohou odpovídat na otázky zákazníků v reálném čase

To vše jsou jedinečné lidské vlastnosti, ale to neznamená, že nástroje umělé inteligence nemohou pomoci. Lidskost a efektivita nejsou v rozporu. Ve svém podnikání se jako šéf společnosti, která pomáhá zakladatelům demonstrovat myšlenkové vůdcovství na videu, zaměřuji na to, abych v lidech probudil relativní a důvěryhodnou stránku tím, že klienty učím, jak vytvářet kvalitní obsah, ale také jak to dělat efektivně.

Doporučuji opřít se o umělou inteligenci, abyste urychlili brainstorming, tvorbu obsahu a pro výzkum s tím, že musíte přidat svůj vlastní úhel pohledu a hlas. Umělá inteligence je pouze výchozím bodem. Malá ukázka nástrojů umělé inteligence, které používám pro tvorbu videí i podcastů, jsou ChatGPT, Rev, nástroje umělé inteligence od Canvy a Castmagic.

VYTVOŘENÍ VELMI SPECIFICKÝCH PODNĚTŮ AI, KTERÉ BUDOU ZNÍT JAKO VY

Řada firem a zakladatelů se obrací k AI nečekaným způsobem a vidí obrovské přínosy. Emily Friendová, zakladatelka společnosti Florence Rose Group, konzultuje startupy, ale i společnosti z Fortune 1000 a soukromé společnosti v oblasti strategie růstu a provozu a ve svém podnikání využívá AI pro různé úkoly. Friendová se mnou spolupracovala a podělila se o to, že ve svém podnikání konfiguruje roboty pro právní, analytickou práci a práci se sociálními médii.

„AI je jako Amelia Bedelia,“ říká Friendová. Vzpomínáte si na tu veselou postavičku z dětské knížky, která brala všechno až příliš doslova? Doporučuje, abyste byli velmi konkrétní v tom, kým chcete, aby bot byl: „Čím více detailů mu dodáte, tím bude konkrétnější a podrobnější.“ Když jsem tuto radu začal aplikovat na své vlastní podnikání, vybavily se mi vzpomínky na spolupráci s různými dodavateli, jako jsou střihači videa a kameramani. Stejně jako u umělé inteligence je klíčová komunikace.

Advertisement
Zdroj: Getty images

Obecně jsem byl s obsahem od svých dodavatelů nejspokojenější, když jsem jim poskytl jasné kreativní zadání v jednoduchém jazyce. Čím lepší jsou vaše pokyny, tím větší je pravděpodobnost, že vás výstup ohromí – ať už pochází od lidí, nebo robotů. V případě umělé inteligence jsou však vaše pokyny ještě důležitější.

Chcete využít této příležitosti?

V rámci konkrétních podnětů ji podle Frienda můžete požádat, aby napodobila osobu, požádat ji, aby uváděla platné zdroje, a říct jí, aby se neustále vyvíjela s novými vstupy, které zadáte. Podle ní jí opření se o umělou inteligenci uvolňuje čas, který pak může věnovat práci s klienty. Celý proces „stále vyžaduje můj mozek“, říká Friendová, protože stále musí pracovat s výstupy a přidat svůj lidský přístup, ale pomáhá jí to řídit její podnikání efektivněji.

POUŽIJTE AI, ABY ZA VÁS ODPOVÍDAL NA DOTAZY, ZATÍMCO VY SPÍTE

Tomer Pensenzon, vedoucí marketingu ve společnosti Unleash, sídlí v izraelském Tel Avivu a říká: „AI mi vezme práci – právě když se snažím spát!“. Místo toho, aby se snažil dodržovat nemožné hodiny napříč časovými pásmy, vytvořil a vycvičil chatbota na Slacku, který odpovídá na dotazy výhradně na základě jeho dokumentů a firemních dat a jmenuje se „Mini-Tomer“.

Pomocí softwaru společnosti říká, že „odpovídá na 80 % otázek v mém kanálu ‚Ask-Tomer‘, zatímco já spím“. Říká, že hlavní hodnota by „nespočívala ve vytváření informací, ale v jejich zpřístupnění“, a je důležité, aby si je každá společnost přizpůsobila. Jak to vypadá pro někoho jiného? Tomer nabídl, že by se to týkalo marketéra, jako jsem já se svým týdenním podcastem nazvaným The Exit Interview s Kimem Rittbergem.

Tento podcast pomáhá samostatně výdělečně činným lidem uspět v práci i v životě, nabízí tipy pro budování firmy, marketing a rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a já mám na blogu příspěvek o výhodách tohoto pořadu. Časovač říká, že kdyby mi někdo položil otázku týkající se mého podcastu, mohl bych nastavit umělou inteligenci tak, aby na ni odpověděla. Konkrétně by mohla projít příspěvky na blogu a vygenerovat odpověď na základě mého obsahu.

AI, KTERÁ VÁM POMŮŽE ZJISTIT, CO VAŠI ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ

Dave Anderson, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Contentsquare, platformě pro analýzu digitálních zkušeností, používá AI k tomu, aby ho informovala „o trendech na trhu a o positioningu“, který by měl zvážit při prodeji jejich analytického programu. V podstatě tedy používá AI k tomu, aby pochopil, co zákazníci od AI chtějí.

Zdroj: LinkedIn

Ale v rámci „nezjevných“ způsobů, jak AI využívá, říká, že během svých klíčových prezentací často vytváří komické parodie na analytický průmysl. K získávání nápadů používá ChatGPT, kde doporučuje písně od někoho, jako je Taylor Swift nebo Sting. „Nikdy se jí nepodaří text dokonale trefit, ale poskytuje inspiraci.“

Ať už se chcete ve své firmě stát dalším Weird Al, zrychlit své operace, nebo jste připraveni ponořit se do vody či skočit z vysokého skokanského můstku, umělá inteligence nám rozhodně může pomoci být kreativnější a efektivnější. Nezapomeňte však, že apokalypsa AI ještě zcela nesestoupila, takže vaše lidskost je stále důležitou tečkou na závěr.

To vše jsou jedinečné lidské vlastnosti, ale to neznamená, že nástroje umělé inteligence nemohou pomoci. Lidskost a efektivita nejsou v rozporu. Ve svém podnikání se jako šéf společnosti, která pomáhá zakladatelům demonstrovat myšlenkové vůdcovství na videu, zaměřuji na to, abych v lidech probudil relativní a důvěryhodnou stránku tím, že klienty učím, jak vytvářet kvalitní obsah, ale také jak to dělat efektivně.Doporučuji opřít se o umělou inteligenci, abyste urychlili brainstorming, tvorbu obsahu a pro výzkum s tím, že musíte přidat svůj vlastní úhel pohledu a hlas. Umělá inteligence je pouze výchozím bodem. Malá ukázka nástrojů umělé inteligence, které používám pro tvorbu videí i podcastů, jsou ChatGPT, Rev, nástroje umělé inteligence od Canvy a Castmagic.VYTVOŘENÍ VELMI SPECIFICKÝCH PODNĚTŮ AI, KTERÉ BUDOU ZNÍT JAKO VYŘada firem a zakladatelů se obrací k AI nečekaným způsobem a vidí obrovské přínosy. Emily Friendová, zakladatelka společnosti Florence Rose Group, konzultuje startupy, ale i společnosti z Fortune 1000 a soukromé společnosti v oblasti strategie růstu a provozu a ve svém podnikání využívá AI pro různé úkoly. Friendová se mnou spolupracovala a podělila se o to, že ve svém podnikání konfiguruje roboty pro právní, analytickou práci a práci se sociálními médii.„AI je jako Amelia Bedelia,“ říká Friendová. Vzpomínáte si na tu veselou postavičku z dětské knížky, která brala všechno až příliš doslova? Doporučuje, abyste byli velmi konkrétní v tom, kým chcete, aby bot byl: „Čím více detailů mu dodáte, tím bude konkrétnější a podrobnější.“ Když jsem tuto radu začal aplikovat na své vlastní podnikání, vybavily se mi vzpomínky na spolupráci s různými dodavateli, jako jsou střihači videa a kameramani. Stejně jako u umělé inteligence je klíčová komunikace. Obecně jsem byl s obsahem od svých dodavatelů nejspokojenější, když jsem jim poskytl jasné kreativní zadání v jednoduchém jazyce. Čím lepší jsou vaše pokyny, tím větší je pravděpodobnost, že vás výstup ohromí – ať už pochází od lidí, nebo robotů. V případě umělé inteligence jsou však vaše pokyny ještě důležitější.Chcete využít této příležitosti?V rámci konkrétních podnětů ji podle Frienda můžete požádat, aby napodobila osobu, požádat ji, aby uváděla platné zdroje, a říct jí, aby se neustále vyvíjela s novými vstupy, které zadáte. Podle ní jí opření se o umělou inteligenci uvolňuje čas, který pak může věnovat práci s klienty. Celý proces „stále vyžaduje můj mozek“, říká Friendová, protože stále musí pracovat s výstupy a přidat svůj lidský přístup, ale pomáhá jí to řídit její podnikání efektivněji.POUŽIJTE AI, ABY ZA VÁS ODPOVÍDAL NA DOTAZY, ZATÍMCO VY SPÍTETomer Pensenzon, vedoucí marketingu ve společnosti Unleash, sídlí v izraelském Tel Avivu a říká: „AI mi vezme práci – právě když se snažím spát!“. Místo toho, aby se snažil dodržovat nemožné hodiny napříč časovými pásmy, vytvořil a vycvičil chatbota na Slacku, který odpovídá na dotazy výhradně na základě jeho dokumentů a firemních dat a jmenuje se „Mini-Tomer“. Pomocí softwaru společnosti říká, že „odpovídá na 80 % otázek v mém kanálu ‚Ask-Tomer‘, zatímco já spím“. Říká, že hlavní hodnota by „nespočívala ve vytváření informací, ale v jejich zpřístupnění“, a je důležité, aby si je každá společnost přizpůsobila. Jak to vypadá pro někoho jiného? Tomer nabídl, že by se to týkalo marketéra, jako jsem já se svým týdenním podcastem nazvaným The Exit Interview s Kimem Rittbergem. Tento podcast pomáhá samostatně výdělečně činným lidem uspět v práci i v životě, nabízí tipy pro budování firmy, marketing a rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a já mám na blogu příspěvek o výhodách tohoto pořadu. Časovač říká, že kdyby mi někdo položil otázku týkající se mého podcastu, mohl bych nastavit umělou inteligenci tak, aby na ni odpověděla. Konkrétně by mohla projít příspěvky na blogu a vygenerovat odpověď na základě mého obsahu.AI, KTERÁ VÁM POMŮŽE ZJISTIT, CO VAŠI ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍDave Anderson, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Contentsquare, platformě pro analýzu digitálních zkušeností, používá AI k tomu, aby ho informovala „o trendech na trhu a o positioningu“, který by měl zvážit při prodeji jejich analytického programu. V podstatě tedy používá AI k tomu, aby pochopil, co zákazníci od AI chtějí. Ale v rámci „nezjevných“ způsobů, jak AI využívá, říká, že během svých klíčových prezentací často vytváří komické parodie na analytický průmysl. K získávání nápadů používá ChatGPT, kde doporučuje písně od někoho, jako je Taylor Swift nebo Sting. „Nikdy se jí nepodaří text dokonale trefit, ale poskytuje inspiraci.“Ať už se chcete ve své firmě stát dalším Weird Al, zrychlit své operace, nebo jste připraveni ponořit se do vody či skočit z vysokého skokanského můstku, umělá inteligence nám rozhodně může pomoci být kreativnější a efektivnější. Nezapomeňte však, že apokalypsa AI ještě zcela nesestoupila, takže vaše lidskost je stále důležitou tečkou na závěr.
Tagy: AIleadershipmarketingpráce


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    18:10

    Akcie Biohaven prudce vzrostly po povzbudivých výsledcích zkoušek léku na rakovinu.

    18:04

    S&P zvyšuje rating GE Vernova na ‚BBB‘ díky zvýšené ziskovosti.

    17:55

    Morgan Stanley identifikuje tři hlavní faktory podporující optimistický výhled Meta pro rok 2026.

    17:51

    Northrop Grumman a letectvo dokončují zkoušku oddělení raket F-16.

    17:48

    UBS zahrnuje tři nová jména do svého seznamu předních švýcarských akcií pro rok 2026.

    17:44

    Marocký akciový trh uzavírá poklesem; index Moroccan All Shares klesl o 0,11 %

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Bloomberg
    Akcie

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    Akcie streamovací společnosti Roku mají za sebou mimořádně silný rok, během kterého vzrostly o více než 40 %.

    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Energetické tituly zůstávají na radaru Goldman Sachs díky růstu i ocenění

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Google stahuje náskok ChatGPT, Gemini prudce roste a mění trh AI

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Akcie Tesla klesají, analytici se rozcházejí v názorech na pokrok FSD

    11 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.