Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Vliv AI na marketing: Kombinace automatizace a lidského přístupu

Jedním z nejdůležitějších prvků tvorby marketingového obsahu, který lidé skutečně chtějí sledovat, poslouchat nebo číst, je vztahovost, důvěryhodnost a lidskost.

Michael Klos Autor: Michael Klos
22 srpna, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Forbes

Zdroj: Forbes

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Využití AI v marketingu zvyšuje efektivitu: AI může urychlit tvorbu obsahu, ale lidský přístup zůstává klíčový
  • Specifické pokyny AI zlepšují výsledky: Čím podrobnější jsou pokyny pro AI, tím přesnější a hodnotnější jsou její výstupy
  • AI může odpovídat na dotazy, zatímco spíte: Automatizovaní chatboti mohou odpovídat na otázky zákazníků v reálném čase

To vše jsou jedinečné lidské vlastnosti, ale to neznamená, že nástroje umělé inteligence nemohou pomoci. Lidskost a efektivita nejsou v rozporu. Ve svém podnikání se jako šéf společnosti, která pomáhá zakladatelům demonstrovat myšlenkové vůdcovství na videu, zaměřuji na to, abych v lidech probudil relativní a důvěryhodnou stránku tím, že klienty učím, jak vytvářet kvalitní obsah, ale také jak to dělat efektivně.

Doporučuji opřít se o umělou inteligenci, abyste urychlili brainstorming, tvorbu obsahu a pro výzkum s tím, že musíte přidat svůj vlastní úhel pohledu a hlas. Umělá inteligence je pouze výchozím bodem. Malá ukázka nástrojů umělé inteligence, které používám pro tvorbu videí i podcastů, jsou ChatGPT, Rev, nástroje umělé inteligence od Canvy a Castmagic.

VYTVOŘENÍ VELMI SPECIFICKÝCH PODNĚTŮ AI, KTERÉ BUDOU ZNÍT JAKO VY

Řada firem a zakladatelů se obrací k AI nečekaným způsobem a vidí obrovské přínosy. Emily Friendová, zakladatelka společnosti Florence Rose Group, konzultuje startupy, ale i společnosti z Fortune 1000 a soukromé společnosti v oblasti strategie růstu a provozu a ve svém podnikání využívá AI pro různé úkoly. Friendová se mnou spolupracovala a podělila se o to, že ve svém podnikání konfiguruje roboty pro právní, analytickou práci a práci se sociálními médii.

„AI je jako Amelia Bedelia,“ říká Friendová. Vzpomínáte si na tu veselou postavičku z dětské knížky, která brala všechno až příliš doslova? Doporučuje, abyste byli velmi konkrétní v tom, kým chcete, aby bot byl: „Čím více detailů mu dodáte, tím bude konkrétnější a podrobnější.“ Když jsem tuto radu začal aplikovat na své vlastní podnikání, vybavily se mi vzpomínky na spolupráci s různými dodavateli, jako jsou střihači videa a kameramani. Stejně jako u umělé inteligence je klíčová komunikace.

Advertisement
Zdroj: Getty images

Obecně jsem byl s obsahem od svých dodavatelů nejspokojenější, když jsem jim poskytl jasné kreativní zadání v jednoduchém jazyce. Čím lepší jsou vaše pokyny, tím větší je pravděpodobnost, že vás výstup ohromí – ať už pochází od lidí, nebo robotů. V případě umělé inteligence jsou však vaše pokyny ještě důležitější.

V rámci konkrétních podnětů ji podle Frienda můžete požádat, aby napodobila osobu, požádat ji, aby uváděla platné zdroje, a říct jí, aby se neustále vyvíjela s novými vstupy, které zadáte. Podle ní jí opření se o umělou inteligenci uvolňuje čas, který pak může věnovat práci s klienty. Celý proces „stále vyžaduje můj mozek“, říká Friendová, protože stále musí pracovat s výstupy a přidat svůj lidský přístup, ale pomáhá jí to řídit její podnikání efektivněji.

POUŽIJTE AI, ABY ZA VÁS ODPOVÍDAL NA DOTAZY, ZATÍMCO VY SPÍTE

Tomer Pensenzon, vedoucí marketingu ve společnosti Unleash, sídlí v izraelském Tel Avivu a říká: „AI mi vezme práci – právě když se snažím spát!“. Místo toho, aby se snažil dodržovat nemožné hodiny napříč časovými pásmy, vytvořil a vycvičil chatbota na Slacku, který odpovídá na dotazy výhradně na základě jeho dokumentů a firemních dat a jmenuje se „Mini-Tomer“.

Pomocí softwaru společnosti říká, že „odpovídá na 80 % otázek v mém kanálu ‚Ask-Tomer‘, zatímco já spím“. Říká, že hlavní hodnota by „nespočívala ve vytváření informací, ale v jejich zpřístupnění“, a je důležité, aby si je každá společnost přizpůsobila. Jak to vypadá pro někoho jiného? Tomer nabídl, že by se to týkalo marketéra, jako jsem já se svým týdenním podcastem nazvaným The Exit Interview s Kimem Rittbergem.

Tento podcast pomáhá samostatně výdělečně činným lidem uspět v práci i v životě, nabízí tipy pro budování firmy, marketing a rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a já mám na blogu příspěvek o výhodách tohoto pořadu. Časovač říká, že kdyby mi někdo položil otázku týkající se mého podcastu, mohl bych nastavit umělou inteligenci tak, aby na ni odpověděla. Konkrétně by mohla projít příspěvky na blogu a vygenerovat odpověď na základě mého obsahu.

AI, KTERÁ VÁM POMŮŽE ZJISTIT, CO VAŠI ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ

Dave Anderson, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Contentsquare, platformě pro analýzu digitálních zkušeností, používá AI k tomu, aby ho informovala „o trendech na trhu a o positioningu“, který by měl zvážit při prodeji jejich analytického programu. V podstatě tedy používá AI k tomu, aby pochopil, co zákazníci od AI chtějí.

Zdroj: LinkedIn

Ale v rámci „nezjevných“ způsobů, jak AI využívá, říká, že během svých klíčových prezentací často vytváří komické parodie na analytický průmysl. K získávání nápadů používá ChatGPT, kde doporučuje písně od někoho, jako je Taylor Swift nebo Sting. „Nikdy se jí nepodaří text dokonale trefit, ale poskytuje inspiraci.“

Ať už se chcete ve své firmě stát dalším Weird Al, zrychlit své operace, nebo jste připraveni ponořit se do vody či skočit z vysokého skokanského můstku, umělá inteligence nám rozhodně může pomoci být kreativnější a efektivnější. Nezapomeňte však, že apokalypsa AI ještě zcela nesestoupila, takže vaše lidskost je stále důležitou tečkou na závěr.

To vše jsou jedinečné lidské vlastnosti, ale to neznamená, že nástroje umělé inteligence nemohou pomoci. Lidskost a efektivita nejsou v rozporu. Ve svém podnikání se jako šéf společnosti, která pomáhá zakladatelům demonstrovat myšlenkové vůdcovství na videu, zaměřuji na to, abych v lidech probudil relativní a důvěryhodnou stránku tím, že klienty učím, jak vytvářet kvalitní obsah, ale také jak to dělat efektivně.Doporučuji opřít se o umělou inteligenci, abyste urychlili brainstorming, tvorbu obsahu a pro výzkum s tím, že musíte přidat svůj vlastní úhel pohledu a hlas. Umělá inteligence je pouze výchozím bodem. Malá ukázka nástrojů umělé inteligence, které používám pro tvorbu videí i podcastů, jsou ChatGPT, Rev, nástroje umělé inteligence od Canvy a Castmagic.VYTVOŘENÍ VELMI SPECIFICKÝCH PODNĚTŮ AI, KTERÉ BUDOU ZNÍT JAKO VYŘada firem a zakladatelů se obrací k AI nečekaným způsobem a vidí obrovské přínosy. Emily Friendová, zakladatelka společnosti Florence Rose Group, konzultuje startupy, ale i společnosti z Fortune 1000 a soukromé společnosti v oblasti strategie růstu a provozu a ve svém podnikání využívá AI pro různé úkoly. Friendová se mnou spolupracovala a podělila se o to, že ve svém podnikání konfiguruje roboty pro právní, analytickou práci a práci se sociálními médii.„AI je jako Amelia Bedelia,“ říká Friendová. Vzpomínáte si na tu veselou postavičku z dětské knížky, která brala všechno až příliš doslova? Doporučuje, abyste byli velmi konkrétní v tom, kým chcete, aby bot byl: „Čím více detailů mu dodáte, tím bude konkrétnější a podrobnější.“ Když jsem tuto radu začal aplikovat na své vlastní podnikání, vybavily se mi vzpomínky na spolupráci s různými dodavateli, jako jsou střihači videa a kameramani. Stejně jako u umělé inteligence je klíčová komunikace. Obecně jsem byl s obsahem od svých dodavatelů nejspokojenější, když jsem jim poskytl jasné kreativní zadání v jednoduchém jazyce. Čím lepší jsou vaše pokyny, tím větší je pravděpodobnost, že vás výstup ohromí – ať už pochází od lidí, nebo robotů. V případě umělé inteligence jsou však vaše pokyny ještě důležitější.V rámci konkrétních podnětů ji podle Frienda můžete požádat, aby napodobila osobu, požádat ji, aby uváděla platné zdroje, a říct jí, aby se neustále vyvíjela s novými vstupy, které zadáte. Podle ní jí opření se o umělou inteligenci uvolňuje čas, který pak může věnovat práci s klienty. Celý proces „stále vyžaduje můj mozek“, říká Friendová, protože stále musí pracovat s výstupy a přidat svůj lidský přístup, ale pomáhá jí to řídit její podnikání efektivněji.POUŽIJTE AI, ABY ZA VÁS ODPOVÍDAL NA DOTAZY, ZATÍMCO VY SPÍTETomer Pensenzon, vedoucí marketingu ve společnosti Unleash, sídlí v izraelském Tel Avivu a říká: „AI mi vezme práci – právě když se snažím spát!“. Místo toho, aby se snažil dodržovat nemožné hodiny napříč časovými pásmy, vytvořil a vycvičil chatbota na Slacku, který odpovídá na dotazy výhradně na základě jeho dokumentů a firemních dat a jmenuje se „Mini-Tomer“. Pomocí softwaru společnosti říká, že „odpovídá na 80 % otázek v mém kanálu ‚Ask-Tomer‘, zatímco já spím“. Říká, že hlavní hodnota by „nespočívala ve vytváření informací, ale v jejich zpřístupnění“, a je důležité, aby si je každá společnost přizpůsobila. Jak to vypadá pro někoho jiného? Tomer nabídl, že by se to týkalo marketéra, jako jsem já se svým týdenním podcastem nazvaným The Exit Interview s Kimem Rittbergem. Tento podcast pomáhá samostatně výdělečně činným lidem uspět v práci i v životě, nabízí tipy pro budování firmy, marketing a rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a já mám na blogu příspěvek o výhodách tohoto pořadu. Časovač říká, že kdyby mi někdo položil otázku týkající se mého podcastu, mohl bych nastavit umělou inteligenci tak, aby na ni odpověděla. Konkrétně by mohla projít příspěvky na blogu a vygenerovat odpověď na základě mého obsahu.AI, KTERÁ VÁM POMŮŽE ZJISTIT, CO VAŠI ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍDave Anderson, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Contentsquare, platformě pro analýzu digitálních zkušeností, používá AI k tomu, aby ho informovala „o trendech na trhu a o positioningu“, který by měl zvážit při prodeji jejich analytického programu. V podstatě tedy používá AI k tomu, aby pochopil, co zákazníci od AI chtějí. Ale v rámci „nezjevných“ způsobů, jak AI využívá, říká, že během svých klíčových prezentací často vytváří komické parodie na analytický průmysl. K získávání nápadů používá ChatGPT, kde doporučuje písně od někoho, jako je Taylor Swift nebo Sting. „Nikdy se jí nepodaří text dokonale trefit, ale poskytuje inspiraci.“Ať už se chcete ve své firmě stát dalším Weird Al, zrychlit své operace, nebo jste připraveni ponořit se do vody či skočit z vysokého skokanského můstku, umělá inteligence nám rozhodně může pomoci být kreativnější a efektivnější. Nezapomeňte však, že apokalypsa AI ještě zcela nesestoupila, takže vaše lidskost je stále důležitou tečkou na závěr.
Tagy: AIleadershipmarketingpráce

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      17:36

      EU plánuje uvalit 30% cla na americké zboží v hodnotě 117 miliard dolarů, pokud Trump zavede cla

      17:24

      Apple a Google čelí regulačnímu šetření ve Velké Británii ohledně mobilních platforem

      17:12

      Pokles počtu zákazníků optických služeb AT&T zastínil silný růst v oblasti bezdrátových služeb

      17:00

      BofA zvyšuje cílovou cenu Amazonu díky očekávanému překonání maloobchodních výsledků ve 2. čtvrtletí

      16:48

      UBS aktualizuje strategii pro H-akcie s ohledem na příliv kapitálu směřujícího na jih

      16:36

      Trump představuje priority v oblasti AI na pozadí technologické rivality s Čínou

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025

      Před zveřejněním výsledků za druhé čtvrtletí letošního roku se analytici na Wall Street dívají na akcie Amazonu s rostoucím optimismem.

      Zdroj: Unsplash

      Investiční společnosti vidí příležitosti v akciích Celsius a Formula One Group

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      JPMorgan i po 22% růstu dál láká investory. Přidají se další zisky v roce 2025?

      22 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      TSMC překvapila silným růstem zisku a vstoupila do klubu bilionových firem

      19 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      American Express těží z chuti utrácet. Výdaje rostou i v luxusních kategoriích

      19 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      GE Vernova překvapuje Wall Street a stává se hvězdou energetického sektoru

      23 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.