Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Vliv AI na marketing: Kombinace automatizace a lidského přístupu

Jedním z nejdůležitějších prvků tvorby marketingového obsahu, který lidé skutečně chtějí sledovat, poslouchat nebo číst, je vztahovost, důvěryhodnost a lidskost.

Michael Klos Autor: Michael Klos
22 srpna, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Forbes

Zdroj: Forbes

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Využití AI v marketingu zvyšuje efektivitu: AI může urychlit tvorbu obsahu, ale lidský přístup zůstává klíčový
  • Specifické pokyny AI zlepšují výsledky: Čím podrobnější jsou pokyny pro AI, tím přesnější a hodnotnější jsou její výstupy
  • AI může odpovídat na dotazy, zatímco spíte: Automatizovaní chatboti mohou odpovídat na otázky zákazníků v reálném čase

To vše jsou jedinečné lidské vlastnosti, ale to neznamená, že nástroje umělé inteligence nemohou pomoci. Lidskost a efektivita nejsou v rozporu. Ve svém podnikání se jako šéf společnosti, která pomáhá zakladatelům demonstrovat myšlenkové vůdcovství na videu, zaměřuji na to, abych v lidech probudil relativní a důvěryhodnou stránku tím, že klienty učím, jak vytvářet kvalitní obsah, ale také jak to dělat efektivně.

Doporučuji opřít se o umělou inteligenci, abyste urychlili brainstorming, tvorbu obsahu a pro výzkum s tím, že musíte přidat svůj vlastní úhel pohledu a hlas. Umělá inteligence je pouze výchozím bodem. Malá ukázka nástrojů umělé inteligence, které používám pro tvorbu videí i podcastů, jsou ChatGPT, Rev, nástroje umělé inteligence od Canvy a Castmagic.

VYTVOŘENÍ VELMI SPECIFICKÝCH PODNĚTŮ AI, KTERÉ BUDOU ZNÍT JAKO VY

Řada firem a zakladatelů se obrací k AI nečekaným způsobem a vidí obrovské přínosy. Emily Friendová, zakladatelka společnosti Florence Rose Group, konzultuje startupy, ale i společnosti z Fortune 1000 a soukromé společnosti v oblasti strategie růstu a provozu a ve svém podnikání využívá AI pro různé úkoly. Friendová se mnou spolupracovala a podělila se o to, že ve svém podnikání konfiguruje roboty pro právní, analytickou práci a práci se sociálními médii.

„AI je jako Amelia Bedelia,“ říká Friendová. Vzpomínáte si na tu veselou postavičku z dětské knížky, která brala všechno až příliš doslova? Doporučuje, abyste byli velmi konkrétní v tom, kým chcete, aby bot byl: „Čím více detailů mu dodáte, tím bude konkrétnější a podrobnější.“ Když jsem tuto radu začal aplikovat na své vlastní podnikání, vybavily se mi vzpomínky na spolupráci s různými dodavateli, jako jsou střihači videa a kameramani. Stejně jako u umělé inteligence je klíčová komunikace.

Advertisement
Zdroj: Getty images

Obecně jsem byl s obsahem od svých dodavatelů nejspokojenější, když jsem jim poskytl jasné kreativní zadání v jednoduchém jazyce. Čím lepší jsou vaše pokyny, tím větší je pravděpodobnost, že vás výstup ohromí – ať už pochází od lidí, nebo robotů. V případě umělé inteligence jsou však vaše pokyny ještě důležitější.

Chcete využít této příležitosti?

V rámci konkrétních podnětů ji podle Frienda můžete požádat, aby napodobila osobu, požádat ji, aby uváděla platné zdroje, a říct jí, aby se neustále vyvíjela s novými vstupy, které zadáte. Podle ní jí opření se o umělou inteligenci uvolňuje čas, který pak může věnovat práci s klienty. Celý proces „stále vyžaduje můj mozek“, říká Friendová, protože stále musí pracovat s výstupy a přidat svůj lidský přístup, ale pomáhá jí to řídit její podnikání efektivněji.

POUŽIJTE AI, ABY ZA VÁS ODPOVÍDAL NA DOTAZY, ZATÍMCO VY SPÍTE

Tomer Pensenzon, vedoucí marketingu ve společnosti Unleash, sídlí v izraelském Tel Avivu a říká: „AI mi vezme práci – právě když se snažím spát!“. Místo toho, aby se snažil dodržovat nemožné hodiny napříč časovými pásmy, vytvořil a vycvičil chatbota na Slacku, který odpovídá na dotazy výhradně na základě jeho dokumentů a firemních dat a jmenuje se „Mini-Tomer“.

Pomocí softwaru společnosti říká, že „odpovídá na 80 % otázek v mém kanálu ‚Ask-Tomer‘, zatímco já spím“. Říká, že hlavní hodnota by „nespočívala ve vytváření informací, ale v jejich zpřístupnění“, a je důležité, aby si je každá společnost přizpůsobila. Jak to vypadá pro někoho jiného? Tomer nabídl, že by se to týkalo marketéra, jako jsem já se svým týdenním podcastem nazvaným The Exit Interview s Kimem Rittbergem.

Tento podcast pomáhá samostatně výdělečně činným lidem uspět v práci i v životě, nabízí tipy pro budování firmy, marketing a rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a já mám na blogu příspěvek o výhodách tohoto pořadu. Časovač říká, že kdyby mi někdo položil otázku týkající se mého podcastu, mohl bych nastavit umělou inteligenci tak, aby na ni odpověděla. Konkrétně by mohla projít příspěvky na blogu a vygenerovat odpověď na základě mého obsahu.

AI, KTERÁ VÁM POMŮŽE ZJISTIT, CO VAŠI ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ

Dave Anderson, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Contentsquare, platformě pro analýzu digitálních zkušeností, používá AI k tomu, aby ho informovala „o trendech na trhu a o positioningu“, který by měl zvážit při prodeji jejich analytického programu. V podstatě tedy používá AI k tomu, aby pochopil, co zákazníci od AI chtějí.

Zdroj: LinkedIn

Ale v rámci „nezjevných“ způsobů, jak AI využívá, říká, že během svých klíčových prezentací často vytváří komické parodie na analytický průmysl. K získávání nápadů používá ChatGPT, kde doporučuje písně od někoho, jako je Taylor Swift nebo Sting. „Nikdy se jí nepodaří text dokonale trefit, ale poskytuje inspiraci.“

Ať už se chcete ve své firmě stát dalším Weird Al, zrychlit své operace, nebo jste připraveni ponořit se do vody či skočit z vysokého skokanského můstku, umělá inteligence nám rozhodně může pomoci být kreativnější a efektivnější. Nezapomeňte však, že apokalypsa AI ještě zcela nesestoupila, takže vaše lidskost je stále důležitou tečkou na závěr.

To vše jsou jedinečné lidské vlastnosti, ale to neznamená, že nástroje umělé inteligence nemohou pomoci. Lidskost a efektivita nejsou v rozporu. Ve svém podnikání se jako šéf společnosti, která pomáhá zakladatelům demonstrovat myšlenkové vůdcovství na videu, zaměřuji na to, abych v lidech probudil relativní a důvěryhodnou stránku tím, že klienty učím, jak vytvářet kvalitní obsah, ale také jak to dělat efektivně.Doporučuji opřít se o umělou inteligenci, abyste urychlili brainstorming, tvorbu obsahu a pro výzkum s tím, že musíte přidat svůj vlastní úhel pohledu a hlas. Umělá inteligence je pouze výchozím bodem. Malá ukázka nástrojů umělé inteligence, které používám pro tvorbu videí i podcastů, jsou ChatGPT, Rev, nástroje umělé inteligence od Canvy a Castmagic.VYTVOŘENÍ VELMI SPECIFICKÝCH PODNĚTŮ AI, KTERÉ BUDOU ZNÍT JAKO VYŘada firem a zakladatelů se obrací k AI nečekaným způsobem a vidí obrovské přínosy. Emily Friendová, zakladatelka společnosti Florence Rose Group, konzultuje startupy, ale i společnosti z Fortune 1000 a soukromé společnosti v oblasti strategie růstu a provozu a ve svém podnikání využívá AI pro různé úkoly. Friendová se mnou spolupracovala a podělila se o to, že ve svém podnikání konfiguruje roboty pro právní, analytickou práci a práci se sociálními médii.„AI je jako Amelia Bedelia,“ říká Friendová. Vzpomínáte si na tu veselou postavičku z dětské knížky, která brala všechno až příliš doslova? Doporučuje, abyste byli velmi konkrétní v tom, kým chcete, aby bot byl: „Čím více detailů mu dodáte, tím bude konkrétnější a podrobnější.“ Když jsem tuto radu začal aplikovat na své vlastní podnikání, vybavily se mi vzpomínky na spolupráci s různými dodavateli, jako jsou střihači videa a kameramani. Stejně jako u umělé inteligence je klíčová komunikace. Obecně jsem byl s obsahem od svých dodavatelů nejspokojenější, když jsem jim poskytl jasné kreativní zadání v jednoduchém jazyce. Čím lepší jsou vaše pokyny, tím větší je pravděpodobnost, že vás výstup ohromí – ať už pochází od lidí, nebo robotů. V případě umělé inteligence jsou však vaše pokyny ještě důležitější.Chcete využít této příležitosti?V rámci konkrétních podnětů ji podle Frienda můžete požádat, aby napodobila osobu, požádat ji, aby uváděla platné zdroje, a říct jí, aby se neustále vyvíjela s novými vstupy, které zadáte. Podle ní jí opření se o umělou inteligenci uvolňuje čas, který pak může věnovat práci s klienty. Celý proces „stále vyžaduje můj mozek“, říká Friendová, protože stále musí pracovat s výstupy a přidat svůj lidský přístup, ale pomáhá jí to řídit její podnikání efektivněji.POUŽIJTE AI, ABY ZA VÁS ODPOVÍDAL NA DOTAZY, ZATÍMCO VY SPÍTETomer Pensenzon, vedoucí marketingu ve společnosti Unleash, sídlí v izraelském Tel Avivu a říká: „AI mi vezme práci – právě když se snažím spát!“. Místo toho, aby se snažil dodržovat nemožné hodiny napříč časovými pásmy, vytvořil a vycvičil chatbota na Slacku, který odpovídá na dotazy výhradně na základě jeho dokumentů a firemních dat a jmenuje se „Mini-Tomer“. Pomocí softwaru společnosti říká, že „odpovídá na 80 % otázek v mém kanálu ‚Ask-Tomer‘, zatímco já spím“. Říká, že hlavní hodnota by „nespočívala ve vytváření informací, ale v jejich zpřístupnění“, a je důležité, aby si je každá společnost přizpůsobila. Jak to vypadá pro někoho jiného? Tomer nabídl, že by se to týkalo marketéra, jako jsem já se svým týdenním podcastem nazvaným The Exit Interview s Kimem Rittbergem. Tento podcast pomáhá samostatně výdělečně činným lidem uspět v práci i v životě, nabízí tipy pro budování firmy, marketing a rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a já mám na blogu příspěvek o výhodách tohoto pořadu. Časovač říká, že kdyby mi někdo položil otázku týkající se mého podcastu, mohl bych nastavit umělou inteligenci tak, aby na ni odpověděla. Konkrétně by mohla projít příspěvky na blogu a vygenerovat odpověď na základě mého obsahu.AI, KTERÁ VÁM POMŮŽE ZJISTIT, CO VAŠI ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍDave Anderson, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Contentsquare, platformě pro analýzu digitálních zkušeností, používá AI k tomu, aby ho informovala „o trendech na trhu a o positioningu“, který by měl zvážit při prodeji jejich analytického programu. V podstatě tedy používá AI k tomu, aby pochopil, co zákazníci od AI chtějí. Ale v rámci „nezjevných“ způsobů, jak AI využívá, říká, že během svých klíčových prezentací často vytváří komické parodie na analytický průmysl. K získávání nápadů používá ChatGPT, kde doporučuje písně od někoho, jako je Taylor Swift nebo Sting. „Nikdy se jí nepodaří text dokonale trefit, ale poskytuje inspiraci.“Ať už se chcete ve své firmě stát dalším Weird Al, zrychlit své operace, nebo jste připraveni ponořit se do vody či skočit z vysokého skokanského můstku, umělá inteligence nám rozhodně může pomoci být kreativnější a efektivnější. Nezapomeňte však, že apokalypsa AI ještě zcela nesestoupila, takže vaše lidskost je stále důležitou tečkou na závěr.
Tagy: AIleadershipmarketingpráce

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Jak získat zpět čas: strategie pro zvládnutí e-mailů a vyšší produktivitu
      2. Barclays vidí prostor pro růst softwarových akcií i přes nejistotu kolem AI
      3. Investice společností do datových center nevytváří pracovní místa
      4. Futures mírně rostou; úřad reviduje data o zaměstnanosti v USA
      Advertisement

      Breaking.

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      23:22

      Trumpův krok vyhrocuje obchodní napětí s Kanadou

      22:52

      Visionary Holdings pod tlakem: Zpoždění zprávy a nové partnerství

      22:33

      Exxon vs. Kalifornie: Bitva o klimatické informace začíná!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.