Akcie prodejce dětského oblečení The Children’s Place vzrostly v předobchodní fázi o téměř 49 % poté, co společnost nečekaně dosáhla zisku za druhé čtvrtletí. Společnost vykázala upravený zisk ve výši 0,30 USD na akcii, čímž překonala očekávání ztráty ve výši 1,05 USD na akcii. Tržby sice mírně zaostaly za odhady a dosáhly 319,7 milionu dolarů, ale v meziročním srovnání se snížily o 7,5 %. Společnost Children’s Place přičítá lepší ziskovost nižším nákladům a efektivnějším propagačním strategiím, což vedlo k rozšíření hrubé marže o 960 bazických bodů na 35 %. Společnost také snížila prodejní, správní a režijní náklady na nejnižší úroveň za posledních 15 let ve druhém čtvrtletí. Upravený provozní zisk se zlepšil na 14,2 milionu USD oproti ztrátě 25 milionů USD ve stejném období loňského roku. Zatímco tržby v e-shopech poklesly v důsledku omezení propagačních akcí, kamenné prodejny poprvé po deseti čtvrtletích vykázaly kladné srovnatelné tržby. Společnost rovněž zaznamenala snížení hodnoty obchodní značky Gymboree o 28 milionů USD v důsledku snížených prognóz prodeje.
Akcie prodejce dětského oblečení The Children’s Place vzrostly v předobchodní fázi o téměř 49 % poté, co společnost nečekaně dosáhla zisku za druhé čtvrtletí. Společnost vykázala upravený zisk ve výši 0,30 USD na akcii, čímž překonala očekávání ztráty ve výši 1,05 USD na akcii. Tržby sice mírně zaostaly za odhady a dosáhly 319,7 milionu dolarů, ale v meziročním srovnání se snížily o 7,5 %. Společnost Children’s Place přičítá lepší ziskovost nižším nákladům a efektivnějším propagačním strategiím, což vedlo k rozšíření hrubé marže o 960 bazických bodů na 35 %. Společnost také snížila prodejní, správní a režijní náklady na nejnižší úroveň za posledních 15 let ve druhém čtvrtletí. Upravený provozní zisk se zlepšil na 14,2 milionu USD oproti ztrátě 25 milionů USD ve stejném období loňského roku. Zatímco tržby v e-shopech poklesly v důsledku omezení propagačních akcí, kamenné prodejny poprvé po deseti čtvrtletích vykázaly kladné srovnatelné tržby. Společnost rovněž zaznamenala snížení hodnoty obchodní značky Gymboree o 28 milionů USD v důsledku snížených prognóz prodeje.
