Probíhající stávka ve společnosti Boeing, která začala 13. září, začíná mít významný dopad na dodavatelský řetězec společnosti. Jeden z dodavatelů společnosti Boeing v leteckém průmyslu, společnost Pathfinder Manufacturing, byl nucen propustit 14 ze svých 54 zaměstnanců. Generální ředitel Dave Trader se obává, že pokud bude stávka pokračovat, bude možná nutné poslat domů další zaměstnance. Stávka se dotýká také studentů středních škol, kteří se v Pathfinderu připravovali na kariéru v leteckém průmyslu, protože byli posláni zpět do svých běžných tříd. To je dvojnásob problematické pro letecký sektor, který se potýká s nedostatkem kvalifikované pracovní síly. Několik dodavatelů již v souvislosti se stávkou začalo propouštět zaměstnance nebo pozastavilo investice. Úvěrový rating společnosti Boeing se blíží statusu “junk” a její schopnost podporovat své dodavatele se snižuje. Společnost se zmítá mezi potřebou ušetřit hotovost nyní a potřebou zachovat si schopnost zvýšit výrobu a rychle generovat hotovost po stávce. Finanční ředitel společnosti Boeing Brian West prohlásil, že stávka ztíží stabilizaci dodavatelského řetězce. Dopad na dodavatele, jako je New Tech Industries, která je z 85 % závislá na Boeingu, pocítí i společnost Boeing. Společnost se od pandemie snaží vrátit k plnému stavu zaměstnanců a odkládá investiční plány. Někteří místní dodavatelé Boeingu mezitím zvažují služby pro Airbus, ale odborníci upozorňují, že navázání partnerství s evropským výrobcem letadel vyžaduje čas. Navzdory problémům se očekává, že jakmile bude stávka vyřešena, nábor zaměstnanců v tomto odvětví se zvýší.
Probíhající stávka ve společnosti Boeing, která začala 13. září, začíná mít významný dopad na dodavatelský řetězec společnosti. Jeden z dodavatelů společnosti Boeing v leteckém průmyslu, společnost Pathfinder Manufacturing, byl nucen propustit 14 ze svých 54 zaměstnanců. Generální ředitel Dave Trader se obává, že pokud bude stávka pokračovat, bude možná nutné poslat domů další zaměstnance. Stávka se dotýká také studentů středních škol, kteří se v Pathfinderu připravovali na kariéru v leteckém průmyslu, protože byli posláni zpět do svých běžných tříd. To je dvojnásob problematické pro letecký sektor, který se potýká s nedostatkem kvalifikované pracovní síly. Několik dodavatelů již v souvislosti se stávkou začalo propouštět zaměstnance nebo pozastavilo investice. Úvěrový rating společnosti Boeing se blíží statusu “junk” a její schopnost podporovat své dodavatele se snižuje. Společnost se zmítá mezi potřebou ušetřit hotovost nyní a potřebou zachovat si schopnost zvýšit výrobu a rychle generovat hotovost po stávce. Finanční ředitel společnosti Boeing Brian West prohlásil, že stávka ztíží stabilizaci dodavatelského řetězce. Dopad na dodavatele, jako je New Tech Industries, která je z 85 % závislá na Boeingu, pocítí i společnost Boeing. Společnost se od pandemie snaží vrátit k plnému stavu zaměstnanců a odkládá investiční plány. Někteří místní dodavatelé Boeingu mezitím zvažují služby pro Airbus, ale odborníci upozorňují, že navázání partnerství s evropským výrobcem letadel vyžaduje čas. Navzdory problémům se očekává, že jakmile bude stávka vyřešena, nábor zaměstnanců v tomto odvětví se zvýší.
