Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Humanz vstupuje na americký trh s platformou pro influencer marketing

Společnost Humanz, marketingová platforma pro tvůrce obsahu a značky, vstoupila na americký trh, oznámila ve čtvrtek.

Michael Klos Autor: Michael Klos
17 září, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Humanz

Zdroj: Humanz

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Společnost Humanz, založená v Izraeli, vstoupila na americký trh s cílem expandovat v oblasti influencer marketingu
  • Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a pomohla zprostředkovat přes 15 milionů spoluprací
  • Platforma využívá umělou inteligenci k predikci míry konverze a poskytování analytických nástrojů pro tvůrce i značky

Společnost Humanz, která zahájila svou činnost v Izraeli v roce 2017, získala silné postavení na globálních trzích, včetně Evropy, Latinské Ameriky, Jižní Afriky a Blízkého východu. V současné době Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a zprostředkovala více než 15 milionů spoluprací s tvůrci, což přispělo k obratu téměř 500 milionů dolarů.

Vzhledem k tomu, že výdaje na influencer marketing se stávají významnou součástí širšího marketingového prostoru – a nyní se odhadují na odvětví v hodnotě 250 miliard dolarů -, expanze společnosti Humanz v USA ukazuje rostoucí poptávku po marketingových nástrojích určených pro tvůrce obsahu.

Humanz je platforma, kde značky mohou vytvářet a zveřejňovat kampaně a influenceři mohou podávat nabídky a ucházet se o účast. Značky mají přístup k centru pro vyhledávání talentů, sadě pro správu a nástroji pro tvorbu kampaní a získávají v reálném čase přehled o návratnosti investic do kampaní (ROI). Influenceři mohou vidět údaje o výkonnosti svého obsahu, přehled o publiku a míře konverze a také objevit potenciální spolupracovníky. Firmy mohou prostřednictvím platformy komunikovat přímo s tvůrci.

Zdroj: Humanz

Pozoruhodné je, že Humanz nabízí také samostatný produkt pro manažery talentů.

„Všimli jsme si, že spousta influencerů je spravována prostřednictvím agentur, takže by dávalo velký smysl mít na palubě také [manažery talentů] se specializovanou platformou, která pro ně má hodnotu a kde mohou chytře a efektivně spravovat celý svůj seznam a také jim budou poskytovány stejné poznatky,“ uvedl Roee Zelcer, generální ředitel společnosti Humanz v USA. „Všichni tři hráči mohou sedět v jednom prostoru, otevřeně spolu komunikovat a všichni jsou transparentní… To srovnalo podmínky pro všechny.“

Advertisement

Společnost Humanz využívá umělou inteligenci k analýze profilů na sociálních sítích, aby vytvořila podrobné profily influencerů a předpověděla míru konverze pro každého tvůrce na základě předchozích kampaní, vysvětlil Zelcer. Když tedy značky chtějí najít influencery pro úzce specializovaný produkt, predikční model společnosti Humanz dokáže předpovědět jejich míru konverze.

Chcete využít této příležitosti?

„Důvodem, proč jsme se stali lídry na trhu, je právě tato technologie [AI],“ řekl Zelcer.

Společnost Humanz v tichosti spustila nabídku v USA na začátku letošního roku. V současné době je na platformě registrováno přibližně 3 000 influencerů v USA a asi 20 značek, včetně společností Google, GroupM, L’Oréal, McDonald’s, Nestlé, Omnicom, P&G, Unilever a Zara.

Platforma od té doby spustila nové funkce určené pro tvůrce. Humanz například přepracovala svůj kanál pro vyhledávání kampaní tak, aby obsahoval filtry, díky nimž mohou uživatelé vyhledávat kampaně s paušálním poplatkem nebo kampaně určené pouze pro partnery.

Tato funkce byla vyvinuta na základě zpětné vazby od Valerie Lipovetsky, nové ředitelky společnosti pro tvůrce, která je zodpovědná za poskytování poznatků na základě vlastních zkušeností tvůrce. Lipovetsky je moderátorkou podcastu „Not Alone“ a má více než 6,5 milionu sledujících na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube.

Podílela se také na koncepci připravované funkce, která zajistí, že uživatelé dostanou zaplaceno tři dny po uzavření obchodu se značkou a nahrání potřebného obsahu.

Zdroj: CTech

„Zajistíme, aby dostali zaplaceno do tří dnů, což znamená, že na sebe vezmeme riziko a pak budeme účtovat poplatek značce, ale influencerům zaplatíme z vlastní kapsy do tří pracovních dnů,“ uvedla Zelcerová.

Společnost Humanz plánuje spuštění nástroje v příštích několika měsících. Nejprve bude k dispozici ve Spojených státech, poté bude zaveden celosvětově. Společnost bude spolupracovat s několika finančními společnostmi, které budou funkci pohánět.

Platforma je pro každého zdarma a Humanz si bere 10% provizi z toho, co značky zaplatí influencerům na platformě. Pokud se například značka dohodne, že zaplatí 10 influencerům celkem 10 000 USD, bude muset platformě zaplatit také 1 000 USD jako provizní poplatek.

Společnost Humanz doposud získala finanční prostředky ve výši 17 milionů dolarů, přičemž ji podpořili investoři jako Yuval Tal, zakladatel platební společnosti Payoneer. Společnost má v úmyslu získat kolo financování série B, aby podpořila svou expanzi v USA.

Společnost Humanz, která zahájila svou činnost v Izraeli v roce 2017, získala silné postavení na globálních trzích, včetně Evropy, Latinské Ameriky, Jižní Afriky a Blízkého východu. V současné době Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a zprostředkovala více než 15 milionů spoluprací s tvůrci, což přispělo k obratu téměř 500 milionů dolarů.Vzhledem k tomu, že výdaje na influencer marketing se stávají významnou součástí širšího marketingového prostoru – a nyní se odhadují na odvětví v hodnotě 250 miliard dolarů -, expanze společnosti Humanz v USA ukazuje rostoucí poptávku po marketingových nástrojích určených pro tvůrce obsahu.Humanz je platforma, kde značky mohou vytvářet a zveřejňovat kampaně a influenceři mohou podávat nabídky a ucházet se o účast. Značky mají přístup k centru pro vyhledávání talentů, sadě pro správu a nástroji pro tvorbu kampaní a získávají v reálném čase přehled o návratnosti investic do kampaní . Influenceři mohou vidět údaje o výkonnosti svého obsahu, přehled o publiku a míře konverze a také objevit potenciální spolupracovníky. Firmy mohou prostřednictvím platformy komunikovat přímo s tvůrci.Pozoruhodné je, že Humanz nabízí také samostatný produkt pro manažery talentů.„Všimli jsme si, že spousta influencerů je spravována prostřednictvím agentur, takže by dávalo velký smysl mít na palubě také [manažery talentů] se specializovanou platformou, která pro ně má hodnotu a kde mohou chytře a efektivně spravovat celý svůj seznam a také jim budou poskytovány stejné poznatky,“ uvedl Roee Zelcer, generální ředitel společnosti Humanz v USA. „Všichni tři hráči mohou sedět v jednom prostoru, otevřeně spolu komunikovat a všichni jsou transparentní… To srovnalo podmínky pro všechny.“Společnost Humanz využívá umělou inteligenci k analýze profilů na sociálních sítích, aby vytvořila podrobné profily influencerů a předpověděla míru konverze pro každého tvůrce na základě předchozích kampaní, vysvětlil Zelcer. Když tedy značky chtějí najít influencery pro úzce specializovaný produkt, predikční model společnosti Humanz dokáže předpovědět jejich míru konverze.Chcete využít této příležitosti?„Důvodem, proč jsme se stali lídry na trhu, je právě tato technologie [AI],“ řekl Zelcer.Společnost Humanz v tichosti spustila nabídku v USA na začátku letošního roku. V současné době je na platformě registrováno přibližně 3 000 influencerů v USA a asi 20 značek, včetně společností Google, GroupM, L’Oréal, McDonald’s, Nestlé, Omnicom, P&G, Unilever a Zara.Platforma od té doby spustila nové funkce určené pro tvůrce. Humanz například přepracovala svůj kanál pro vyhledávání kampaní tak, aby obsahoval filtry, díky nimž mohou uživatelé vyhledávat kampaně s paušálním poplatkem nebo kampaně určené pouze pro partnery.Tato funkce byla vyvinuta na základě zpětné vazby od Valerie Lipovetsky, nové ředitelky společnosti pro tvůrce, která je zodpovědná za poskytování poznatků na základě vlastních zkušeností tvůrce. Lipovetsky je moderátorkou podcastu „Not Alone“ a má více než 6,5 milionu sledujících na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube.Podílela se také na koncepci připravované funkce, která zajistí, že uživatelé dostanou zaplaceno tři dny po uzavření obchodu se značkou a nahrání potřebného obsahu.„Zajistíme, aby dostali zaplaceno do tří dnů, což znamená, že na sebe vezmeme riziko a pak budeme účtovat poplatek značce, ale influencerům zaplatíme z vlastní kapsy do tří pracovních dnů,“ uvedla Zelcerová.Společnost Humanz plánuje spuštění nástroje v příštích několika měsících. Nejprve bude k dispozici ve Spojených státech, poté bude zaveden celosvětově. Společnost bude spolupracovat s několika finančními společnostmi, které budou funkci pohánět.Platforma je pro každého zdarma a Humanz si bere 10% provizi z toho, co značky zaplatí influencerům na platformě. Pokud se například značka dohodne, že zaplatí 10 influencerům celkem 10 000 USD, bude muset platformě zaplatit také 1 000 USD jako provizní poplatek.Společnost Humanz doposud získala finanční prostředky ve výši 17 milionů dolarů, přičemž ji podpořili investoři jako Yuval Tal, zakladatel platební společnosti Payoneer. Společnost má v úmyslu získat kolo financování série B, aby podpořila svou expanzi v USA.
Tagy: Humanzinfluencer marketingizraelstartup


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    21:57

    Jefferies identifikuje atraktivní investiční příležitost ve Swiggy a Eternal navzdory krátkodobé volatilitě.

    21:50

    Akcie AlphaTON prudce klesají, když generální ředitel Anduril popírá obvinění z investic.

    21:43

    Generální ředitel LVMH Arnault: Přehodnoťte plány nástupnictví se mnou za deset let.

    21:36

    Polská burza uzavírá se zisky; WIG30 stoupl o 0,19 %

    21:29

    Raiffeisen Bank jmenuje bývalého finančního ředitele Hoellerera novým generálním ředitelem.

    21:24

    Švédské akcie klesly při uzavření trhu; OMX Stockholm 30 se snížil o 0,64 %

    Advertisement

    Příležitosti.

    Akcie

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    Závěr roku 2025 přinesl na kapitálové trhy důležitý signál, který investoři vyhlíželi po většinu roku. Po období slabší aktivity a...

    Zdroj: Getty Images

    Neobvyklá sázka na umělou inteligenci pro rok 2026: chytré brýle

    17 prosince, 2025
    Zdroj: Getty images

    Nejlepší akcie Bank of America v oblasti čipů pro AI pro rok 2026

    17 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Bank of America věří hotelům IHG, mistrovství světa má být katalyzátor

    17 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie D-Wave mohou příští rok vyskočit o 90 %, míní Jefferies

    17 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Akcie společnosti Nvidia balancují na hraně obav z bubliny AI

    16 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.