Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Humanz vstupuje na americký trh s platformou pro influencer marketing

Společnost Humanz, marketingová platforma pro tvůrce obsahu a značky, vstoupila na americký trh, oznámila ve čtvrtek.

Michael Klos Autor: Michael Klos
17 září, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Humanz

Zdroj: Humanz

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Společnost Humanz, založená v Izraeli, vstoupila na americký trh s cílem expandovat v oblasti influencer marketingu
  • Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a pomohla zprostředkovat přes 15 milionů spoluprací
  • Platforma využívá umělou inteligenci k predikci míry konverze a poskytování analytických nástrojů pro tvůrce i značky

Společnost Humanz, která zahájila svou činnost v Izraeli v roce 2017, získala silné postavení na globálních trzích, včetně Evropy, Latinské Ameriky, Jižní Afriky a Blízkého východu. V současné době Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a zprostředkovala více než 15 milionů spoluprací s tvůrci, což přispělo k obratu téměř 500 milionů dolarů.

Vzhledem k tomu, že výdaje na influencer marketing se stávají významnou součástí širšího marketingového prostoru – a nyní se odhadují na odvětví v hodnotě 250 miliard dolarů -, expanze společnosti Humanz v USA ukazuje rostoucí poptávku po marketingových nástrojích určených pro tvůrce obsahu.

Humanz je platforma, kde značky mohou vytvářet a zveřejňovat kampaně a influenceři mohou podávat nabídky a ucházet se o účast. Značky mají přístup k centru pro vyhledávání talentů, sadě pro správu a nástroji pro tvorbu kampaní a získávají v reálném čase přehled o návratnosti investic do kampaní (ROI). Influenceři mohou vidět údaje o výkonnosti svého obsahu, přehled o publiku a míře konverze a také objevit potenciální spolupracovníky. Firmy mohou prostřednictvím platformy komunikovat přímo s tvůrci.

Zdroj: Humanz

Pozoruhodné je, že Humanz nabízí také samostatný produkt pro manažery talentů.

„Všimli jsme si, že spousta influencerů je spravována prostřednictvím agentur, takže by dávalo velký smysl mít na palubě také [manažery talentů] se specializovanou platformou, která pro ně má hodnotu a kde mohou chytře a efektivně spravovat celý svůj seznam a také jim budou poskytovány stejné poznatky,“ uvedl Roee Zelcer, generální ředitel společnosti Humanz v USA. „Všichni tři hráči mohou sedět v jednom prostoru, otevřeně spolu komunikovat a všichni jsou transparentní… To srovnalo podmínky pro všechny.“

Advertisement

Společnost Humanz využívá umělou inteligenci k analýze profilů na sociálních sítích, aby vytvořila podrobné profily influencerů a předpověděla míru konverze pro každého tvůrce na základě předchozích kampaní, vysvětlil Zelcer. Když tedy značky chtějí najít influencery pro úzce specializovaný produkt, predikční model společnosti Humanz dokáže předpovědět jejich míru konverze.

„Důvodem, proč jsme se stali lídry na trhu, je právě tato technologie [AI],“ řekl Zelcer.

Společnost Humanz v tichosti spustila nabídku v USA na začátku letošního roku. V současné době je na platformě registrováno přibližně 3 000 influencerů v USA a asi 20 značek, včetně společností Google, GroupM, L’Oréal, McDonald’s, Nestlé, Omnicom, P&G, Unilever a Zara.

Platforma od té doby spustila nové funkce určené pro tvůrce. Humanz například přepracovala svůj kanál pro vyhledávání kampaní tak, aby obsahoval filtry, díky nimž mohou uživatelé vyhledávat kampaně s paušálním poplatkem nebo kampaně určené pouze pro partnery.

Tato funkce byla vyvinuta na základě zpětné vazby od Valerie Lipovetsky, nové ředitelky společnosti pro tvůrce, která je zodpovědná za poskytování poznatků na základě vlastních zkušeností tvůrce. Lipovetsky je moderátorkou podcastu „Not Alone“ a má více než 6,5 milionu sledujících na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube.

Podílela se také na koncepci připravované funkce, která zajistí, že uživatelé dostanou zaplaceno tři dny po uzavření obchodu se značkou a nahrání potřebného obsahu.

Zdroj: CTech

„Zajistíme, aby dostali zaplaceno do tří dnů, což znamená, že na sebe vezmeme riziko a pak budeme účtovat poplatek značce, ale influencerům zaplatíme z vlastní kapsy do tří pracovních dnů,“ uvedla Zelcerová.

Společnost Humanz plánuje spuštění nástroje v příštích několika měsících. Nejprve bude k dispozici ve Spojených státech, poté bude zaveden celosvětově. Společnost bude spolupracovat s několika finančními společnostmi, které budou funkci pohánět.

Platforma je pro každého zdarma a Humanz si bere 10% provizi z toho, co značky zaplatí influencerům na platformě. Pokud se například značka dohodne, že zaplatí 10 influencerům celkem 10 000 USD, bude muset platformě zaplatit také 1 000 USD jako provizní poplatek.

Společnost Humanz doposud získala finanční prostředky ve výši 17 milionů dolarů, přičemž ji podpořili investoři jako Yuval Tal, zakladatel platební společnosti Payoneer. Společnost má v úmyslu získat kolo financování série B, aby podpořila svou expanzi v USA.

Společnost Humanz, která zahájila svou činnost v Izraeli v roce 2017, získala silné postavení na globálních trzích, včetně Evropy, Latinské Ameriky, Jižní Afriky a Blízkého východu. V současné době Humanz spolupracuje s více než 300 000 tvůrci obsahu a zprostředkovala více než 15 milionů spoluprací s tvůrci, což přispělo k obratu téměř 500 milionů dolarů.Vzhledem k tomu, že výdaje na influencer marketing se stávají významnou součástí širšího marketingového prostoru – a nyní se odhadují na odvětví v hodnotě 250 miliard dolarů -, expanze společnosti Humanz v USA ukazuje rostoucí poptávku po marketingových nástrojích určených pro tvůrce obsahu.Humanz je platforma, kde značky mohou vytvářet a zveřejňovat kampaně a influenceři mohou podávat nabídky a ucházet se o účast. Značky mají přístup k centru pro vyhledávání talentů, sadě pro správu a nástroji pro tvorbu kampaní a získávají v reálném čase přehled o návratnosti investic do kampaní . Influenceři mohou vidět údaje o výkonnosti svého obsahu, přehled o publiku a míře konverze a také objevit potenciální spolupracovníky. Firmy mohou prostřednictvím platformy komunikovat přímo s tvůrci.Pozoruhodné je, že Humanz nabízí také samostatný produkt pro manažery talentů.„Všimli jsme si, že spousta influencerů je spravována prostřednictvím agentur, takže by dávalo velký smysl mít na palubě také [manažery talentů] se specializovanou platformou, která pro ně má hodnotu a kde mohou chytře a efektivně spravovat celý svůj seznam a také jim budou poskytovány stejné poznatky,“ uvedl Roee Zelcer, generální ředitel společnosti Humanz v USA. „Všichni tři hráči mohou sedět v jednom prostoru, otevřeně spolu komunikovat a všichni jsou transparentní… To srovnalo podmínky pro všechny.“Společnost Humanz využívá umělou inteligenci k analýze profilů na sociálních sítích, aby vytvořila podrobné profily influencerů a předpověděla míru konverze pro každého tvůrce na základě předchozích kampaní, vysvětlil Zelcer. Když tedy značky chtějí najít influencery pro úzce specializovaný produkt, predikční model společnosti Humanz dokáže předpovědět jejich míru konverze.„Důvodem, proč jsme se stali lídry na trhu, je právě tato technologie [AI],“ řekl Zelcer.Společnost Humanz v tichosti spustila nabídku v USA na začátku letošního roku. V současné době je na platformě registrováno přibližně 3 000 influencerů v USA a asi 20 značek, včetně společností Google, GroupM, L’Oréal, McDonald’s, Nestlé, Omnicom, P&G, Unilever a Zara.Platforma od té doby spustila nové funkce určené pro tvůrce. Humanz například přepracovala svůj kanál pro vyhledávání kampaní tak, aby obsahoval filtry, díky nimž mohou uživatelé vyhledávat kampaně s paušálním poplatkem nebo kampaně určené pouze pro partnery.Tato funkce byla vyvinuta na základě zpětné vazby od Valerie Lipovetsky, nové ředitelky společnosti pro tvůrce, která je zodpovědná za poskytování poznatků na základě vlastních zkušeností tvůrce. Lipovetsky je moderátorkou podcastu „Not Alone“ a má více než 6,5 milionu sledujících na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube.Podílela se také na koncepci připravované funkce, která zajistí, že uživatelé dostanou zaplaceno tři dny po uzavření obchodu se značkou a nahrání potřebného obsahu.„Zajistíme, aby dostali zaplaceno do tří dnů, což znamená, že na sebe vezmeme riziko a pak budeme účtovat poplatek značce, ale influencerům zaplatíme z vlastní kapsy do tří pracovních dnů,“ uvedla Zelcerová.Společnost Humanz plánuje spuštění nástroje v příštích několika měsících. Nejprve bude k dispozici ve Spojených státech, poté bude zaveden celosvětově. Společnost bude spolupracovat s několika finančními společnostmi, které budou funkci pohánět.Platforma je pro každého zdarma a Humanz si bere 10% provizi z toho, co značky zaplatí influencerům na platformě. Pokud se například značka dohodne, že zaplatí 10 influencerům celkem 10 000 USD, bude muset platformě zaplatit také 1 000 USD jako provizní poplatek.Společnost Humanz doposud získala finanční prostředky ve výši 17 milionů dolarů, přičemž ji podpořili investoři jako Yuval Tal, zakladatel platební společnosti Payoneer. Společnost má v úmyslu získat kolo financování série B, aby podpořila svou expanzi v USA.
Tagy: Humanzinfluencer marketingizraelstartup

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      23:00

      Summit BRICS začíná v Brazílii, zastíněný Trumpovou celní politikou a napětím na Blízkém východě

      22:32

      TikTok připravuje novou verzi aplikace před očekávaným prodejem v USA, informuje The Information

      22:15

      Jak centrální banky reagují na strukturální a geopolitické změny?

      22:00

      Co znamená oslabení dolaru pro USA?

      18:47

      Musk by se měl držet stranou politiky, říká americký ministr financí Bessent

      18:32

      UBS odpovídá na 10 nejčastějších otázek investorů ohledně amerických trhů

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Technologický sektor má i ve druhé polovině roku stále co nabídnout

      6 července, 2025

      Technologické akcie byly v první polovině roku 2025 hlavním tahounem globálních akciových trhů a podle expertů zůstávají atraktivní i pro...

      Zdroj: Getty Images

      Morgan Stanley doporučuje tyto akcie s vysokým růstovým potenciálem

      6 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Boom obranných technologií: Investoři i armády mění pravidla hry

      5 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Volatilita nekončí. Ochranu nabídnou „nudné“ akcie jako Duke Energy nebo Visa

      4 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Analytici z BTIG doporučují tyto akcie pro druhou polovinu roku

      3 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Unsplash
      Akcie

      Datadog nahrazuje Juniper v S&P 500 – Robinhood stále čeká na svou příležitost

      3 července, 2025

      Americký technologický sektor zažil v posledních dnech výrazný pohyb, když byla společnost Datadog Inc oficiálně oznámena jako nový člen prestižního...

      Nejčtenější zprávy.

      Trump chce více kvalifikovaných řemeslníků. Ministerstvo práce mění strategii

      5 července, 2025

      Velké technologické firmy mění přístup ke klimatu a směřují k udržitelnosti

      4 července, 2025

      S&P 500 dosáhl nového rekordu díky oživení technologického sektoru

      2 července, 2025

      Evropské akcie klesají s blížícím se termínem zavedení cel

      4 července, 2025

      Donald Trump oznámil, že USA uzavřely obchodní dohodu s Vietnamem

      2 července, 2025

      Apple vstupuje do světa blockbusterů. F1 s Bradem Pittem míří k rekordům

      5 července, 2025

      V Brazílii začíná summit zemí BRICS, je zastíněn Trumpovou celní politikou

      6 července, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.