Menší reklamní firmy vyjadřují obavy ohledně Sandboxu ochrany soukromí společnosti Google, protože by mohl internetovému gigantovi poskytnout příliš velkou kontrolu nad trhem digitální reklamy, což by mohlo poškodit hospodářskou soutěž. Cílem pětiletého projektu společnosti Google Privacy Sandbox je posílit soukromí uživatelů nahrazením sledovacích souborů cookie souborem technologií, které zavádějí přísnější kontroly přístupu a anonymizují údaje. Šetření a zpoždění ve vývoji však znevýhodňují menší reklamní firmy, protože náklady spojené s přijetím Privacy Sandbox prudce rostou. Vedoucí pracovníci v oblasti reklamy tvrdí, že to může vytvořit nerovné podmínky, které zvýhodňují větší firmy s většími zdroji. Malé ad-tech společnosti nemají dostatečné inženýrské týmy a finanční zázemí, aby mohly efektivně vybudovat funkční platformy Privacy Sandbox, na rozdíl od svých dobře financovaných konkurentů. Například společnost Audigent již do Privacy Sandboxu investovala několik milionů dolarů, což představuje významnou část jejích ročních příjmů. Odborníci naznačují, že úsilí regulačních orgánů bude mít zásadní význam pro to, aby se zabránilo dalšímu upevňování dominantního postavení společnosti Google a zajistila se spravedlivá hospodářská soutěž na trhu digitální reklamy.
Menší reklamní firmy vyjadřují obavy ohledně Sandboxu ochrany soukromí společnosti Google, protože by mohl internetovému gigantovi poskytnout příliš velkou kontrolu nad trhem digitální reklamy, což by mohlo poškodit hospodářskou soutěž. Cílem pětiletého projektu společnosti Google Privacy Sandbox je posílit soukromí uživatelů nahrazením sledovacích souborů cookie souborem technologií, které zavádějí přísnější kontroly přístupu a anonymizují údaje. Šetření a zpoždění ve vývoji však znevýhodňují menší reklamní firmy, protože náklady spojené s přijetím Privacy Sandbox prudce rostou. Vedoucí pracovníci v oblasti reklamy tvrdí, že to může vytvořit nerovné podmínky, které zvýhodňují větší firmy s většími zdroji. Malé ad-tech společnosti nemají dostatečné inženýrské týmy a finanční zázemí, aby mohly efektivně vybudovat funkční platformy Privacy Sandbox, na rozdíl od svých dobře financovaných konkurentů. Například společnost Audigent již do Privacy Sandboxu investovala několik milionů dolarů, což představuje významnou část jejích ročních příjmů. Odborníci naznačují, že úsilí regulačních orgánů bude mít zásadní význam pro to, aby se zabránilo dalšímu upevňování dominantního postavení společnosti Google a zajistila se spravedlivá hospodářská soutěž na trhu digitální reklamy.
