Společnost Zara, kterou vlastní Inditex, rozšíří do konce října svou platformu “Pre-Owned” do Spojených států, aby snížila množství odpadu a prodloužila životní cyklus svého oblečení. Tato služba, která zákazníkům umožňuje prodávat, opravovat nebo darovat použité oblečení, byla po svém spuštění ve Velké Británii v listopadu 2022 již úspěšně zavedena v 16 evropských zemích.
Společnost Inditex se zavázala provozovat tuto platformu na všech strategických trzích do roku 2025 v rámci své širší strategie snižování spotřeby surovin. Služba “Pre-Owned” je dostupná prostřednictvím prodejen Zara, webových stránek a aplikace v různých zemích včetně Španělska, Francie a Německa.
Zatímco společnost Zara neposkytla údaje o využití zákazníky na současných trzích, generální ředitel společnosti Inditex Oscar Garcia Maceiras uvedl, že jejich online platformy denně navštíví více než 22 milionů návštěvníků. Podobně jako Zara nabízí i H&M prostřednictvím partnerství se společností ThredUp zboží z druhé ruky k dalšímu prodeji.
Kromě toho Zara plánuje v nadcházejících měsících spustit živé nákupní show na klíčových trzích včetně USA, Španělska, Kanady, Francie, Itálie, Německa, Británie, Irska a Nizozemska. Podle maloobchodní analytické společnosti EDITED přispěl úspěch pětihodinových živých nákupních show Zary v Číně, vysílaných na Douyin, sesterské čínské stránce TikToku, k nárůstu prodeje od jejich spuštění v listopadu.
Společnost Zara, kterou vlastní Inditex, rozšíří do konce října svou platformu “Pre-Owned” do Spojených států, aby snížila množství odpadu a prodloužila životní cyklus svého oblečení. Tato služba, která zákazníkům umožňuje prodávat, opravovat nebo darovat použité oblečení, byla po svém spuštění ve Velké Británii v listopadu 2022 již úspěšně zavedena v 16 evropských zemích.
Společnost Inditex se zavázala provozovat tuto platformu na všech strategických trzích do roku 2025 v rámci své širší strategie snižování spotřeby surovin. Služba “Pre-Owned” je dostupná prostřednictvím prodejen Zara, webových stránek a aplikace v různých zemích včetně Španělska, Francie a Německa.
Zatímco společnost Zara neposkytla údaje o využití zákazníky na současných trzích, generální ředitel společnosti Inditex Oscar Garcia Maceiras uvedl, že jejich online platformy denně navštíví více než 22 milionů návštěvníků. Podobně jako Zara nabízí i H&M prostřednictvím partnerství se společností ThredUp zboží z druhé ruky k dalšímu prodeji.
Kromě toho Zara plánuje v nadcházejících měsících spustit živé nákupní show na klíčových trzích včetně USA, Španělska, Kanady, Francie, Itálie, Německa, Británie, Irska a Nizozemska. Podle maloobchodní analytické společnosti EDITED přispěl úspěch pětihodinových živých nákupních show Zary v Číně, vysílaných na Douyin, sesterské čínské stránce TikToku, k nárůstu prodeje od jejich spuštění v listopadu.
