Francouzský výrobce lihovin Pernod Ricard uvedl, že i přes horší než očekávaný 5,9% pokles tržeb v prvním čtvrtletí, který byl částečně způsoben slabým vývojem v Číně, očekává návrat k růstu tržeb ve fiskálním roce 2024/25.
Pokles tržeb společnosti Pernod v prvním čtvrtletí byl způsoben slabou spotřebitelskou poptávkou v Číně a přetrvávajícími problémy ve Spojených státech, kde maloobchodníci a velkoobchodníci nadále snižovali zásoby dražších lihovin, zatímco slabost v Číně se rozšířila do asijského cestovního maloobchodu.
Pernod, druhá největší skupina výrobců lihovin na světě po Diageo, zveřejňovala čtvrtletní údaje týden poté, co Čína zavedla dočasná antidumpingová opatření na dovoz brandy z Evropské unie.
Tento krok přispěl k obavám o čínskou ekonomiku, které zatěžují spotřebitelskou poptávku, a promítl se do 26% poklesu tržeb společnosti Pernod v Číně ve sledovaném čtvrtletí.
Pernod Ricard uvedl, že pracuje na zmírnění dopadu čínského antidumpingového rozhodnutí na výsledky skupiny, ale podrobnosti neuvedl.
Společnost Pernod, která vlastní koňak Martell, šampaňské Mumm a vodku Absolut, vykázala od července do září tržby ve výši 2,783 miliardy eur (3,02 miliardy USD), což představuje meziroční pokles o 5,9 %, což je horší výsledek, než předpokládal konsenzus analytiků, kteří očekávali pokles o 4,8 %.
Fiskální rok společnosti Pernod Ricard začal 1. července.
Francouzský výrobce lihovin Pernod Ricard uvedl, že i přes horší než očekávaný 5,9% pokles tržeb v prvním čtvrtletí, který byl částečně způsoben slabým vývojem v Číně, očekává návrat k růstu tržeb ve fiskálním roce 2024/25.
Pokles tržeb společnosti Pernod v prvním čtvrtletí byl způsoben slabou spotřebitelskou poptávkou v Číně a přetrvávajícími problémy ve Spojených státech, kde maloobchodníci a velkoobchodníci nadále snižovali zásoby dražších lihovin, zatímco slabost v Číně se rozšířila do asijského cestovního maloobchodu.
Pernod, druhá největší skupina výrobců lihovin na světě po Diageo, zveřejňovala čtvrtletní údaje týden poté, co Čína zavedla dočasná antidumpingová opatření na dovoz brandy z Evropské unie.
Tento krok přispěl k obavám o čínskou ekonomiku, které zatěžují spotřebitelskou poptávku, a promítl se do 26% poklesu tržeb společnosti Pernod v Číně ve sledovaném čtvrtletí.
Pernod Ricard uvedl, že pracuje na zmírnění dopadu čínského antidumpingového rozhodnutí na výsledky skupiny, ale podrobnosti neuvedl.
Společnost Pernod, která vlastní koňak Martell, šampaňské Mumm a vodku Absolut, vykázala od července do září tržby ve výši 2,783 miliardy eur , což představuje meziroční pokles o 5,9 %, což je horší výsledek, než předpokládal konsenzus analytiků, kteří očekávali pokles o 4,8 %.
Fiskální rok společnosti Pernod Ricard začal 1. července.