Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zlepšení zaměstnanecké zkušenosti: klíč k úspěchu organizace a růstu

Každá organizace by se měla shodnout na tom, že tři nejdůležitější klíčové zainteresované strany jsou investoři, zákazníci a zaměstnanci – bez ohledu na pořadí.

Michael Klos Autor: Michael Klos
9 října, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Klíčové body

  • Zaměření na zkušenosti zaměstnanců vede ke zlepšení vztahů se zákazníky a finančnímu růstu organizace
  • HR systémy by měly být snadné, intuitivní a poskytovat zaměstnancům podporu při rychlém plnění úkolů
  • Nabídka relevantních poznatků v pracovním procesu zlepšuje rozhodování zaměstnanců a jejich celkovou zkušenost

Úspěšná organizace buduje obousměrné vztahy, které jsou oceňovány každou z těchto zainteresovaných stran a které poskytují zpětnou vazbu potřebnou k dalšímu zvyšování hodnoty v dlouhodobém horizontu. Pro smysluplné inovace je důležité pochopit, co je pro každou jednotlivou skupinu zdrojem hodnoty. Vítězná strategie tyto faktory hodnoty upřednostňuje.

Jak mohou organizace začít tyto hodnotové faktory odhalovat? Mezi těmito zúčastněnými stranami existuje důležitá dynamika, která podporuje mou filozofii inovací. Vztah mezi zaměstnanci a organizacemi je základem, na kterém jsou postaveny ostatní vztahy.

Spokojení zaměstnanci přinášejí zákazníkům skvělé zážitky, což se může promítnout do lepších finančních výnosů pro investory. Historicky se však tato závislost přehlíží. Často se správně nepromítá do strategie. Pokud začnete u svých zaměstnanců a najdete způsoby, jak učinit zkušenosti zaměstnanců snadnými, chytrými a zaměřenými na člověka, může váš přístup k inovacím zvýšit hodnotu pro zainteresované strany.

Inovace začínají u zkušeností zaměstnanců

V mnoha, ne-li ve všech organizacích, jsou zkušenosti zaměstnanců obecně řízeny personálním oddělením. Tyto zkušenosti se obvykle soustředí na zkušenosti kandidátů, nástup nových zaměstnanců a zásady týkající se zdraví a wellness, dovolené, nemocenské a dalších. S tím, jak se svět práce vyvíjel, jsme zaznamenali velký pokrok v oblasti vylepšování těchto nabídek s cílem lépe podporovat zaměstnance.

Advertisement
Zdroj: Getty images

Systémy lidských zdrojů, které organizace poskytují svým zaměstnancům, se však těší menší pozornosti. Tyto nástroje se historicky zaměřují na podporu různých „transakcí“, které personální oddělení a zaměstnanci provádějí, od přihlašování žádostí o dovolenou a aktualizace osobních údajů až po vyplňování přihlášek k benefitům.

Chcete využít této příležitosti?

Přestaly však tyto transakce povyšovat tak, aby zaměstnancům poskytovaly výjimečné zážitky. Klíčem k tomuto vývoji je, aby jejich zkušenosti byly snadné, chytré a zaměřené na člověka.

Usnadněte jim život

Jednoduše řečeno, organizace musí svým zaměstnancům usnadnit život. Lidé chtějí způsoby, jak snadno dokončit úkoly, které potřebují. U každého personálního systému, který zaměstnancům poskytujete, se ujistěte, že jsou pro ně transakce rychlé a snadné. To znamená zjednodušit kroky, které mohou potřebovat, a poskytnout jim systém, který je pro ně intuitivní.

Cílem je, aby pro ně bylo odškrtávání úkolů ze seznamu co nejméně bolestivé. S rozvojem umělé inteligence (AI) a generativních nástrojů AI bude tento aspekt HR technologií i nadále rychle postupovat.

Nabídněte jim poznatky, které jim pomohou při rozhodování

Co nejčastěji v rámci pracovního procesu hledejte příležitosti, jak zaměstnancům přinést poznatky, které jim pomohou buď porozumět, nebo se lépe rozhodovat. Spotřebitelské technologie skvěle zvládají poskytovat informace v okamžiku, který je důležitý. Můžete se například setkat s podněty typu: „Lidé jako vy se také zajímali o toto“ nebo „Pokud děláte toto, měli byste přemýšlet také o tomto“.

V oblasti lidských zdrojů mohou tyto poznatky pomoci řídit kroky související s důchodovým spořením, volbou daní nebo vzděláváním a kariérním rozvojem – to vše může výrazně ovlivnit celkovou zkušenost zaměstnanců.

Zachovejte lidskou zkušenost

Vzhledem k tomu, že se technologie stále vyvíjejí, je toto možná nejkritičtější část. Na rozdíl od jiných systémů pro vztahy mezi podniky, jako jsou nákupy, dodavatelský řetězec a finance, jsou HR systémy určeny ke správě lidí – tyto transakce jsou prováděny pro lidi a lidmi. Mnohé z těchto transakcí vyvolávají emoce, jako je čerpání volna v souvislosti s narozením dítěte nebo kariérní posun.

Vezměme si například jednoduchý úkon, kdy personalista zadává nového zaměstnance. Kromě snadnosti, s jakou se vyplňují údaje a provádějí nezbytné kroky v rámci personálního systému, uvažujme o dalších prvcích, které by mohly ovlivnit nebo zničit zkušenost zaměstnance.

Zdroj: Getty images

Když se otevře nová pozice, je běžné, že se na ni hlásí interní kandidáti. V tomto příkladu možná interní kandidát není vybrán. Když personalista zadá nového zaměstnance, nemusí vědět, že interní kandidát práci nezískal. Pravděpodobně by také nevěděl, kolikrát se tento interní kandidát v posledních 6 až 12 měsících ucházel o interní pracovní místa. Tyto typy poznatků by mohly mít v této fázi transakce velký význam.

Dalším logickým rozšířením by pak bylo vyzvat tohoto personalistu, aby se s interním kandidátem spojil za účelem kariérního rozhovoru, a dokonce mu poskytnout doporučení, jak k rozhovoru přistupovat. Toto navázané spojení řekne internímu kandidátovi, že je vnímán a podporován. Je to rozdíl mezi negativní a skvělou zkušeností zaměstnance.

Postavte zkušenosti do popředí

Výše uvedený příklad je jen jednoduchý, ale je běžný. Řešení těchto typů případů může pomoci posunout zkušenost zaměstnanců, kterou vaše organizace nabízí, a tím i celkovou kulturu, kterou podporujete.

Pokud se organizacím podaří vybudovat lepší zkušenosti zaměstnanců, mohou v konečném důsledku zajistit lepší zkušenosti zákazníků a v důsledku toho i lepší finanční výkonnost. Když říkáme, že žijeme v propojeném světě, nejde jen o fyzický prostor, který sdílíme – jde také o vzájemně provázané zkušenosti, které všichni sdílíme.

Úspěšná organizace buduje obousměrné vztahy, které jsou oceňovány každou z těchto zainteresovaných stran a které poskytují zpětnou vazbu potřebnou k dalšímu zvyšování hodnoty v dlouhodobém horizontu. Pro smysluplné inovace je důležité pochopit, co je pro každou jednotlivou skupinu zdrojem hodnoty. Vítězná strategie tyto faktory hodnoty upřednostňuje.Jak mohou organizace začít tyto hodnotové faktory odhalovat? Mezi těmito zúčastněnými stranami existuje důležitá dynamika, která podporuje mou filozofii inovací. Vztah mezi zaměstnanci a organizacemi je základem, na kterém jsou postaveny ostatní vztahy. Spokojení zaměstnanci přinášejí zákazníkům skvělé zážitky, což se může promítnout do lepších finančních výnosů pro investory. Historicky se však tato závislost přehlíží. Často se správně nepromítá do strategie. Pokud začnete u svých zaměstnanců a najdete způsoby, jak učinit zkušenosti zaměstnanců snadnými, chytrými a zaměřenými na člověka, může váš přístup k inovacím zvýšit hodnotu pro zainteresované strany.Inovace začínají u zkušeností zaměstnancůV mnoha, ne-li ve všech organizacích, jsou zkušenosti zaměstnanců obecně řízeny personálním oddělením. Tyto zkušenosti se obvykle soustředí na zkušenosti kandidátů, nástup nových zaměstnanců a zásady týkající se zdraví a wellness, dovolené, nemocenské a dalších. S tím, jak se svět práce vyvíjel, jsme zaznamenali velký pokrok v oblasti vylepšování těchto nabídek s cílem lépe podporovat zaměstnance.Systémy lidských zdrojů, které organizace poskytují svým zaměstnancům, se však těší menší pozornosti. Tyto nástroje se historicky zaměřují na podporu různých „transakcí“, které personální oddělení a zaměstnanci provádějí, od přihlašování žádostí o dovolenou a aktualizace osobních údajů až po vyplňování přihlášek k benefitům. Chcete využít této příležitosti?Přestaly však tyto transakce povyšovat tak, aby zaměstnancům poskytovaly výjimečné zážitky. Klíčem k tomuto vývoji je, aby jejich zkušenosti byly snadné, chytré a zaměřené na člověka.Usnadněte jim životJednoduše řečeno, organizace musí svým zaměstnancům usnadnit život. Lidé chtějí způsoby, jak snadno dokončit úkoly, které potřebují. U každého personálního systému, který zaměstnancům poskytujete, se ujistěte, že jsou pro ně transakce rychlé a snadné. To znamená zjednodušit kroky, které mohou potřebovat, a poskytnout jim systém, který je pro ně intuitivní. Cílem je, aby pro ně bylo odškrtávání úkolů ze seznamu co nejméně bolestivé. S rozvojem umělé inteligence a generativních nástrojů AI bude tento aspekt HR technologií i nadále rychle postupovat.Nabídněte jim poznatky, které jim pomohou při rozhodováníCo nejčastěji v rámci pracovního procesu hledejte příležitosti, jak zaměstnancům přinést poznatky, které jim pomohou buď porozumět, nebo se lépe rozhodovat. Spotřebitelské technologie skvěle zvládají poskytovat informace v okamžiku, který je důležitý. Můžete se například setkat s podněty typu: „Lidé jako vy se také zajímali o toto“ nebo „Pokud děláte toto, měli byste přemýšlet také o tomto“. V oblasti lidských zdrojů mohou tyto poznatky pomoci řídit kroky související s důchodovým spořením, volbou daní nebo vzděláváním a kariérním rozvojem – to vše může výrazně ovlivnit celkovou zkušenost zaměstnanců.Zachovejte lidskou zkušenostVzhledem k tomu, že se technologie stále vyvíjejí, je toto možná nejkritičtější část. Na rozdíl od jiných systémů pro vztahy mezi podniky, jako jsou nákupy, dodavatelský řetězec a finance, jsou HR systémy určeny ke správě lidí – tyto transakce jsou prováděny pro lidi a lidmi. Mnohé z těchto transakcí vyvolávají emoce, jako je čerpání volna v souvislosti s narozením dítěte nebo kariérní posun.Vezměme si například jednoduchý úkon, kdy personalista zadává nového zaměstnance. Kromě snadnosti, s jakou se vyplňují údaje a provádějí nezbytné kroky v rámci personálního systému, uvažujme o dalších prvcích, které by mohly ovlivnit nebo zničit zkušenost zaměstnance.Zdroj: Getty images Když se otevře nová pozice, je běžné, že se na ni hlásí interní kandidáti. V tomto příkladu možná interní kandidát není vybrán. Když personalista zadá nového zaměstnance, nemusí vědět, že interní kandidát práci nezískal. Pravděpodobně by také nevěděl, kolikrát se tento interní kandidát v posledních 6 až 12 měsících ucházel o interní pracovní místa. Tyto typy poznatků by mohly mít v této fázi transakce velký význam.Dalším logickým rozšířením by pak bylo vyzvat tohoto personalistu, aby se s interním kandidátem spojil za účelem kariérního rozhovoru, a dokonce mu poskytnout doporučení, jak k rozhovoru přistupovat. Toto navázané spojení řekne internímu kandidátovi, že je vnímán a podporován. Je to rozdíl mezi negativní a skvělou zkušeností zaměstnance.Postavte zkušenosti do popředíVýše uvedený příklad je jen jednoduchý, ale je běžný. Řešení těchto typů případů může pomoci posunout zkušenost zaměstnanců, kterou vaše organizace nabízí, a tím i celkovou kulturu, kterou podporujete. Pokud se organizacím podaří vybudovat lepší zkušenosti zaměstnanců, mohou v konečném důsledku zajistit lepší zkušenosti zákazníků a v důsledku toho i lepší finanční výkonnost. Když říkáme, že žijeme v propojeném světě, nejde jen o fyzický prostor, který sdílíme – jde také o vzájemně provázané zkušenosti, které všichni sdílíme.
Tagy: leadershiporganizaceúspěchzaměstnanci


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:54

    Lumexa Imaging zahajuje IPO, nabízí 25 milionů akcií v cenovém rozmezí 17 až 20 dolarů za kus.

    13:49

    Akcie britských bank rostou, protože BoE snižuje standardy kapitálových požadavků.

    13:44

    Evonik snížen na „snížit“ Kepler Cheuvreux po dvou varováních o zisku a sníženém cílovém kurzu.

    13:39

    Morgan Stanley snižuje hodnocení Michelin na Equal-weight, s odkazem na vyvážený profil rizika a odměny.

    13:35

    Exkluzivně: Generální ředitel Airbusu hodnotí prosincové důsledky nedávného problému po „slabém“ listopadu

    13:20

    Jednotka Hon Hai vyčleňuje 1,5 miliardy dolarů na investici do čínské technologické firmy.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Carvana zásadně mění trh s ojetinami. Může však získat ještě větší podíl na trhu?

    2 prosince, 2025

    Carvana se během posledních let stala jednou z nejvýraznějších společností v americkém automobilovém retailu.

    IPO Cardinal Infrastructure: Energetický lídr vstupuje na Nasdaq

    2 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie společnosti Nvidia jsou historicky nízko a býci vidí šanci na růst

    2 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Jak by mohly akcie Amazonu vzrůst o 30 % díky rostoucí síle AWS

    2 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Levné akcie s potenciálem zářit v roce 2026 podle analytiků Jefferies

    1 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Trump vybírá šéfa Fedu, který prosadí rychlejší snížení sazeb

    1 prosince, 2025

    OPEC+ pozastavuje navyšování těžby a reaguje na přebytek ropy na trhu

    30 listopadu, 2025

    AMD dál zrychluje růst a posiluje svou pozici v éře umělé inteligence

    28 listopadu, 2025

    Salesforce po výrazném propadu otevírá prostor pro obrat v roce 2026

    30 listopadu, 2025

    Costco po poklesu zůstává silnou a odolnou růstovou sázkou

    28 listopadu, 2025

    Index S&P 500 zahajuje prosinec s mírnými ztrátami, investoři sledují Fed

    1 prosince, 2025

    JPMorgan čeká silný rok 2026 pro evropské hotely, herní sektor zůstává nejasný

    2 prosince, 2025

    Čína upevňuje globální dominanci ve výrobě i technologiích

    29 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost