Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zlepšení zaměstnanecké zkušenosti: klíč k úspěchu organizace a růstu

Každá organizace by se měla shodnout na tom, že tři nejdůležitější klíčové zainteresované strany jsou investoři, zákazníci a zaměstnanci – bez ohledu na pořadí.

Michael Klos Autor: Michael Klos
9 října, 2024
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Zaměření na zkušenosti zaměstnanců vede ke zlepšení vztahů se zákazníky a finančnímu růstu organizace
  • HR systémy by měly být snadné, intuitivní a poskytovat zaměstnancům podporu při rychlém plnění úkolů
  • Nabídka relevantních poznatků v pracovním procesu zlepšuje rozhodování zaměstnanců a jejich celkovou zkušenost

Úspěšná organizace buduje obousměrné vztahy, které jsou oceňovány každou z těchto zainteresovaných stran a které poskytují zpětnou vazbu potřebnou k dalšímu zvyšování hodnoty v dlouhodobém horizontu. Pro smysluplné inovace je důležité pochopit, co je pro každou jednotlivou skupinu zdrojem hodnoty. Vítězná strategie tyto faktory hodnoty upřednostňuje.

Jak mohou organizace začít tyto hodnotové faktory odhalovat? Mezi těmito zúčastněnými stranami existuje důležitá dynamika, která podporuje mou filozofii inovací. Vztah mezi zaměstnanci a organizacemi je základem, na kterém jsou postaveny ostatní vztahy.

Spokojení zaměstnanci přinášejí zákazníkům skvělé zážitky, což se může promítnout do lepších finančních výnosů pro investory. Historicky se však tato závislost přehlíží. Často se správně nepromítá do strategie. Pokud začnete u svých zaměstnanců a najdete způsoby, jak učinit zkušenosti zaměstnanců snadnými, chytrými a zaměřenými na člověka, může váš přístup k inovacím zvýšit hodnotu pro zainteresované strany.

Inovace začínají u zkušeností zaměstnanců

V mnoha, ne-li ve všech organizacích, jsou zkušenosti zaměstnanců obecně řízeny personálním oddělením. Tyto zkušenosti se obvykle soustředí na zkušenosti kandidátů, nástup nových zaměstnanců a zásady týkající se zdraví a wellness, dovolené, nemocenské a dalších. S tím, jak se svět práce vyvíjel, jsme zaznamenali velký pokrok v oblasti vylepšování těchto nabídek s cílem lépe podporovat zaměstnance.

Advertisement
Zdroj: Getty images

Systémy lidských zdrojů, které organizace poskytují svým zaměstnancům, se však těší menší pozornosti. Tyto nástroje se historicky zaměřují na podporu různých „transakcí“, které personální oddělení a zaměstnanci provádějí, od přihlašování žádostí o dovolenou a aktualizace osobních údajů až po vyplňování přihlášek k benefitům.

Přestaly však tyto transakce povyšovat tak, aby zaměstnancům poskytovaly výjimečné zážitky. Klíčem k tomuto vývoji je, aby jejich zkušenosti byly snadné, chytré a zaměřené na člověka.

Usnadněte jim život

Jednoduše řečeno, organizace musí svým zaměstnancům usnadnit život. Lidé chtějí způsoby, jak snadno dokončit úkoly, které potřebují. U každého personálního systému, který zaměstnancům poskytujete, se ujistěte, že jsou pro ně transakce rychlé a snadné. To znamená zjednodušit kroky, které mohou potřebovat, a poskytnout jim systém, který je pro ně intuitivní.

Cílem je, aby pro ně bylo odškrtávání úkolů ze seznamu co nejméně bolestivé. S rozvojem umělé inteligence (AI) a generativních nástrojů AI bude tento aspekt HR technologií i nadále rychle postupovat.

Nabídněte jim poznatky, které jim pomohou při rozhodování

Co nejčastěji v rámci pracovního procesu hledejte příležitosti, jak zaměstnancům přinést poznatky, které jim pomohou buď porozumět, nebo se lépe rozhodovat. Spotřebitelské technologie skvěle zvládají poskytovat informace v okamžiku, který je důležitý. Můžete se například setkat s podněty typu: „Lidé jako vy se také zajímali o toto“ nebo „Pokud děláte toto, měli byste přemýšlet také o tomto“.

V oblasti lidských zdrojů mohou tyto poznatky pomoci řídit kroky související s důchodovým spořením, volbou daní nebo vzděláváním a kariérním rozvojem – to vše může výrazně ovlivnit celkovou zkušenost zaměstnanců.

Zachovejte lidskou zkušenost

Vzhledem k tomu, že se technologie stále vyvíjejí, je toto možná nejkritičtější část. Na rozdíl od jiných systémů pro vztahy mezi podniky, jako jsou nákupy, dodavatelský řetězec a finance, jsou HR systémy určeny ke správě lidí – tyto transakce jsou prováděny pro lidi a lidmi. Mnohé z těchto transakcí vyvolávají emoce, jako je čerpání volna v souvislosti s narozením dítěte nebo kariérní posun.

Vezměme si například jednoduchý úkon, kdy personalista zadává nového zaměstnance. Kromě snadnosti, s jakou se vyplňují údaje a provádějí nezbytné kroky v rámci personálního systému, uvažujme o dalších prvcích, které by mohly ovlivnit nebo zničit zkušenost zaměstnance.

Zdroj: Getty images

Když se otevře nová pozice, je běžné, že se na ni hlásí interní kandidáti. V tomto příkladu možná interní kandidát není vybrán. Když personalista zadá nového zaměstnance, nemusí vědět, že interní kandidát práci nezískal. Pravděpodobně by také nevěděl, kolikrát se tento interní kandidát v posledních 6 až 12 měsících ucházel o interní pracovní místa. Tyto typy poznatků by mohly mít v této fázi transakce velký význam.

Dalším logickým rozšířením by pak bylo vyzvat tohoto personalistu, aby se s interním kandidátem spojil za účelem kariérního rozhovoru, a dokonce mu poskytnout doporučení, jak k rozhovoru přistupovat. Toto navázané spojení řekne internímu kandidátovi, že je vnímán a podporován. Je to rozdíl mezi negativní a skvělou zkušeností zaměstnance.

Postavte zkušenosti do popředí

Výše uvedený příklad je jen jednoduchý, ale je běžný. Řešení těchto typů případů může pomoci posunout zkušenost zaměstnanců, kterou vaše organizace nabízí, a tím i celkovou kulturu, kterou podporujete.

Pokud se organizacím podaří vybudovat lepší zkušenosti zaměstnanců, mohou v konečném důsledku zajistit lepší zkušenosti zákazníků a v důsledku toho i lepší finanční výkonnost. Když říkáme, že žijeme v propojeném světě, nejde jen o fyzický prostor, který sdílíme – jde také o vzájemně provázané zkušenosti, které všichni sdílíme.

Úspěšná organizace buduje obousměrné vztahy, které jsou oceňovány každou z těchto zainteresovaných stran a které poskytují zpětnou vazbu potřebnou k dalšímu zvyšování hodnoty v dlouhodobém horizontu. Pro smysluplné inovace je důležité pochopit, co je pro každou jednotlivou skupinu zdrojem hodnoty. Vítězná strategie tyto faktory hodnoty upřednostňuje.Jak mohou organizace začít tyto hodnotové faktory odhalovat? Mezi těmito zúčastněnými stranami existuje důležitá dynamika, která podporuje mou filozofii inovací. Vztah mezi zaměstnanci a organizacemi je základem, na kterém jsou postaveny ostatní vztahy. Spokojení zaměstnanci přinášejí zákazníkům skvělé zážitky, což se může promítnout do lepších finančních výnosů pro investory. Historicky se však tato závislost přehlíží. Často se správně nepromítá do strategie. Pokud začnete u svých zaměstnanců a najdete způsoby, jak učinit zkušenosti zaměstnanců snadnými, chytrými a zaměřenými na člověka, může váš přístup k inovacím zvýšit hodnotu pro zainteresované strany.Inovace začínají u zkušeností zaměstnancůV mnoha, ne-li ve všech organizacích, jsou zkušenosti zaměstnanců obecně řízeny personálním oddělením. Tyto zkušenosti se obvykle soustředí na zkušenosti kandidátů, nástup nových zaměstnanců a zásady týkající se zdraví a wellness, dovolené, nemocenské a dalších. S tím, jak se svět práce vyvíjel, jsme zaznamenali velký pokrok v oblasti vylepšování těchto nabídek s cílem lépe podporovat zaměstnance.Systémy lidských zdrojů, které organizace poskytují svým zaměstnancům, se však těší menší pozornosti. Tyto nástroje se historicky zaměřují na podporu různých „transakcí“, které personální oddělení a zaměstnanci provádějí, od přihlašování žádostí o dovolenou a aktualizace osobních údajů až po vyplňování přihlášek k benefitům. Přestaly však tyto transakce povyšovat tak, aby zaměstnancům poskytovaly výjimečné zážitky. Klíčem k tomuto vývoji je, aby jejich zkušenosti byly snadné, chytré a zaměřené na člověka.Usnadněte jim životJednoduše řečeno, organizace musí svým zaměstnancům usnadnit život. Lidé chtějí způsoby, jak snadno dokončit úkoly, které potřebují. U každého personálního systému, který zaměstnancům poskytujete, se ujistěte, že jsou pro ně transakce rychlé a snadné. To znamená zjednodušit kroky, které mohou potřebovat, a poskytnout jim systém, který je pro ně intuitivní. Cílem je, aby pro ně bylo odškrtávání úkolů ze seznamu co nejméně bolestivé. S rozvojem umělé inteligence a generativních nástrojů AI bude tento aspekt HR technologií i nadále rychle postupovat.Nabídněte jim poznatky, které jim pomohou při rozhodováníCo nejčastěji v rámci pracovního procesu hledejte příležitosti, jak zaměstnancům přinést poznatky, které jim pomohou buď porozumět, nebo se lépe rozhodovat. Spotřebitelské technologie skvěle zvládají poskytovat informace v okamžiku, který je důležitý. Můžete se například setkat s podněty typu: „Lidé jako vy se také zajímali o toto“ nebo „Pokud děláte toto, měli byste přemýšlet také o tomto“. V oblasti lidských zdrojů mohou tyto poznatky pomoci řídit kroky související s důchodovým spořením, volbou daní nebo vzděláváním a kariérním rozvojem – to vše může výrazně ovlivnit celkovou zkušenost zaměstnanců.Zachovejte lidskou zkušenostVzhledem k tomu, že se technologie stále vyvíjejí, je toto možná nejkritičtější část. Na rozdíl od jiných systémů pro vztahy mezi podniky, jako jsou nákupy, dodavatelský řetězec a finance, jsou HR systémy určeny ke správě lidí – tyto transakce jsou prováděny pro lidi a lidmi. Mnohé z těchto transakcí vyvolávají emoce, jako je čerpání volna v souvislosti s narozením dítěte nebo kariérní posun.Vezměme si například jednoduchý úkon, kdy personalista zadává nového zaměstnance. Kromě snadnosti, s jakou se vyplňují údaje a provádějí nezbytné kroky v rámci personálního systému, uvažujme o dalších prvcích, které by mohly ovlivnit nebo zničit zkušenost zaměstnance.Zdroj: Getty images Když se otevře nová pozice, je běžné, že se na ni hlásí interní kandidáti. V tomto příkladu možná interní kandidát není vybrán. Když personalista zadá nového zaměstnance, nemusí vědět, že interní kandidát práci nezískal. Pravděpodobně by také nevěděl, kolikrát se tento interní kandidát v posledních 6 až 12 měsících ucházel o interní pracovní místa. Tyto typy poznatků by mohly mít v této fázi transakce velký význam.Dalším logickým rozšířením by pak bylo vyzvat tohoto personalistu, aby se s interním kandidátem spojil za účelem kariérního rozhovoru, a dokonce mu poskytnout doporučení, jak k rozhovoru přistupovat. Toto navázané spojení řekne internímu kandidátovi, že je vnímán a podporován. Je to rozdíl mezi negativní a skvělou zkušeností zaměstnance.Postavte zkušenosti do popředíVýše uvedený příklad je jen jednoduchý, ale je běžný. Řešení těchto typů případů může pomoci posunout zkušenost zaměstnanců, kterou vaše organizace nabízí, a tím i celkovou kulturu, kterou podporujete. Pokud se organizacím podaří vybudovat lepší zkušenosti zaměstnanců, mohou v konečném důsledku zajistit lepší zkušenosti zákazníků a v důsledku toho i lepší finanční výkonnost. Když říkáme, že žijeme v propojeném světě, nejde jen o fyzický prostor, který sdílíme – jde také o vzájemně provázané zkušenosti, které všichni sdílíme.
Tagy: leadershiporganizaceúspěchzaměstnanci

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:55

      Trumpův rozsáhlý zákon o snížení daní a výdajích získal souhlas Kongresu

      21:47

      Akcie dosáhly rekordní úrovně, americký dolar posílil po zveřejnění údajů o zaměstnanosti

      21:32

      Zničí Trumpova cla globální obchod?

      21:15

      United a JetBlue žádají USA, aby zamítly stížnost Spirit Airlines ohledně partnerství

      21:00

      Softwarové firmy zabývající se návrhem čipů rostou díky zrušení omezení vývozu do Číny ze strany USA

      20:55

      Sutskever povede Safe Superintelligence poté, co Meta přetáhla CEO Grosse v boji o talenty v oblasti AI

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Analytici z BTIG doporučují tyto akcie pro druhou polovinu roku

      3 července, 2025

      Druhá polovina roku 2025 začíná za zvýšeného zájmu investorů o kvalitní akcie s růstovým potenciálem.

      Zdroj: Getty Images

      USA zmírňují pravidla, akcie firem Synopsys a Cadence prudce rostou

      3 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tripadvisor vzrostl poté, co aktivistický investor Starboard získal podíl

      3 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Datadog nahrazuje Juniper v S&P 500 – Robinhood stále čeká na svou příležitost

      3 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Tesla hlásí rekordní propad tržeb oproti loňskému roku – co to znamená dále?

      3 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      AI

      UBS doporučuje 3 klíčové akcie v oblasti AI, které je vhodné nyní koupit

      27 června, 2025

      Bankovní gigant UBS přichází s novou zprávou, která zaujala investory po celém světě.

      Nejčtenější zprávy.

      Donald Trump oznámil, že USA uzavřely obchodní dohodu s Vietnamem

      2 července, 2025

      Donald Trump tlačí na republikánské disidenty ve Sněmovně reprezentantů

      1 července, 2025

      Boeing znovu získává důvěru investorů a naznačuje obrat k lepším časům

      29 června, 2025

      S&P 500 uzavírá níže, technologické společnosti zahajují čtvrtletí propadem

      1 července, 2025

      Ustanovení o umělé inteligenci v Trumpově zákonu budí silné kontroverze

      29 června, 2025

      S&P 500 dosáhl nového rekordu díky oživení technologického sektoru

      2 července, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025

      Trump hrozí Japonsku novými cly a tvrdí, že nekupuje americkou rýži

      30 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.