Japonská automobilka Toyota hodlá do roku 2030 zvýšit svou výrobu v Číně na nejméně 2,5 milionu vozů ročně, tvrdí tři lidé obeznámení s touto záležitostí. Plán signalizuje strategický posun, neboť Toyota se snaží získat zpět podíl na trhu, který ztratila ve prospěch místních hráčů, jako je například BYD. Na rozdíl od jiných výrobců automobilů, kteří omezují nebo opouštějí čínský trh, Toyota plánuje do konce desetiletí zvýšit výrobu na 3 miliony vozidel ročně. Formální cíl však společnost nestanovila. Toyota má v úmyslu sblížit své prodejní a výrobní aktivity v Číně a poskytnout místním manažerům větší volnost při vývoji. Automobilka rovněž plánuje přenést odpovědnost za vývoj na pracovníky v Číně, kteří lépe rozumí preferencím místního trhu, zejména v oblasti elektrifikovaných a propojených technologií automobilů. Krok Toyoty zdůrazňuje rostoucí význam spoléhání se na místní odborné znalosti a urychlení vývoje produktů na čínském automobilovém trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky