Společnost Air New Zealand ve čtvrtek varovala, že ve druhé polovině fiskálního roku 2025 může občas zůstat na zemi až 11 letadel, což ovlivní její celoroční zisk, poté co vykázala 18% pokles zisku za první pololetí.
Vlajkový novozélandský dopravce uvedl, že jeho letadla zůstanou podle odhadů ve druhé polovině roku 2025 občas mimo provoz kvůli globálním problémům s údržbou motorů, které postihují jeho flotily Airbus neo a Boeing (NYSE:BA) 787 Dreamliner, jež jsou poháněny motory Pratt & Whitney a Rolls-Royce (OTC:RYCEY).
Výkonný ředitel Greg Foran připustil, že „rok 2025 bude z finančního hlediska obzvláště náročný, protože letecká společnost prochází prvním vúplným dvanáctiměsíčním obdobím s až 11 letadly mimo provoz v každém okamžiku“, uvedla společnost.
Čistý zisk dopravce po zdanění dosáhl za šest měsíců končících 31. prosince 106 milionů novozélandských dolarů (60,43 milionu USD), což představuje 17,8% pokles oproti loňskému roku.
Společnost Air New Zealand ve čtvrtek varovala, že ve druhé polovině fiskálního roku 2025 může občas zůstat na zemi až 11 letadel, což ovlivní její celoroční zisk, poté co vykázala 18% pokles zisku za první pololetí.
Vlajkový novozélandský dopravce uvedl, že jeho letadla zůstanou podle odhadů ve druhé polovině roku 2025 občas mimo provoz kvůli globálním problémům s údržbou motorů, které postihují jeho flotily Airbus neo a Boeing 787 Dreamliner, jež jsou poháněny motory Pratt & Whitney a Rolls-Royce .
Výkonný ředitel Greg Foran připustil, že „rok 2025 bude z finančního hlediska obzvláště náročný, protože letecká společnost prochází prvním vúplným dvanáctiměsíčním obdobím s až 11 letadly mimo provoz v každém okamžiku“, uvedla společnost.
Čistý zisk dopravce po zdanění dosáhl za šest měsíců končících 31. prosince 106 milionů novozélandských dolarů , což představuje 17,8% pokles oproti loňskému roku.