Společnost Wayfair Inc. v úterý oznámila smíšené výsledky za čtvrté čtvrtletí, kdy tržby mírně překonaly očekávání, ale zisk zaostal, což způsobilo pokles akcií o 9,5 % v počátku obchodování.
Internetový prodejce zboží pro domácnost vykázal za čtvrtletí upravený zisk na akcii ve výši -0,25 USD, což zaostalo za odhady analytiků ve výši -0,01 USD. Tržby dosáhly 3,12 miliardy USD, čímž překonaly konsenzuální odhad 3,05 miliardy USD a meziročně vzrostly o 0,2 %.
Počet aktivních zákazníků společnosti Wayfair (NYSE:W) meziročně klesl o 4,5 % na 21,4 milionu, průměrná hodnota objednávky však vzrostla na 290 USD z 276 USD před rokem. Společnost vykázala za čtvrtletí upravený zisk před úroky, odpisy a amortizací (EBITDA) bez použití metodiky GAAP ve výši 96 milionů USD.
„Čtvrté čtvrtletí bylo silným závěrem roku na více frontách. Z pohledu horní výkonnosti jsme rok 2024 zakončili na vysoké úrovni – čisté tržby vykázaly pozitivní meziroční růst,“ uvedl Niraj Shah, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Wayfair.
Společnost Wayfair Inc. v úterý oznámila smíšené výsledky za čtvrté čtvrtletí, kdy tržby mírně překonaly očekávání, ale zisk zaostal, což způsobilo pokles akcií o 9,5 % v počátku obchodování.
Internetový prodejce zboží pro domácnost vykázal za čtvrtletí upravený zisk na akcii ve výši -0,25 USD, což zaostalo za odhady analytiků ve výši -0,01 USD. Tržby dosáhly 3,12 miliardy USD, čímž překonaly konsenzuální odhad 3,05 miliardy USD a meziročně vzrostly o 0,2 %.
Počet aktivních zákazníků společnosti Wayfair meziročně klesl o 4,5 % na 21,4 milionu, průměrná hodnota objednávky však vzrostla na 290 USD z 276 USD před rokem. Společnost vykázala za čtvrtletí upravený zisk před úroky, odpisy a amortizací bez použití metodiky GAAP ve výši 96 milionů USD.
„Čtvrté čtvrtletí bylo silným závěrem roku na více frontách. Z pohledu horní výkonnosti jsme rok 2024 zakončili na vysoké úrovni – čisté tržby vykázaly pozitivní meziroční růst,“ uvedl Niraj Shah, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Wayfair.
