Dodavatelské řetězce hlavních výrobců letadel Boeing (NYSE:BA) a Airbus vykazují známky mírného zlepšení, uvedl ve čtvrtek generální ředitel saúdské společnosti Riyadh Air.
V posledních letech bylo pro letecké společnosti velkým problémem zajištění odpovídajících dílů pro nová i stávající letadla. Příčiny sahaly od všeobecných poruch způsobených pandemií COVID-19 až po protestní akce ve společnosti Boeing, které loni na podzim způsobily sedmitýdenní zastavení výroby většiny letadel.
„Existují velké problémy – ano, rozhodně existují. Je dodavatelský řetězec napjatý a pod obrovským tlakem – ano a ano,“ řekl Tony Douglas na akci FII Institute v Miami.
„Ale vidím známky mírného zlepšení – upřímně musím říct, že ano.“
Douglas uvedl, že jedním z přetrvávajících úzkých míst jsou dodavatelé, kteří obsluhují jak Boeing, tak Airbus, což popsal jako „o úroveň níže“. Řekl, že společnost Rijád Air pracuje na překonání všech problémů, aniž by uvedl další podrobnosti.
Dodavatelské řetězce hlavních výrobců letadel Boeing a Airbus vykazují známky mírného zlepšení, uvedl ve čtvrtek generální ředitel saúdské společnosti Riyadh Air.
V posledních letech bylo pro letecké společnosti velkým problémem zajištění odpovídajících dílů pro nová i stávající letadla. Příčiny sahaly od všeobecných poruch způsobených pandemií COVID-19 až po protestní akce ve společnosti Boeing, které loni na podzim způsobily sedmitýdenní zastavení výroby většiny letadel.
„Existují velké problémy – ano, rozhodně existují. Je dodavatelský řetězec napjatý a pod obrovským tlakem – ano a ano,“ řekl Tony Douglas na akci FII Institute v Miami.
„Ale vidím známky mírného zlepšení – upřímně musím říct, že ano.“
Douglas uvedl, že jedním z přetrvávajících úzkých míst jsou dodavatelé, kteří obsluhují jak Boeing, tak Airbus, což popsal jako „o úroveň níže“. Řekl, že společnost Rijád Air pracuje na překonání všech problémů, aniž by uvedl další podrobnosti.