Americký letecký sektor ve středu vyzval Kongres k „silnému nouzovému financování“ technologií a personálu pro řízení letového provozu po sérii havárií, které vyvolaly znepokojení.
Sdružení Airlines for America, Aerospace Industries Association, International Air Transport Association a další organizace včetně hlavních leteckých odborů ve středu ve společném dopise vyzvaly Kongres, aby přijal opatření, a upozornily, že Federální úřad pro letectví se potýká s vážnými technologickými potřebami a že mu chybí zhruba 3 500 řídících letového provozu, než je plánovaný počet zaměstnanců.
„Musíme podpořit nábor a výcvik řídících letového provozu, modernizovat a nasadit nejmodernější zařízení a vybavení pro řízení letového provozu,“ uvádí se v dopise, který viděla agentura Reuters, od skupin zastupujících American Airlines (NASDAQ:AAL), Delta Air Lines (NYSE:DAL), United Airlines Boeing (NYSE:BA), Airbus a dalších, a dodávají, že nepodporují ‚pokračování privatizace amerických služeb řízení letového provozu a domnívají se, že by to odvedlo pozornost od těchto potřebných investic a reforem‘.
Americký letecký sektor ve středu vyzval Kongres k „silnému nouzovému financování“ technologií a personálu pro řízení letového provozu po sérii havárií, které vyvolaly znepokojení.
Sdružení Airlines for America, Aerospace Industries Association, International Air Transport Association a další organizace včetně hlavních leteckých odborů ve středu ve společném dopise vyzvaly Kongres, aby přijal opatření, a upozornily, že Federální úřad pro letectví se potýká s vážnými technologickými potřebami a že mu chybí zhruba 3 500 řídících letového provozu, než je plánovaný počet zaměstnanců.
„Musíme podpořit nábor a výcvik řídících letového provozu, modernizovat a nasadit nejmodernější zařízení a vybavení pro řízení letového provozu,“ uvádí se v dopise, který viděla agentura Reuters, od skupin zastupujících American Airlines , Delta Air Lines , United Airlines Boeing , Airbus a dalších, a dodávají, že nepodporují ‚pokračování privatizace amerických služeb řízení letového provozu a domnívají se, že by to odvedlo pozornost od těchto potřebných investic a reforem‘.
