UBS zahájila pokrytí jihokorejského telekomunikačního sektoru s pozitivním výhledem, který je dán silným růstem zisků a expanzí do oblasti umělé inteligence, datových center a cloudových služeb. Makléřská společnost vidí sektor podhodnocený, obchoduje se s 60% diskontem oproti japonským protějškům, a to i přes vyšší růst provozního zisku a dividendové výnosy.
UBS předpovídá 10% složené roční tempo růstu provozního zisku v letech 2024-2026, což je nejsilnější dynamika od roku 2015. Tradiční telekomunikační aktivity zůstávají stabilní, zatímco podniky spojené s umělou inteligencí by měly být motorem 18% růstu tržeb.
Makléřská společnost odhlédla od politických obav spojených s nadcházejícími volbami v Jižní Koreji a uvedla, že minulé demokratické sliby nepředstavují pro telekomunikační firmy významnější rizika. Očekává také, že telekomunikační společnosti budou těžit ze zrušení zákona o zlepšení distribuce mobilních zařízení, přičemž tento zákon nebude mít žádný zásadní dopad na chování spotřebitelů nebo marketingové strategie.
UBS zahájila pokrytí jihokorejského telekomunikačního sektoru s pozitivním výhledem, který je dán silným růstem zisků a expanzí do oblasti umělé inteligence, datových center a cloudových služeb. Makléřská společnost vidí sektor podhodnocený, obchoduje se s 60% diskontem oproti japonským protějškům, a to i přes vyšší růst provozního zisku a dividendové výnosy.
UBS předpovídá 10% složené roční tempo růstu provozního zisku v letech 2024-2026, což je nejsilnější dynamika od roku 2015. Tradiční telekomunikační aktivity zůstávají stabilní, zatímco podniky spojené s umělou inteligencí by měly být motorem 18% růstu tržeb.
Makléřská společnost odhlédla od politických obav spojených s nadcházejícími volbami v Jižní Koreji a uvedla, že minulé demokratické sliby nepředstavují pro telekomunikační firmy významnější rizika. Očekává také, že telekomunikační společnosti budou těžit ze zrušení zákona o zlepšení distribuce mobilních zařízení, přičemž tento zákon nebude mít žádný zásadní dopad na chování spotřebitelů nebo marketingové strategie.
