Agentura Moody’s Ratings zvýšila dlouhodobý rating emitenta a rating prioritních nezajištěných dluhopisů společnosti AptarGroup (NYSE:ATR), Inc. (Aptar) na Baa2 z Baa3 ke dni 18. března 2025. Výhled společnosti byl revidován z pozitivního na stabilní.
Podle Motoki Yanaseho, viceprezidenta pro úvěry v Moody’s Ratings, vychází zvýšení ratingu z očekávání agentury Moody’s, že společnost Aptar bude pokračovat ve své konzervativní finanční politice, přičemž zadluženost měřená poměrem upraveného dluhu k EBITDA zůstane minimálně do konce roku 2025 pod 2,0x.
Yanase rovněž poznamenal, že zvýšení ratingu zohledňuje odolnou povahu segmentu zakázkových farmaceutických obalů společnosti Aptar, která jí umožňuje udržovat vysokou EBITDA marži kolem 20 % a generovat robustní volné peněžní toky.
Nadřízený nezajištěný rating Baa2 společnosti Aptar odráží silnou ziskovost společnosti s upravenou marží EBITDA ve výši 22 % v roce 2024. Tato výkonnost byla tažena defenzivním segmentem farmaceutických obalových produktů společnosti a byla dále podpořena vyššími maržemi z ostatních produktů na trzích potravin, nápojů, kosmetiky, osobní péče a domácí péče.
Agentura Moody’s Ratings zvýšila dlouhodobý rating emitenta a rating prioritních nezajištěných dluhopisů společnosti AptarGroup , Inc. na Baa2 z Baa3 ke dni 18. března 2025. Výhled společnosti byl revidován z pozitivního na stabilní.
Podle Motoki Yanaseho, viceprezidenta pro úvěry v Moody’s Ratings, vychází zvýšení ratingu z očekávání agentury Moody’s, že společnost Aptar bude pokračovat ve své konzervativní finanční politice, přičemž zadluženost měřená poměrem upraveného dluhu k EBITDA zůstane minimálně do konce roku 2025 pod 2,0x.
Yanase rovněž poznamenal, že zvýšení ratingu zohledňuje odolnou povahu segmentu zakázkových farmaceutických obalů společnosti Aptar, která jí umožňuje udržovat vysokou EBITDA marži kolem 20 % a generovat robustní volné peněžní toky.
Nadřízený nezajištěný rating Baa2 společnosti Aptar odráží silnou ziskovost společnosti s upravenou marží EBITDA ve výši 22 % v roce 2024. Tato výkonnost byla tažena defenzivním segmentem farmaceutických obalových produktů společnosti a byla dále podpořena vyššími maržemi z ostatních produktů na trzích potravin, nápojů, kosmetiky, osobní péče a domácí péče.
