Bank of America v této týdnu uvedla, že předpokládá 62% roční míru růstu (CAGR) v přijetí civilních elektrických letadel s vertikálním vzletem a přistáním (eVTOL) mezi lety 2025 a 2030, a to díky rychlým inovacím a rozšiřujícím se možnostem využití v logistice, veřejné bezpečnosti a osobní dopravě.
„Ekonomika ‚nízkých výšek‘ označuje vznikající ekonomický sektor zaměřený na činnosti, podnikání a služby prováděné ve vzdušném prostoru do výšky 3 280 stop nad zemí,“ uvedla BofA.
Studie popisuje eVTOL jako „něco mezi vrtulníkem a dronem“, které kombinují ekologickou účinnost s nákladovou efektivitou a širokým potenciálem použití.
Podle BofA bude poptávku po eVTOL pohánět šest klíčových koncových trhů: „veřejná bezpečnost, logistická distribuce, zdravotnictví a hasičství, cestovní ruch, městská doprava a meziměstská/vnitroměstská doprava“.
Bank of America v této týdnu uvedla, že předpokládá 62% roční míru růstu v přijetí civilních elektrických letadel s vertikálním vzletem a přistáním mezi lety 2025 a 2030, a to díky rychlým inovacím a rozšiřujícím se možnostem využití v logistice, veřejné bezpečnosti a osobní dopravě.
„Ekonomika ‚nízkých výšek‘ označuje vznikající ekonomický sektor zaměřený na činnosti, podnikání a služby prováděné ve vzdušném prostoru do výšky 3 280 stop nad zemí,“ uvedla BofA.
Studie popisuje eVTOL jako „něco mezi vrtulníkem a dronem“, které kombinují ekologickou účinnost s nákladovou efektivitou a širokým potenciálem použití.
Podle BofA bude poptávku po eVTOL pohánět šest klíčových koncových trhů: „veřejná bezpečnost, logistická distribuce, zdravotnictví a hasičství, cestovní ruch, městská doprava a meziměstská/vnitroměstská doprava“.