Kenvue zvažuje prodej některých svých značek v oblasti péče o pleť a krásu, uvedly ve čtvrtek čtyři osoby obeznámené s touto záležitostí, protože společnost zabývající se spotřebitelským zdravím omezuje neefektivní segment podnikání, aby se mohla soustředit na své klíčové produkty.
Společnost, která se v roce 2023 oddělila od Johnson & Johnson (NYSE:JNJ), se podle zdrojů zaměřuje na menší značky v této jednotce, které chce prodat, jako jsou Clean & Clear, Maui Moisture, Neostrata, její německá značka péče o děti Bebe a japonská značka Dr.Ci:Labo.
Plánuje si ponechat větší značky v jednotce, jako jsou Neutrogena a Aveeno, uvedly zdroje. V jednotce pro péči o pleť a krásu je asi tucet značek a zdroje varovaly, že balíček divestic se může změnit a že dohoda není zaručena.
Investiční bankéři z Goldman Sachs spolupracují s Kenvue (NYSE:KVUE) na procesu divestic, dodali.
Kenvue a Goldman se odmítly vyjádřit.
Zhruba půl tuctu značek určených k prodeji by podle dvou zdrojů společně generovaly tržby přes 500 milionů dolarů, což je malá část celkových tržeb společnosti Kenvue, které v roce 2024 činily 15,5 miliardy dolarů.
Divize péče o pleť a krásu byla pro Kenvue zátěží, ale společnost vynaložila více peněz na marketing, zejména na reklamní kampaně Neutrogena. Organický prodej divize poklesl v posledním čtvrtletí Kenvue, které skončilo 30. března, meziročně o 4,8 %.
Kenvue zvažuje prodej některých svých značek v oblasti péče o pleť a krásu, uvedly ve čtvrtek čtyři osoby obeznámené s touto záležitostí, protože společnost zabývající se spotřebitelským zdravím omezuje neefektivní segment podnikání, aby se mohla soustředit na své klíčové produkty.
Společnost, která se v roce 2023 oddělila od Johnson & Johnson , se podle zdrojů zaměřuje na menší značky v této jednotce, které chce prodat, jako jsou Clean & Clear, Maui Moisture, Neostrata, její německá značka péče o děti Bebe a japonská značka Dr.Ci:Labo.
Plánuje si ponechat větší značky v jednotce, jako jsou Neutrogena a Aveeno, uvedly zdroje. V jednotce pro péči o pleť a krásu je asi tucet značek a zdroje varovaly, že balíček divestic se může změnit a že dohoda není zaručena.
Investiční bankéři z Goldman Sachs spolupracují s Kenvue na procesu divestic, dodali.
Kenvue a Goldman se odmítly vyjádřit.
Zhruba půl tuctu značek určených k prodeji by podle dvou zdrojů společně generovaly tržby přes 500 milionů dolarů, což je malá část celkových tržeb společnosti Kenvue, které v roce 2024 činily 15,5 miliardy dolarů.
Divize péče o pleť a krásu byla pro Kenvue zátěží, ale společnost vynaložila více peněz na marketing, zejména na reklamní kampaně Neutrogena. Organický prodej divize poklesl v posledním čtvrtletí Kenvue, které skončilo 30. března, meziročně o 4,8 %.