Starbucks (NASDAQ:SBUX) plánuje podle zprávy CNBC zavést tento měsíc v 35 prodejnách generativního asistenta s umělou inteligencí. Je to součást strategie, která má usnadnit práci baristům a zrychlit obsluhu v kavárnách.
Kávový řetězec představil novou technologii, vytvořenou ve spolupráci s platformou Azure OpenAI společnosti Microsoft (NASDAQ:MSFT), více než 14 000 manažerům prodejen v Severní Americe na úterní konferenci Leadership Experience v Las Vegas. Společnost hodlá platformu „Green Dot (NYSE:GDOT) Assist“ široce zavést v USA a Kanadě v fiskálním roce 2026, který začíná na podzim tohoto roku.
Tato třídenní akce se koná v době, kdy Starbucks pracuje na zlepšení svých pomalých prodejů v USA a „návratu ke Starbucks“, jak popsal snahu společnosti její generální ředitel Brian Niccol od svého nástupu do funkce loni. Niccol si klade za cíl zkrátit dobu obsluhy na čtyři minuty na objednávku a AI asistent by mohl pomoci tohoto cíle dosáhnout tím, že bude poskytovat rychlé a přesné odpovědi na otázky baristů.
Iniciativa v oblasti AI je součástí širších plánů Starbucks na zjednodušení provozu a zvýšení efektivity zákaznických služeb v kavárnách.
Starbucks plánuje podle zprávy CNBC zavést tento měsíc v 35 prodejnách generativního asistenta s umělou inteligencí. Je to součást strategie, která má usnadnit práci baristům a zrychlit obsluhu v kavárnách.
Kávový řetězec představil novou technologii, vytvořenou ve spolupráci s platformou Azure OpenAI společnosti Microsoft , více než 14 000 manažerům prodejen v Severní Americe na úterní konferenci Leadership Experience v Las Vegas. Společnost hodlá platformu „Green Dot Assist“ široce zavést v USA a Kanadě v fiskálním roce 2026, který začíná na podzim tohoto roku.
Tato třídenní akce se koná v době, kdy Starbucks pracuje na zlepšení svých pomalých prodejů v USA a „návratu ke Starbucks“, jak popsal snahu společnosti její generální ředitel Brian Niccol od svého nástupu do funkce loni. Niccol si klade za cíl zkrátit dobu obsluhy na čtyři minuty na objednávku a AI asistent by mohl pomoci tohoto cíle dosáhnout tím, že bude poskytovat rychlé a přesné odpovědi na otázky baristů.
Iniciativa v oblasti AI je součástí širších plánů Starbucks na zjednodušení provozu a zvýšení efektivity zákaznických služeb v kavárnách.