Target Corp. (NYSE:TGT) testuje nový model dodávek, který by dodával produkty přímo z továren do domácností zákazníků, podle Bloombergu, který cituje osoby obeznámené s touto záležitostí.
Velký maloobchodní řetězec pracuje na spuštění služby podobné čínským e-commerce platformám Temu a Shein, uvedly tyto zdroje. Cílem této iniciativy je rozšířit nabídku levných produktů společnosti Target pro spotřebitele.
Testovací program, který nebyl veřejně oznámen, je stále v rané fázi. Produkty v tomto modelu přímé dodávky by zahrnovaly především oděvy, domácí potřeby a další nepotravinářské zboží.
Na dotaz ohledně této iniciativy mluvčí společnosti Target potvrdila, že společnost pravidelně testuje nové způsoby dodávání produktů a služeb zákazníkům.
„Ve všech případech dodržujeme vysoké standardy kvality, odpovědného sourcingu a udržitelnosti, kterými je Target známý a které od nás spotřebitelé očekávají,“ uvedla mluvčí pro Bloomberg.
Přímá dodávka z továrny je klíčovým faktorem rychlého růstu platforem jako Temu a Shein, které díky eliminaci prostředníků v dodavatelském řetězci mohou nabízet produkty za konkurenceschopné ceny.

Target Corp. testuje nový model dodávek, který by dodával produkty přímo z továren do domácností zákazníků, podle Bloombergu, který cituje osoby obeznámené s touto záležitostí.
Velký maloobchodní řetězec pracuje na spuštění služby podobné čínským e-commerce platformám Temu a Shein, uvedly tyto zdroje. Cílem této iniciativy je rozšířit nabídku levných produktů společnosti Target pro spotřebitele.
Testovací program, který nebyl veřejně oznámen, je stále v rané fázi. Produkty v tomto modelu přímé dodávky by zahrnovaly především oděvy, domácí potřeby a další nepotravinářské zboží.
Na dotaz ohledně této iniciativy mluvčí společnosti Target potvrdila, že společnost pravidelně testuje nové způsoby dodávání produktů a služeb zákazníkům.
„Ve všech případech dodržujeme vysoké standardy kvality, odpovědného sourcingu a udržitelnosti, kterými je Target známý a které od nás spotřebitelé očekávají,“ uvedla mluvčí pro Bloomberg.
Přímá dodávka z továrny je klíčovým faktorem rychlého růstu platforem jako Temu a Shein, které díky eliminaci prostředníků v dodavatelském řetězci mohou nabízet produkty za konkurenceschopné ceny.