Americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) v pátek oznámil, že zahájil šetření ohledně 27 816 vozidel Polestar 2 švédského výrobce elektromobilů Polestar (NASDAQ:PSNY) kvůli ztrátě obrazu ze zadní kamery.
Šetření je vyšetřování zahájené bezpečnostními orgány, pokud se řešení problému jeví jako nedostatečné.
NHTSA uvedla, že společnost Polestar v červnu loňského roku svolala některé vozy Polestar 2 z let 2021 až 2024 kvůli problémům se zadní kamerou, které se týkaly omezeného zobrazení, nefunkčnosti nebo nesprávné funkce při jízdě vzad.
Polestar navrhl tento problém vyřešit aktualizací softwaru, která minimalizuje omezení grafického zobrazení zkrácením doby opakování snímání kamerou a odstraněním zobrazení mapy na displeji řidiče při couvání.
NHTSA však obdržela 109 stížností na dřívější poruchy zadní kamery, které přetrvávaly i po provedení nápravných opatření.
V červenci Úřad pro vyšetřování závad (ODI) projednal stížnosti se společností Polestar, která potvrdila, že její aktualizace softwaru původní problém nevyřešila.
ODI zahájil šetření, aby posoudil, zda byla dřívější nápravná opatření společnosti Polestar adekvátní.
Společnost Polestar na žádost agentury Reuters o komentář okamžitě nereagovala.
Americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu v pátek oznámil, že zahájil šetření ohledně 27 816 vozidel Polestar 2 švédského výrobce elektromobilů Polestar kvůli ztrátě obrazu ze zadní kamery.
Šetření je vyšetřování zahájené bezpečnostními orgány, pokud se řešení problému jeví jako nedostatečné.
NHTSA uvedla, že společnost Polestar v červnu loňského roku svolala některé vozy Polestar 2 z let 2021 až 2024 kvůli problémům se zadní kamerou, které se týkaly omezeného zobrazení, nefunkčnosti nebo nesprávné funkce při jízdě vzad.
Polestar navrhl tento problém vyřešit aktualizací softwaru, která minimalizuje omezení grafického zobrazení zkrácením doby opakování snímání kamerou a odstraněním zobrazení mapy na displeji řidiče při couvání.
NHTSA však obdržela 109 stížností na dřívější poruchy zadní kamery, které přetrvávaly i po provedení nápravných opatření.
V červenci Úřad pro vyšetřování závad projednal stížnosti se společností Polestar, která potvrdila, že její aktualizace softwaru původní problém nevyřešila.
ODI zahájil šetření, aby posoudil, zda byla dřívější nápravná opatření společnosti Polestar adekvátní.
Společnost Polestar na žádost agentury Reuters o komentář okamžitě nereagovala.