Výrobce pomazánky Nutella, společnost Ferrero, vybavená zkušenostmi z evropských trhů s přísnými zdravotními předpisy a úspěchy v oživování značek v úpadku, jako jsou sušenky Keebler, má velkou šanci oživit tradiční značky cereálií WK Kellogg díky dohodě o odkupu za 3,1 miliardy dolarů, kterou oznámila minulý týden.
Ferrero, které vyrábí sladkosti jako čokoládová vajíčka Kinder, Ferrero Rocher a Tic Tac, se agresivně rozšiřuje po celém světě, aby zvýšilo tržby a diverzifikovalo své portfolio mimo cukrovinky do snacků, pečiva a nyní i snídaňových cereálií.
Pod vedením předsedy Giovanniho Ferrera společnost investovala značné prostředky do inovace produktů, změny složení a redesignu obalů, aby oživila některé problémové značky, které dříve získala, jako například Keebler od Kellogg.
Mezitím klesla poptávka po produktech společnosti WK Kellogg, jejíž cereálie zahrnují Special K, Corn Flakes a slazené výrobky jako Froot Loops, Honey Smacks a Frosted Flakes. Spotřebitelé přešli od dražších cereálií k levnějším, a to i přesto, že společnost Kellogg je pod drobnohledem kvůli používání umělých barviv v potravinách.
„Kreativita společnosti Ferrero může pomoci oživit prodej v stagnující (i když ziskovější) kategorii,“ uvedl Hank Cardello, výkonný ředitel centra Business for Impact na McDonough School of Business v Georgetownu. Dodal, že zkušenosti společnosti Ferrero v oblasti sušenek a cukrovinek by mohly pomoci vytvořit nové, odlišné verze cereálních produktů.
Ferrero by mohlo oživit portfolio společnosti WK Kellogg, které zahrnuje také zdravější varianty, jako jsou Special K a Raisin Bran, chválené pro svůj vysoký obsah vlákniny, stejně jako cereálie, granola a vafle bohaté na živiny pod značkou Kashi.

Výrobce pomazánky Nutella, společnost Ferrero, vybavená zkušenostmi z evropských trhů s přísnými zdravotními předpisy a úspěchy v oživování značek v úpadku, jako jsou sušenky Keebler, má velkou šanci oživit tradiční značky cereálií WK Kellogg díky dohodě o odkupu za 3,1 miliardy dolarů, kterou oznámila minulý týden.
Ferrero, které vyrábí sladkosti jako čokoládová vajíčka Kinder, Ferrero Rocher a Tic Tac, se agresivně rozšiřuje po celém světě, aby zvýšilo tržby a diverzifikovalo své portfolio mimo cukrovinky do snacků, pečiva a nyní i snídaňových cereálií.
Pod vedením předsedy Giovanniho Ferrera společnost investovala značné prostředky do inovace produktů, změny složení a redesignu obalů, aby oživila některé problémové značky, které dříve získala, jako například Keebler od Kellogg.
Mezitím klesla poptávka po produktech společnosti WK Kellogg, jejíž cereálie zahrnují Special K, Corn Flakes a slazené výrobky jako Froot Loops, Honey Smacks a Frosted Flakes. Spotřebitelé přešli od dražších cereálií k levnějším, a to i přesto, že společnost Kellogg je pod drobnohledem kvůli používání umělých barviv v potravinách.
„Kreativita společnosti Ferrero může pomoci oživit prodej v stagnující kategorii,“ uvedl Hank Cardello, výkonný ředitel centra Business for Impact na McDonough School of Business v Georgetownu. Dodal, že zkušenosti společnosti Ferrero v oblasti sušenek a cukrovinek by mohly pomoci vytvořit nové, odlišné verze cereálních produktů.
Ferrero by mohlo oživit portfolio společnosti WK Kellogg, které zahrnuje také zdravější varianty, jako jsou Special K a Raisin Bran, chválené pro svůj vysoký obsah vlákniny, stejně jako cereálie, granola a vafle bohaté na živiny pod značkou Kashi.