GE Aerospace ve čtvrtek zvýšila výhled zisku na rok 2025 díky silné poptávce po poprodejních servisních službách, protože letecké společnosti kvůli přetrvávajícím zpožděním dodávek letadel déle využívají starší letadla.
Akcie výrobce leteckých motorů vzrostly v předobchodním obchodování o 4 %.
Zpoždění výroby u společností Boeing (NYSE:BA) a Airbus odkládají dodávky letadel, což nutí letecké společnosti provozovat starší letadla po delší dobu, aby uspokojily rostoucí poptávku po cestování.
Tento trend prospívá společnostem, jako je GE Aerospace, které obvykle nabízejí motory s nižšími počátečními náklady a většinu svého zisku generují prostřednictvím dlouhodobých smluv s vysokými maržemi na náhradní díly a údržbu.
GE očekává roční upravený zisk na akcii v rozmezí 5,60 až 5,80 USD, oproti předchozím očekáváním 5,10 až 5,45 USD.
Jeho divize komerčních motorů generuje více než 70 % svých tržeb z náhradních dílů a služeb.
Zisk v segmentu komerčních motorů a služeb ve druhém čtvrtletí vzrostl o 33 % na 2,23 miliardy USD, zatímco tržby vzrostly o 30 % na 7,99 miliardy USD.
GE si udržuje pevnou pozici na trhu s proudovými motory prostřednictvím CFM International, svého dlouholetého společného podniku s francouzskou společností Safran SA (OTC:SAFRY).
Zisk GE za čtvrtletí do června činil 2,39 miliardy dolarů, neboli 1,87 dolaru na akcii, ve srovnání s 1,45 miliardy dolarů, neboli 1,20 dolaru na akcii, před rokem.
Omezení dodavatelského řetězce však nadále brzdí výrobu, což vedlo k poklesu dodávek motorů v uplynulém roce.
Airbus varoval letecké společnosti před zpožděními dodávek, která by se mohla protáhnout až na tři roky, přičemž jako klíčový faktor uvedl nedostatky v dodávkách motorů a některých konstrukčních dílů, jak v květnu informovala agentura Reuters.
GE Aerospace ve čtvrtek zvýšila výhled zisku na rok 2025 díky silné poptávce po poprodejních servisních službách, protože letecké společnosti kvůli přetrvávajícím zpožděním dodávek letadel déle využívají starší letadla.
Akcie výrobce leteckých motorů vzrostly v předobchodním obchodování o 4 %.
Zpoždění výroby u společností Boeing a Airbus odkládají dodávky letadel, což nutí letecké společnosti provozovat starší letadla po delší dobu, aby uspokojily rostoucí poptávku po cestování.
Tento trend prospívá společnostem, jako je GE Aerospace, které obvykle nabízejí motory s nižšími počátečními náklady a většinu svého zisku generují prostřednictvím dlouhodobých smluv s vysokými maržemi na náhradní díly a údržbu.
GE očekává roční upravený zisk na akcii v rozmezí 5,60 až 5,80 USD, oproti předchozím očekáváním 5,10 až 5,45 USD.
Jeho divize komerčních motorů generuje více než 70 % svých tržeb z náhradních dílů a služeb.
Zisk v segmentu komerčních motorů a služeb ve druhém čtvrtletí vzrostl o 33 % na 2,23 miliardy USD, zatímco tržby vzrostly o 30 % na 7,99 miliardy USD.
GE si udržuje pevnou pozici na trhu s proudovými motory prostřednictvím CFM International, svého dlouholetého společného podniku s francouzskou společností Safran SA .
Zisk GE za čtvrtletí do června činil 2,39 miliardy dolarů, neboli 1,87 dolaru na akcii, ve srovnání s 1,45 miliardy dolarů, neboli 1,20 dolaru na akcii, před rokem.
Omezení dodavatelského řetězce však nadále brzdí výrobu, což vedlo k poklesu dodávek motorů v uplynulém roce.
Airbus varoval letecké společnosti před zpožděními dodávek, která by se mohla protáhnout až na tři roky, přičemž jako klíčový faktor uvedl nedostatky v dodávkách motorů a některých konstrukčních dílů, jak v květnu informovala agentura Reuters.